Spelen met gevoelens?

Hey meiden,

Ik wil graag jullie kijk en mening op wat er gebeurd is…Sinds een tijdje spreken mn ex en ik weer af. We hebben al een aantal afspraakjes achter de rug, het ging ook echt goed. Hij leek eindelijk al zijn afspraken na te komen en zich aan zijn woord te houden.

Vorige weekend hadden we afgesproken, we zouden naar de bios gaan en een nachtje overnachten in een hotel. Dus eindelijk wat meer tijd voor elkaar hebben. En toen…Hij appte me dat hij naar me toe wilde komen, maar zijn achterlichten waren kapot. Vervolgens hoorde ik niets meer. Dus ik appte ‘wat nu?’ Daarop kreeg ik nog: ‘Goede vraag’ op terug…Toen appte ik hem rond 15.30 (er was al 50 min verstreken) met ‘houd je me op de hoogte?’
Daarna kreeg ik niets meer. Ik heb de hele middag en avond gewacht of hij nog een berichtje zou sturen en of hij zou komen of niet. Dus ik heb hem geappt of hij nog kwam of niet, wat er is gebeurd en waarom hij dit deed…En na 9 uurtjes had ik nog geappt dat ik het heel oneerlijk vond dat hij me zo liet zitten en dat hij op zijn minst wel kon laten weten of hij kwam of niet.

Ik heb hem ook geprobeerd te bellen zaterdag, zondag en maandag. Daarna heb ik het opgegeven. Donderdag appte ik weer hoe t ging met hem. Hij appte prima en verder niets… Hij reageerde heel kortaf en alsof hij boos was. Toen ik vroeg waarom hij niet was gekomen t weekend, zei hij: ‘dat weet jij toch allemaal zo goed’
Vond het zo lullig, niet eens excuses, helemaal niets…

Ik vroeg hem of dat hij dit weekend iets te doen had, zaterdag kon hij niet…Vandaag appte hij dat hij ook niet kon…Want er kwam visite en hij zou bij de ex van zijn oom gaan eten…Waar hij nooit een goed woordje over te spreken had…

Ik was boos, want hij leeft gewoon verder terwijl ik verdriet heb van vorige weekend…Hij had me zijn woord gegeven dat alles goed zou komen, dat we zeker samen een nieuwe start zouden maken en zelfs binnen 4 maanden gaan samenwonen. Als ik t vertrouwen maar hield.
Ik appte dat hij ik het oneerlijk vond en dat hij best excuses mag aanbieden en tijd voor mij vrij mag maken. Al helemaal na vorig weekend. Ik heb alles eruit gegooid op de app, want meneertje wil alleen bellen als het hem uitkomt.

Toen appte hij me dat hij nu enorm twijfelt na dit gesprek om samen verder te gaan…En het lag allemaal aan mij…Zoals altijd…En ik dacht nog wel dat hij was veranderd.

Hij gaat deze week nadenken wat hij wil, maar hij verlangde nog wel naar me…

Mijn vriendinnen zeggen dat ik erg mild/tolerant ben en dat zij allang ruzie hadden gemaakt met hem en als t een relatie was zelfs uitgemaakt zouden hebben, omdat hij niets zegt over dat weekend en geen excuses aanbied… Ik heb het gevoel dat hij me in de steek heeft gelaten en mij niet belangrijk vindt…
Ik heb jammer genoeg nog steeds verdriet…Maar ik ga ervan uit, ondanks dat hij gaat nadenken wat hij wil, dat het helemaal voorbij is…

Wat vinden jullie? Wat doe ik verkeerd? Vinden jullie het eerlijk dat hij zo doet??

Sorry voor het lange verhaal…

Hoe oud zijn jullie? En als het je ex vergeet hem ! Het is niks
Voor niks uit gegaan… Toch

We zijn beiden 22 jaar

Serieus? Kap met hem.

Als ik het zo lees dan doe jij helemaal niks verkeerd.
Jullie hadden wat afgesproken, en hij komt niet opdagen. Dan zou ik hem ook niet meer achter de kont aanlopen.
Hij doet het blijkbaar ook niet voor jou, waarom zou jij het dan wel voor hem doen?

Wat een eikel! Die is jou niet waard! Ik zou als je écht bij hem wil zijn de keuze aan hem laten. Als hij het wilt proberen okee, maar dan moet je duidelijk zijn dat als hij nog 1x zoiets flikt waar het gat van de deur is… Succes!

Ik zou het laten voor wat het is nu. Laat hem nu voor jou vechten, en als hij dat niet doet is hij jou niet waard!
Je doet niks fout en verdiend beter meid!

