Spelen met gevoelens?

Ik zou hem van alles verwijderen om geen contact meer te hebben.
Jij wilt blijkbaar weer een relatie, hij zit er totaal niet op te wachten als ik het zo lees.
Hoe kut dat ook zal zijn, hij wilt geen relatie.
Blijf dan niet wanhopig, ga verder met je eigen leven en laat je niet meer beheersen door je ex.

Hij speelt met je gevoelens maar meid wat laat jij met je spelen zeg. Sorry hoor maar je komt niet heel intelligent over.

Idd…Ja hij zei dat hij echt een relatie wilde enzo…Maar zijn daden zeggen iets anders.
Het is de eerste keer uitgegaan, omdat hij elke keer stiekem contact had met meiden en ik t zat was.
Ik kon zijn leugens niet meer aan, het naakte me kapot. Daarnaast hadden we mineer contact, terwijl het dik aan was .
Als ik contact zocht schreeuwde hij op gegeven moment: “Je moet me niet bellen en smsen!”
En toen kon ik t gewoon niet meer en ik noest me richten op mijn behandeling bij de psycholoog, zij zei ook
dat ik het uit moest maken, want ik werd behandeld als stront.

Idd ben ik zwak in deze situatie en lijk ik hierdoor niet intelligent…Terwijl ik t wel ben in t algemeen

Het is echt niet aan intelligentie waarschijnlijk…gewoon hoeveel je kan verdragen. Je moet echt weten wat je wilt. Als hij je zo behandeld, vind je dat fijn? Het brengt meer frustratie dan geluk. Laat hem jou niet breken, je bent veel beter waard. Denk er echt over na, aangezien jullie ook serieuze plannen hebben gemaakt (samenwonen) Laat hem interesse in jou tonen, door dingen met jou te ondernemen, initiatief te nemen door zelf iets leuks te plannen, al is het maar met hem chillen bij hem thuis.

Verbreek aub meteen ieder contact met hem en ga hem zeker geen berichten meer sturen. In het begin gaat het hard zijn, maar tijd heelt alle wonden. Ik heb ook zo’n jongen gekend. Hoe meer contact ik zocht, hoe erger hij me negeerde. Als ik dan sterk genoeg was om hem ook te negeren, nam hij plots wel initiatief. En dan was ik telkens blij als hij wat liet weten, maar uiteindelijk ging hij dan toch weer gemeen doen.
Alle contact verbreken is echt het beste. Zo kan jij verder met jouw leven en hem vergeten, want als je toelaat dat hij na een tijd weer contact zoekt, kan je hem nooit echt vergeten. Je verdient echt beter dan dit!

@Fifi, hij doet inderdaad ook zo. Ik heb wel vaker tijden niets van me laten horen en dat hij dan initiatief nam om een gesprek te voeren. Het doet echt pijn als hij daarna ineens omslaat en gemeen doet alsof hij niet met je wil praten.

ik kan niet bij hem thuis komen, want ik weet niet wat hij vertelt heeft dat zijn ouders mij ineens lijken te haten ofzo…
Het lijkt of zij mij als de slechte zien…Dus ja…Maar ik nam neer initiatieven, liet meer waardering blijken door het te zeggen.

Vind ik dus ook. Hij laat helemaal niet zien dat hij moeite doet…

@Faith, ik vind echt dat je gelijk hebt! Het is juist dat ik deze keer hem wijs op wat hij verkeerd heef gedaan
en dat ik gezegd heb dat het niet normaal is om iemand, en vooral degene van wie hij beweert waar hij om geeft, zo te laten zitten.
Dan is t direct van: ik twijfel en dit gesprek herft alles veranderd.

Dus als ik hem wijs op zijn fout, dan doet hij zo lullig. Ik heb altijd elke fout toegegeven en netjes excuses aangeboden.
Dus ja…Ik vind t heel oneerlijk dat ik zo word behandeld…

Ik ben wel trots dat ik deze keer hem gewezen heb op zijn gedrag en dat hij eventueel hulp moet gaan
zoeken als hij echt wil veranderen. Maar ik ben niet trots op het feit dat ik het lang heb toegelaten.

Zijn telefoonnummer heb ik verwijderd. Verder had ik hem geblokkeerd op FB sinds t uit was.
We hadden alleen telefonisch contact. Ik stuur hem niets meer!
En als hij echt een relatie wil dan zou hij er ook direct voor gaan…Ik heb zo vaak van mensen uit mijn omgeving gehoord
dat ik zooo goed ben, zelfs veel te goed voor hem…Dat blijkt toch de kern van de waarheid…

Nou meiden, ik krijg net een app van hem, herken zn nummer. Hij stuurt een foto zonder shirt en vraagt:
lijk ik gespierder?

Dus bevestiging wil hij wel van mij hebben? Ik heb me gericht op dat t voorbij is en
ik heb vriendinnen die me helpen dat ik niets meer naar hem stuur.

Ja da’s zo typisch. Gewoon niet op antwoorden.
Geniet maar van het idee dat jij nu de controle hebt ipv hij :slightly_smiling_face:
Hij heeft je lang genoeg belazerd

“Het is helemaal klaar tussen ons. Ik hoef je niet meer te zien of te spreken. Zal nog eens kijken naar spullen van je zodat je die nog kan krijgen. Achter mijn rug om contact zoeken met mijn kapitein?! Hoe durf je! Ben helemaal klaar met je. Vaarwel.”

