Speldownload leek.

Dus, Ik heb een computer spel gedownload (ben aan 't downloaden nog ± 2 uur.),
Maar nu. Kan iemand mij in jip en janneke taal (of gewoon, zodat een download leek die alleen maar films download 't begrijpt) uitleggen hoe ik dat moet doen met die crack?

• First download the torrent and after it please keep on seeding!!! :slightly_smiling_face:
  • After downloading mount the torrent using MagicDisc or Daemontools. (Keep on seed)
  • After this copy crack from crack folder.
  • Use crack in game folder and replace files.
  • NOW YOU CAN JUST ENJOY IT!

dat stond bij de uitleg, maar 't is nog niet helemaal duidelijk.

Mijn dank ik groot.

Waarschijnlijk zit er een map bij de download die ‘Crack folder’ heet. In die crack folder zit een bestand die je moet kopieren en plakken in de map van het spel zelf…
Dan gaat je computer aangeven dat dat bestand wat je wilt plakken al bestaat maar dan moet je het gewoon vervangen…

Ik snap daar ook nooit iets van, ik laat het mijn vader altijd installeren haha.
Oja hoe kan je een download blijven seeden? Ik ben ooit van een site geband omdat ik nooit die downloads deed seeden, maar ik weet helemaal niet hoe dat moet… :stuck_out_tongue:

Seeden is eigenlijk gewoon de download in de folder laten staan waar je het mee gedownload hebt…

O oké. Ik verplaatste die altijd gelijk naar een andere map dus dat zal wel het probleem zijn geweest haha.

Je moet de torrent mounten, weet je wat dat is?
Nouja, je mount hem dus.
En dan ga je naar de folder waar de crack in staat, kopieer gewoon alle inhoud.
Plak nu wat je net gekopieerd hebt in de map van je spel, dus waar alle bestandjes van dat spel staat. Waarschijnlijk gaat hij vragen of je iets wilt overschrijven en dan zeg je ja.

Nee, ik weet niet wat mounten is ;$
ah, dat met de crack snap ik nu wel denk ik. Ik heb ook magicdisc gedownload, daarmee moet ik ‘m dus mounten neem ik aan :’)

Oke, ik heb 'm gemount enzo, maar nu wil ik mijn crack (ik neem aan dat dat 'm is, hij zat er niet bij dus heb 'm los gedownload) overschrijven, maar hij geeft aan dat er geen ruimte is op de ‘schijf’.

Sorry ik heb hier echt GEEN verstand van ik begrijp echt niks van mounten en cracken en weet ik het hahah. Upje voor jou.