Spel voor schizofreen

Hallo,

Ik dacht ik vraag de GS’ers om hulp!
Ik studeer Ergotherapie en moet binnenkort een behandeling doen met een simulant(een acteur) die speelt dat hij schizofrenie heeft.
ik moet volgende week n presentatie geven van mij zelfgeschreven behandelplan.
Nu wil ik graag met mijn client een spel doen(omdat hij aangeeft dat hij dit leuk vindt en dat hij dit niet meer lang kan doordat hij traag is geworden door de medicatie) ik wil hiermee kijken hoe traag hij nu is en of we dit in de loop van de weken/maanden kunnen verbeteren(don’t worry, ik zie deze best man maar 1 keer maar het gaat om het idee)
ook heeft hij moeite met initiatieven nemen, contact zoeken met andere mensen en concentratie(hij ziet af en toe schaduwen en kan zich daarom verminderd concentreren)

ik ben dus opzoek naar een spelletje(gewoon op internet of wat op de samsung galaxy tab kan) waarbij je moet concentreren, en waarbij het tempo steeds opgevoerd wordt. Het begin tempo moet echter wel echt heel laag beginnen, zodat een kind het zelfs kan volgen zeg maar. en niet langer duren dan een aantal minuten(maar dit kan ik zelf ook afkappen)

Heel iemand enig idee waar ik zo’n spelletje kan vinden wat niet te moeilijk is.

iemand!?

memory ofzo?