Ik snap niet waarom hij uiteindelijk niet meer gekomen is en daar nu ook niks meer over zegt. Alsof hij jou iets verwijt, maar ik kan hier niet uit opmaken dat jij iets verkeerd hebt gedaan.
Als nog blijkt dat hij daar een goede reden voor had, kun je die aanhoren. Maar anders vind ik het heel oneerlijk dat hij zo doet. Grote kans dat jij je energie dan in iets gaat steken, wat uiteindelijk tot niets zal leiden.

Ja,ik heb hem 3 of 4 keer gevraagd wat er was vorig weekend en dat hij me t gevoel gaf dat hij me had laten zitten en ik het dan los kan laten…Vandaag was de laatste keer dat ik het vroeg, toen antwoordde hij met: ‘Als je zo denkt dan hoeven we niet meer te praten, dan kan je alles loslaten.’

Echt zooo lullig vond ik dat

Ik denk echt dat je beter verdient! Het is niet voor niets je ex, en hij kan zich blijkbaar nog steeds niet aan zijn afspraken houden. Jij hebt niks verkeerds gedaan, het is echt heel bot hoe hij doet!

Ik denk dat het tijd wordt om hem los te laten en verder te gaan met je leven. Volledig zonder hem.

Het zit jammer genoeg in me…Kreeg altijd de schuld van veel dingen, dan ga je t automatisch bij jezelf zoeken…Maar ik vind het echt fijn om te horen dat het gewoon echt niet aan mij ligt. Want deze keer had ik ook zoiets van: Het ligt echt niet aan mij…!

Hey meiden,

Ik heb hem gisteravond nog geappt met dat hij niet hoort te twijfelen, maar ik. Want zo doet
hij alsof ik iets heb gedaan, terwijl ik alleen maar mijn gevoelens heb geuit en heb gezegd wat ik ervan vind.

Snap gewoon niet dat iemand zoiets kan doen…Iemand die zegt dat hij veel om je geeft en graag samen is met je…
Ik heb de afgelopen week slecht gegeten, dus ik ga proberen weer goed te eten.

Dankjewel voor jullie reacties, doet me echt goed dat er mensen zijn die niet direct de vinger naar mij wijzen.

Zal ik hem appen dat ik afspraken wil maken en dat ik daarna wat ‘regels’ opstel…Dat als hij ermee akkoord gaat, dat we alleen dan verder gaan en anders niet? Zodat ik laat zien dat ik het recht heb om voor mezelf op te komen en na alles ik de regels mag uitmaken? Of is het een slecht idee en zal ik het aan hem over laten?
Reacties blijven welkom! :slightly_smiling_face:

Wat heb jij verkeerd gedaan? Ik denk dat er iemand anders is die daar over na mag denken… Ik zou het nu bij hem laten liggen. Als hij nog van je houdt en echt verder wilt, zal hij daar zelf ook moeite voor moeten doen. Heel veel moeite! En anders is hij jou echt niet waard, want je verdient beter!

-

Idd, ik snap niet waarom je zelf nog zoveel moeite doet. Je hoeft geen regels op te stellen, als hij echt nog verder met je wil, dan weet hij waar hij in moet veranderen en dan zal hij dat ook zelf voorstellen.
Je moet hem echt van je af zetten, hem geen aandacht meer schenken zolang hij jou ook geen aandacht geeft. Als hij binnen een paar dagen niks meer van zich heeft laten horen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Nu spring jij de hele tijd voor hem en hij vindt dat waarschijnlijk zo vanzelfsprekend dat hij geen moeite doet en waarschijnlijk ook nooit zal doen, zelfs al komt het weer goed tussen jullie. En dan is het natuurlijk makkelijk voor hem om te zeggen dat het allemaal jouw fout is, net omdat hij niks doet, dan kan hij ook niets verkeerd doen.
En dat laatste is nu net wat hij verkeerd doet: hij doet niets.

Echt meid, je verdient zoveel beter dan zo een jongen, maar waarschijnlijk zie je het niet. Daarom is het belangrijk dat je hem enkele dagen met rust laat, zodat jij ook je gedachten kan verzetten en je ogen eens goed de kost geven, want er loopt meer op de wereld rond dan die ene jongen die verwacht dat jij alles voor hem doet.

Succes!

Thank you soo much dat jullie zo rechtuit zijn. Ik ga vanaf nu een week niets meer laten horen en dan kijken of er iets gebeurt of niet. En t proberen los te laten.

Mocht er iets gebeuren dan laat ik het zeker weten :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon een tijdje niets meer zeggen en hem even lekker in de stront laten zakken. Hij reageert ook alleen als hij daar zin in heeft…

Makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer hem toch maar te vergeten. Het enige wat jij hebt gedaan is je gevoelens geuit en je hebt er over willen praten met hem. Als hij dit al niet kan aanhoren, hoe moet dat er in de toekomst wel niet uit zien?
Waarom is het eigenlijk de eerste keer uitgegaan?