Dit smsje kreeg ik net. Ik had maandag zijn kapitein gesmst of dat het goed ging met hem. Was bezorgd, omdat hij een crimineel verleden heeft en zijn ouders mocht ik niets laten weten van hem. Hij heeft het werk ook dankzij mij, omdat ik vacatures had
gezocht en geselecteerd…Daarna heb ik nog een sms ontvangen dat schippers zoveel praten, dus het gaat
hem meer om dat hij een negatief beeld krijgt.

Thanks girls!!! Ik verdien echt beter dan zo een lul! Hij heeft heel vaak achter mijn rug om berichten gestuurd naar mijn moeder en anderen…Daar heb ik niets over gezegd. Het is heel duidelijk dat ik oneerlijk werd behandeld en dat heb toegelaten omdat ik geloofde dat hij kon veranderen, maar anderen hebben idd gelijk dat hij nooit zal veranderen.

Het is dus helemaal over en ik voel me eigenlijk erg opgelucht…Misschien vreemd?
Jullie hebben me echt geholpen! Ik zal hem nooit meer een kans geven, want ik heb hem al
genoeg kansen gegeven. Voel me belazerd door hem…Dat hij voor de zoveelste keer afwijkt van zijn woorden
en afspraken.

Het komt allemaal wel goed!

upje :slightly_smiling_face:

Zoals ik het lees heb jij helemaal niks fout gedaan. Hij komt zijn afspraken niet na. Hij had op zijn minst je op de hoogte kunnen houden en een ander idee kunnen bedenken om het weekend toch samen te kunnen zijn.
Het lijkt erop dat hij gewoon niet verder met je wil. Vraag jezelf ook eens af of jij op deze manier wel verder met hem wil!

Succes en sterkte

Dankje! Het is echt over. Hij mag dan zo doen, dat hij me niet wil om weer een onzinnige reden, maar dat ben ik ook zat.
Zijn gedrag.

Ik ben best boos op hem eigenlijk…Maar goed, daar bereik ik niets mee. Het lukt me aardig om het los
te laten.

Gisteren smste hij weer…Ik had m eerder gezegd dat hij hulp nodig had, voor zijn agressie en zijn gedrag.
En mijn psych vermoedde dat hij wel eens een psychopaat kan zijn, omdat hij op 1 kenmerk na aan
alle kenmerken voldoet. Maar om dit te kunnen vaststellen of te verwerpen moet hij naar een psychiater of psycholoog. Ook dacht de manager waar ik werkte in de zomervakantie dat hij iets mankeert, toen was t net uit en kwam alles uit me wat er was gebeurd.

Het was een sarcastisch smsje waarin hij zei dat ik hem niet in de spanning moest houden en wat hij allemaal moest verbeteren.
Ik heb niet gereageerd…Hij gelooft niet dat hij dingen doet die niet kunnen.
Maar goed…Denken jullie dat hij zijn verdiende loon krijgt?

Nou eff een update…Ik heb laatst mijn psycholoog gemaild met wat er is gebeurd, ook al ben ik al lang niet meer onder behandeling.
Ze had gemaild dat ik het nu hopelijk helemaal kan afsluiten, omdat ik nu echt moet inzien dat hij ‘slecht’ voor mij is en dat ik moet openstaan voor de wel
‘leuke’ jongens.

Thanks meiden, voor jullie mening en adviezen! Nu ga ik me weer volledig concentreren op mezelf en mijn studie :kissing:

Zelfde schuitje ongeveer. Hij gaat niet veranderen, helaas. Je moet jezelf duidelijk maken door een lijst op je kamerdeur te plakken dat hij niet deugt op heel wat punten, punt 1 dat hij jou laat zitten en daarom dus een eikel is. Die lijst helpt echt, ik mis mijn ex ook heel erg en we houden nog van elkaar, maar het werkt niet omdat hij te onverschillig is en ik te onzeker. Het is niet gek dat je direct weer voor hem valt als hij uit het niets opeens zijn best doet, want dat is waar je op hoopt. Het probleem is dat hij het niet vol zal houden en jij dus opnieuw teleurgesteld raakt.

Ik denk niet dat het aan je intelligentie ligt, meer aan het feit dat je van hem houd en vanzelfsprekend de hoop houd dat hij zijn best gaat doen als hij dat zegt.

Maar geloof me; kies voor jezelf. Het is moeilijk, ik weet wat je doormaakt, maar beslis alsjeblieft voor jezelf dat je stopt met dingen van hem verwachten en dat je jezelf gelukkig moet maken want hij kan dat niet.

@Bijnamenprinses, zoals jij het zegt, zo voelt het bij mij precies!! Dit was de tweede kans die ik onze liefde, om het maar zo te zeggen gaf nadat ik het had uitgemaakt.
Ik geloof dan ook echt dat hij zijn best doet, in het begin doet hij het ook…Maar inderdaad, na 2-3 weken is dat ook weer weg…

Ik kies nu ook voor mezelf! Dankjewel :slightly_smiling_face: