[speeltopic] vakantiebaantje SeaPark

[b]HET SPEELTOPIC (:
voor meer info: zie praattopic.

Personages:
Emily - crazyfunkystyle_
Kim - VERSACI
Leslie - AMBITIONS
Kendall - crazyUNIQUE
Jake - ikwileendonut
Simon - BuffalooBBe
Michael - lookalikex
James - sleepingbeautyx

ENJOY! [/b]

Emily
Met mijn scooter stopte ik voor het SeaPark. Hier zou ik de hele zomer wonen. Het was enorm! Ik had er veel zin in. Mijn broer was achter me aan gereden met zijn auto omdat ik anders mijn koffers niet mee kreeg. Mijn lange, blonde haar hing in een uitgezakte staart op mijn rug. Ik droeg een luchtig wit zomerjurkje en sandaaltjes. Ik wist dat ik de komende weken werkkleding moest dragen. Ik zei gedag tegen mijn broer en wachtte tot ik anderen zag. We waren met zijn achten, was mij vertelt.

James
Ik was gebracht door mijn moeder, me vader moest weer eens werken. ik gaf er een kus op der wang, en liep naar een meisje toe met mijn rolkofer, ‘Hee, ik ben James, en jij?’ zei ik tegen der. Ik dacht dat zij een van de andere was die hier ook kwam werken voor in de zomer, maar zeker weten deed ik het niet.

Jake
Ik stapte uit de taxi ‘nou dit wordt werken’ zuchtte ik.
Ik deed mijn mouwen omhoog.
‘Hoi!’ Riep ik tegen een jongen en een meisje.

Emily
Een knappe jongen kwam op me af lopen. “Hai, ik heet Emily. Kom je hier ook werken?” een jongen met donker haar kwam onze kant op. “Hoi, ik heet Emily.” herhaalde ik.

Kendall
Ik zat in mijn limousine en terwijl mijn chauffeur me naar de Seapark bracht. Ik zuchtte en smste een vriendin : Niet te geloven dat ik moet gaan werken! O.M.G ik word ook nog eens opgescheept met vage figuren. HELP ME! xK.
Jep, ik had mijn creditcard overgebruikt en moest van papie nu mijn schulden ZELF BETALEN! We stopten met rijden “HALLOO, waarom stoppen we?” schreeuwde ik naar mijn chauffeur. “De limousine past niet door de weg, u moet uit stappen.” “Ik moet wat? Nou doe me ouders de groeten!” en ik stapte uit de limousine. Mijn Chauffeur haalde me LouisVuittonkoffer uit de achterbak.
En daar liep ik met een grote louisvuittonkoffer en mijn kleine chaneltasje naar de opening van SeaPark.

Jake
‘Hey’ zei ik verlegen.
Ik trok mijn muts wat beter over me hoofd.
Het meisje had lang blond haar.
‘Ik kom hier ook werken’ lachte ik.

Leslie
Ik bond mijn lange, lichtblonde haar in een nonchalante staart voordat ik de auto uitstapte. Bij de ingang stond een groepje mensen. Dat waren waarschijnlijk de mensen waar ik komende tijd mee moest gaan wonen. Ik zuchtte en sleepte mijn rode nylon koffer achter me aan naar het groepje.
‘Hee,’ begon ik. Ik liet mijn ogen de groep doorglijden en glimlachte.

Emily
“Wat komt dáár nou aan lopen.” zuchtte ik. Een meisje met een Louis Vuitton- koffer en een Chaneltasje kwam onze kant uit. Ik kende deze types. Mijn school zat er vol mee.

Kendall
“Lekker dan, daar heb je de vage figuren al.” zuchte ik in me zelf toen ik een groepje jongeren bij de opening zag staan. Ik liep naar ze toe en probeerde aardig over te komen “Haai, ik ben Kendall Lisson.”

Jake
‘Duur tasje zeker?’ Vroeg ik aan het meisje dat aan kwam lopen.

Leslie
Ik had me bij het groepje gevoegd en keek naar het meisje dat aan kwam lopen. Een meisje met een Chanel tasje in haar hand. Ik vroeg me af hoe ze dit baantje wilde gaan overleven.

Kendall
“Uhm, pff… valt wel mee” glimlachte ik naar de jongen. “En wie zijn jullie?”

Jake
‘Jake…’ antwoordde ik.
Ik keek iedereen aan en hing wat tegen het muurtje.

Emily
Ik mocht haar nu al niet. Het andere blonde meisje leek me wel heel aardig. “Ik heet Emily.” zei ik tegen het Chanel-meisje.

Leslie
‘Leslie,’ stelde ik mezelf voor. Ik glimlachte naar het meisje dat blijkbaar Kendall heette.

Simon
Ik stapte uit de taxi en pakte men koffer aan.
‘Kunnen me ouders mezelf niet brengen, Godverdomme’ zei ik tegen de taxichauffeur en gaf hem het geld.
Toen liep ik naar de groep mensen.
‘Hee’ zei ik.

Jake
‘Nou… ik heet Jake’ zei ik tegen niemand in het bijzonder.

Kendall
“Leuke naam…” zei ik tegen het meisje dat Emily heette. Ik pakte mijn iphone4 en begon ongeïnteresseerd te smsen.

Emily
“Ik heb gehoord dat we met z’n tweeën op een kamer slapen.” zei ik om gewoon maar even iets te zeggen.

Jake
‘Ik weet niet wat jullie doen maar ik ga naar binnen’ en liep naar binnen, het was zeker groot.