Spellen voor PS4?

Hoi!

Wij hebben sinds gisteren een Playstation 4 met het spel minecraft gekocht. Ik heb eens zitten rondkijken in de intertoys of daar niet wat andere leuke spellen tussen stonden, maar daar vind je eigenlijk alleen de schietspellen enzo, die bij ons thuis echt verboden zijn (heb een broertje van acht). Welke spellen vinden jullie leuk voor de playstation 4? Ik ga sowieso de sims 4 kopen wanneer die uitkomt, maar verder weet ik eigenlijk niks. Ik zag op internet dat er een sims 3 voor de playstation 3 was, maar heb je die ook voor de playstation 4?

Alvast bedankt!

Groetjes Femke

Sims op playstation??

Wist niet eens dat zoiets bestond. Momenteel heeft Playstation 4 niet zoveel spelletjes te verkrijgen (of althans: een brede keuze)

Sims 3 is er alleen voor de ps3.

Hier nog een paar spellen die je zou kunnen kopen:

• FIFA 18 ( komt 29 september uit)
  • ARK: Survival Evolved ( kan je kopen voor ps4 vanaf 29 augustus, het is een 16+ spel maar het is, zoals de titel al zegt, een overleef spel met dinosaurus
  • Cities: Skylines
  • F1 2017 ( gebaseerd op de formule 1)
  • Sonic Mania
  • Rocket League

Heb ook nog een site gevonden met echt kinderen spellen:
https://www.gamesgratisthuis.nl/nl/playstation-4-games/goedkope-ps4-spellen/ps4-kinderspellen/

Dankjewel voor jullie reacties!

Cities Skylines ziet er echt superleuk uit! Ben verder niet zo van de race/voetbalspellen, maar toch bedankt!

Als je van platform houd zou ik eens naar Rayman Legends/Little Big Planet kijken.
Kan je met meerdere mensen doen, plus deze kan je gewoon spelen met je broertje erbij :wink:

Hoe kom je daar nou bij? Deze is echt al een half jaar beschikbaar in de playstation store. Ook is dit spel niet geschikt voor een kind van 8. Het is een moeilijke gameplay, veel moeilijker dan Minecraft om uiteindelijk tot wapens en materialen te komen etc. Ook zijn de dino’s best wel gewelddadig en kan je er erg van schrikken. En sims op de PS4 komt er ook aan in november.
Andere spellen die goed kunnen, zijn: Kingdom Hearts, Disney Infinity, Table Top Racing, Alle Lego spelletjes, Skylanders.

Ik houd zelf meer van rustige mooi vormgegeven spelletjes waarbij je een beetje moet puzzelen of dingen kan ontdekken. De meeste daarvan zijn ook zeer geschikt voor jongere leeftijden :slightly_smiling_face: Ik heb er een zeer korte beschrijving achter getypt, hoop dat je er iets aan hebt. Je kunt trouwens ook veel games in de Playstation Store (online via je PS4) vinden die niet in de winkels liggen.

• LocoRoco Remastered (schattige en luchtige game)
    • Overcooked (multiplayer game, soms wel wat lastig)
    • RiME (mooie ontdekkingstocht zonder gesproken woord)
    • Night in the Woods (nadruk ligt op verhaal)
    • The Last Guardian (mooi verhaal en wereld)
    • Contrast (puzzelgame waarbij je met schaduw en licht werkt)
    • ABZÛ (ontdekkingsgame onderwater)
    • Tearaway Unfolded (echt super leuke adventure game! aanrader!)
    • LittleBigPlanet 3 (multiplayer)
    • Unravel (platform game met mooie graphics)
    • Journey (beetje zoals RiME)
    • Never Alone (platform game)
    • Life is Strange (verhalende game)
    • Child of Light (platform game waarin alles rijmt)

Crash Bandicoot is een echte aanrader :slightly_smiling_face: het is leuk en kindvriendelijk maar soms kunnen de levels echt pittig zijn.