(Speeltopic) Theaterschool

Hoi :’)

Na heel lang gewacht te hebben kan ik eindelijk weer RPGen. hoimanon, Labyinrthine en ik hebben lang nagedacht en besloten om een nieuw RPG te beginnen die: Theaterschool heet.

Het theaterschool heeft een prachtige bestemming, namelijk, Londen. Leerling die zich hier voor hebben ingeschreven zijn multi-talents, want je moet alles kunnen. Op deze school krijg je lessen, namelijk:

• Acteerlessen
  • Zanglessen
  • Danslessen
  • Muzieklessen
  • Cabaretlessen
  • Decor Design lessen

Iedereen moet alles volgen. De school ligt 100 meter van het campus vandaan. De gebouwen zijn nog net niet aan elkaar geplakt. De meisjes en jongens slapen uiteraard apart en het is VERBODEN om gemixt te slapen. Je slaapt met zijn tweeen, max drieeen op een kamer. Op de campus bevind zich een zwembad en een kamer waar je TV kan kijken. Je kan van negen uur 's ochtends tot acht uur 's avonds eten halen bij de kantine, gratis. Elke zaterdag mag je weg gaan en leerlingen die zijn best hebben gedaan kunnen soms ook op vrijdag avond uit.

ER IS GEEN MAXIMUM, MAAR WEL EEN GELIJKE VERDELING TUSSEN JONGENS EN MEISJES!

lijst:

Naam:
Geslacht:
Karakter:
Favoriete vak:
Gewoontes:
Hobbies:
Extra:
FOTO:

Meisjes:

• Isabelle Jade door xPROUD2BME
  • Melody Carter door hoimanon
  • Eelena Isabele Eloise Vieri door xMasquerade
  • Layla door cutefashion
  • Fay Jacksons door lala13
  • Ella Sophia door Blick
  • Destiny Williams door wey_x

Jongens:

• Jake Bell door GoldenKiller
  • Fabian door Labyrinthine
  • Jesse door Tacolove
  • Delano Michael door FINALGOODBYE
  • Charlie Adams door LalaXgracie
  • Thom Carter door xVOGUEE

GEEN MEIDEN MEER, NU EEN TIJDJE ALLEEN JONGENS

WE SCHRIJVEN IN VERLEDEN TIJD, GEEN RARE SMILEYS O.I.D. LET O INTERPUNCTIE EN HOOFDLETTERS

Mag ik een meisje? :slightly_smiling_face:

Ik neem een jongen!

ik wil een meisje (:
of een jongen?
ik weet niet haha, kan er wel twee spelen

Ik wil meisje graag!

ik wil wel een jongen dan, :slightly_smiling_face:

Leuk jullie weer hier te zien, Sumeyye & Manon!

Ik neem een meisje!

Jij altijd :’)
Denk je dat Dana zou willen RPGEN? Anders note ik dr ff

Naam: Jake Bell
Geslacht: Man
Karakter: Ijdel, druk, enthousiast, maakt graag vrienden, haat zeurderige types.
Favoriete vak: Zingen vind Jake het leukst, al vind hij acteerlessen ook niet verkeerd.
Gewoontes: Jake rookt en heeft een zwak voor alcohol. Hij kan 's ochtend nooit uit zichzelf opstaan en hij eet elke ochtend een reep chocola op als ontbijt.
Hobbies: Jake houd van voetballen en zingen.
Extra: Jake is erg gesteld op zijn uiterlijk en vind het irritand als mensen zeuren over zijn rookgedrag.
FOTO:

http://data.whicdn.com/images/19487590/tumblr_lwbtnsiy8V1r2ha5qo1_500_large.jpg

Ik heb jullie gemist :tipping_hand_man:

Mag ik een meisje? :grinning:

Naam: Elena Isabéle Eloise Vièri.
Geslacht: Vrouwelijk.
Karakter: Elena is een lief, nieuwsgierig en gezellig meisje. Ze is erg sociaal ingesteld en daarom ook lekker spontaan wanneer ze in een nieuwe situatie terecht komt. Elena weet wat ze wil en doet ook wat ze wil. Ze kan behoorlijk koppig zijn, en ze is zeker niet zeker niet op haar mondje gevallen. Ze heeft duidelijk haar grenzen, en wanneer iemand haar niet accepteert zoals ze is, zal ze ook niet zo gauw onzeker in een hoekje kruipen. Ze staat open voor nieuwe dingen, en zal er altijd voor haar vrienden zijn.
Favoriete vak: Muziek en zang.
Gewoontes: Elena is nogal kunstzinnig. Ze is dol op schilderen, en een grote passie van haar is piano spelen, wat ze al zo onderhand haar hele leven doet. Maar een echte verslaving van Elena is toch wel schrijven. Ze kan écht niet zonder haar dagboek, en neemt die dan ook overal mee naar toe. Waar ze ook is, al haar herinneringen wil ze vastleggen. Daarom heeft ze naast haar dagboek, ook graag een fotocamera bij zich.
Hobby’s: Schrijven, reizen, schilderen, piano spelen, acteren, zingen.
Extra: Elena’s vader, Robert, is Italiaans, haar moeder, Eloise, Engels. Ze heeft ook een tijdje in het prachtige Toscane gewoond, maar is toen toch naar Londen verhuisd, aangezien haar moeder al een zoon had en niet zomaar kon verhuizen. Elena heeft dus een halfbroer van zestien, Jeremy, waarmee ze een goede band heeft. Verder is haar vader erg muzikaal, en heeft Elena ook muzikaal opgevoed.
FOTO:

http://i44.tinypic.com/34nfg1v.jpg

Mag ik ook een meisje? hihi

jongen please :grinning:

IK JULLIE OOK! Komt Dana ook spelen? En ik hoop Sarah & Anouk ook.

Naam: layla
Leeftijd: 18
Favoriete vak: zang& acteerlessen.
Gewoontes: nogal een flapuit en praat veel.
Innerlijk: Spontaan onzeker wantrouwig(moeilijke jeugd) grappig verlegen en ijdel.
Uiterlijk: half afrikaans half nederlands, gewaved haar en ziet er jong uit voor haar leeftijd.
Hobbies:zingen en optutten.
Extra: ze kan goed zingen maar is te bang om dat aan iemand te laten horen.het liefst zou ze haar eigen kledingstijl dragen maar dat vindt ze te gewaagd dus doet ze maar mee met de mode en ze heeft nog nooit een vriendje gehad en nooit gezoend.
is nergens bang voor achtbaan here i come!
ze houd van een drankje en rookt

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRW7Gy_k1t_Ey1AVLaT3qp2uJbWtktnVhG3jLIBnel9kngzxuzF

IK HEB DANA GENOTE
Sarah en Nouk niet, miss kun jij ze noten?

Is Sarah AgentP, die Sarah?

Ja, ik note hen even!

http://i43.tinypic.com/23tjw5j.png

naam: Fay Jacksons
Leeftijd:18 jaar
Innerlijk: verlegen, behulpzaam, onzeker, eerst de kat uit de boom kijken, stemmingswisselingen
uiterlijk: klein, getint, eigen stijl
favo vak: de acteer lessen
hobbies: reizen, acteren, zingen, dansen, mode, zonnen
Extra: heeft twee zussen, lieve vader en moeder (big family), één lieve vriendin, creatief.