Spel: City Style

[i]Dag Allemaal,

Ik zit vaak op internet en probeer veel spelletjes uit. Zo kwam ik gister een leuke “mode” spel tegen, genaamd City Style.

Jij werkt als een soort stagiaire voor een modetijdschrift. Je moet allerlei dingen doen die te maken hebben met mode, make-up, foto’s, modeshows enz.
Belangrijk: het is trouwens wel een “hidden object” spel. Je moet dus vooral veel voorwerpen zoeken. Maar er zit een verhaallijn in.

Nou vroeg ik mij af wat andere meiden ervan vinden…
Dus lijkt het je leuk om dit spel uit te proberen, dan moet je even op google zoeken naar City Style (trial version). Daarmee kun je 60 min spelen.

Mocht iemand het spel hebben gespeeld, graag je mening posten.

P.s. Alles staat in het Engels :wink:
En als je zelf een mode-spel weet, post het maar![/i]

Ik ga hem nu uitproberen :wink: hihi
Alvast bedankt voor de tip
'XOXO

Ahhh ik hou van hiddenobject spellen! Speel je het vanaf bigfish? En ik ga even kijken of ik het gespeeld heb want het klinkt bekend!

EDIT: Ja heb het een tijdje geleden gespeeld! Vond het wel leuk maar heb wel leukere gespeeld! ( Ik vond hem namelijk beetje simpel, niet uitdagend )

Trouwens er is een best leuk modespel op Facebook, als je dat heb?

Dan krijg je een thema, en dan moet je een model aankleden naar dat thema en dan kan je meedoen aan een wedstrijd waarbij je punten krijgt voor je outfit. Hoe meer punten je scoort hoe meer muntjes je krijgt voor je volgende outfit! Je krijgt ook extra punten als je zelf gaat “voten”.

Ik ga denk ik even illegaal de hele versie zoeken :blush:

Helaas zit ik niet op facebook :stuck_out_tongue:

Haha, dat heeft mijn vriend ook voor mij gedaan :stuck_out_tongue:

Ik heb hem net gespeeld ik vind hem wel leuk maar er zijn leukere maar ik weet de naam niet meer…:blush:
moet ik even over nadenken maar toch bedankt voor de tip
Xkus

Up Up Up meiden! :pensive:

Laat maar horen die meningen!