Spelletje van vroeger...

Vroeger speelde ik een spelletje, als kind, op de computer, het was een dierentuin spel en je moest allemaal dieren redden, wat ik nog weet is dat je een leeuwtje moet redden van een rots met een touw, en een babyslangetje naar zn moeder moest brengen enzo, weet iemand hoe dit spel heet? Ik wil het graag weer eens terug zie, als ik zoek op google, vind ik alleen maar zoo tycoon… en dat is het niet! Er zat ook zon toffe camera bij, een pratende, en met die kon je van alle dieren een foto maken, en zelf was je een auto, en je reed overal heen enzo, die auto kon ook praten xD ben benieuw of iemand het weet!

Ik heb geen idee, het klinkt wel leuk haha :’)

3 x hoefde nou ook weer niet.

Ooh ik weet wat je bedoelt !
Uuuuhm … Pff ik weet niet meer hoe ie heet.
Ik zoek het even op!

Ik weet het!!

Put put red de Zoo!

Zo sprak je 't in ieder geval uit :grinning:

Dat autotje was toch paars?

Jaa Put put !

Correctie, het is ; Putt putt redt de Zoo
Bijna hetzelfde! :slightly_smiling_face:

O, wat heb ik dat vaak gespeeld vroeger, was echt helemaal het einde. Wat een avontuur xP

Ja ik speelde het ook heel vaak vroeger!
Zo ook freddy de vis en pyjama sam !

Jaa haha ik ook Freddy Fish. Dat vond ik alleen wat moeilijker… en ik weet nog dat als je daar bij het eind was kwam je bij zo’n gezonken schip met zo’n enge zeerover. Ohh die oude jeugdherinneringen haha.

jaaaaaaaaaaaa! putt putt red de dierentuin! ( had hem ondertussen al gevonden haha) maar echt tof, ga hem maar eens downloaden hehe, en freddy fish die was ook leuk ja!

Putt putttt!! Echt zooo geweldig vond ik dat,
Ik had ook Putt Putt reist door de tijd, en Putt Putt op de maan xD

reist door de tijd had ik ook, maar die andere niet ;p stom zeg. ik ga het zeker aan mn eigen kinderen laten zien ooit haha xD

bestaat dat spel nog ergens? :grinning:

Vast wel!
Volgens mij heeft mijn vader 'm nog wel ergens op cd-rom. Ik weet nog dat hij 'm van een collega had gekregen, zo’n gebrande ding. Dat dat toen al kon haha.

Haha die heb ik ook gespeeld! Leuk is die hè? (’:

aaaah putt putt! dat speelde ik altijd haha
ah goede oude tijd XD
en freddy fish ook! geweldige spelletjes waren dat haha

edit: pyjama sam ook!