[Speeltopic] The Twilight Saga 3

http://pakipaki.net/wp-content/uploads/2011/08/The-Twilight-Saga.jpg

Op een middelbare school in Forks is er een duidelijke concurrentie tussen twee groepen aanwezig. Deze strijd lijkt elk jaar weer opnieuw te beginnen, zonder dat de mensen buiten deze groepen weten waar het over gaat.
De eerste groep bestaat uit vampieren, de tweede groep zijn weerwolven.

Vampieren
Edward Anthony Cullen - Linda
Emmett Cullen - Nikki
Alice Cullen - Emma
Jasper Hale - Emma
Juliette - Xarrie
Rosalie Hale - Lotte
Damon Salvatore - Michelle
Stefan Salvatore - Michelle
Luna Cathalijne - Lisanne
Maya – Sharity

Mensen
Isabella ‘Bella’ Marie Swan - Lotte
Ariana ‘Aria’ Mayer - Femme
Zachary ‘Zach’ Jones - Sharity
Matt - Nikki

Weerwolven
Jacob ‘Jake’ Black – Nikki
Tasha - Linda

Oude topic
http://forum.girlscene.nl…list_messages/208161/2303

Zucht.

Dit is gewoon niet meer leuk. Echt niet.

En zeker weten dat ze vanavond weer toeslaan en mogen we een vierde openen.

Als die Marjolein die GS beheert nou gewoon die klootzakken verwijdert. Maar nee, ze heeft het waarschijnlijk weer te druk.

Dit is inderdaad echt niet leuk meer. Maar kunnen de mods ze niet gewoon bannen? Of maakt niet uit wie, iemand moet ze gewoon bannen.

Irritant.

Ik had wel nog gepost, maar ik kan die post dus nu niet terughalen…

Hallo, dit geldt over heel Girlscene. Dit moet nu haar eerste prioriteit zijn!

Ik ben nu echt geneigd om een topic aan te maken bij ‘over girlscene’ over al die foutmeldingen door die Aziaiten. Dan gaat iedereen in dat topic zitten zeiken (want het gebeurt bij alle topics bijna) en dan valt het ze misschien ook eens op dat dit echt niet meer kan zo.

Op deze manier kunnen wij echt niet meer gewoon rpg’en.

Juliette
Toen de vrouw weer terugkwam had ik mijn jas al uitgetrokken en even over de leuning van een bankje neergelegd. Snel nam ik de jas aan en trok die aan en bekeek mezelf in de spiegel. ‘Wat vind jij?’ vroeg ik aan Jasper toen ik me weer naar hem toe draaide en de jas goed dichtdeed.

+1

Damon
Ik keek Luna aan en schudde langzaam mijn hoofd. ‘Ik weet precies wat er is gebeurt.’ Ik beet op de binnenkant van mijn wang en liep weer naar de werktafel. ‘Sorry,’ mompelde ik vervolgens. ‘Ik heb me die dag gewoon als een idioot gedragen. Daar kan ik niet tegen - in het toegeven van m’n eigen fouten.’ Ik deed een trucje met een schroevendraaier en ving die nadat hij een aantal keren salto’s in de lucht had gemaakt. ‘Daarom deed ik alsof ik het was vergeten.’ Ik draaide me naar haar toe en haalde mijn schouders op. ‘Maar om de en of andere manier kan ik niet lang tegen je liegen.’

[b]Alice[/b] Ik zuchtte gefrustreerd en liet mezelf op een stoel vallen. 'Goed,' zei ik en haalde een paar keer die adem. 'Wat kun je je nog wel herinneren?' Ik leek wel een idioot. Dat ik ook nog gewoon hier zo bleef zitten om te vragen wat hij wel nog wist. Ik zuchtte diep en keek hem vragend aan. Er schoot een gemene gedachten door mijn hoofd. Ik kon hem er nu ook van overtuigen dat we nooit een relatie hadden gehad en dat Sarah niet zijn kind was. Als hij écht alles kwijt was. Dat was wel verleidelijk. Dan bespaarde ik hem de pijn.

Jake
‘Alles wat je net zei kan ik me niet herinneren,’ zei ik zacht en schudde weer mijn hoofd. Ik kon gewoon helemaal niets herinneren. Het was zwart, leeg. Ik kon me niet eens herinneren hoe vanochtend gegaan was. Ik had geen flauw idee hoe ik in dat bos terecht was gekomen, echt geen idee. Ik wierp een blik op Sarah, als ik moest geloven dat ze zo heette. ‘Is dat ons kind?’ vroeg ik zacht en wees naar haar. Dit was zo raar. Had ik echt een kind? Dat kon toch helemaal niet zo snel? Hoeveel van mijn geheugen was ik kwijt? ‘Hoe lang geleden is het dat we elkaar ontmoet hebben?’ vroeg ik terwijl ik Alice weer aankeek.

Doe maar Lotte! Hopelijk gaat dat mens dan eens echt reageren.

Ik kan haar natuurlijk ook even mailen. xd Dat kunnen we allemaal wel doen.

Luna
Ik keek hem niet-begrijpend aan. ‘Wat bedoel je, met fouten?’ vroeg ik zacht. Zag hij het als een fout van toen? Was het allemaal niet zo bedoelt?

Edward
‘Ja, dat weet ik wel,’ mompelde ik. ‘Maar zo zit ik gewoon in elkaar.’ Ik beet op mijn lip. ‘Al moet ik eerlijk toegeven, dat als ik wist dat ik je geen pijn kon doen, ik het waarschijnlijk wel zal doen. Niet zal wachten enzo… Want geloof me, ik wil het echt wel…’ Oh, nu dacht ze dadelijk nog dat ik een perverse oversekste vampier was. ‘Maar ik zal je wel pijn doen.’

Bella
Dus als ik hem ervan zou overtuigen dat hij me niet pijn zou gaan doen, zou er wel een kans inzitten dat hij zijn principes zou willen veranderen. ‘Maar Edward,’ zei ik en streek even met mijn hand over zijn wang. ‘We kunnen het toch proberen,’ zei ik en glimlachte naar hem om te laten zien dat alles goed was. ‘Het is dus geen kwestie van dat je niet wil,’ zei ik en bloosde even. Het was toch raar om het hierover te hebben op één of andere manier.

Zal ik dat doen? Dan komen er in ieder geval wel mods op af…

Damon
Ik keek even weg en keek Luna vervolgens vragend aan. ‘Zo bezopen als een kat zijn klinkt niet bepaald goed, of wel?’ Ik ging met mijn rug op het skateboard liggen en rolde onder de auto waar ik wat begon te rommelen en te pielen. ‘Ik bedoel, ik denk niet dat jij het fijn vond, of wel?’ Ik stopte even met pielen en staarde voor me uit - niet dat ik iets bijzonders zag.

Jasper
‘Ik vind hem mooi,’ glimlachte ik. Maar zelfs als Juul een vuilniszak zou aantrekken zou ik het nog prachtig vinden. Ik knikte een keer en liet mijn blik over haar lichaam heen glijden. ‘Wat vind je zelf?’ vroeg ik. ‘We kunnen ook verder kijken en later terug komen. Of deze gewoon kopen en straks een tweede jas.’ Ik grijnsde even en zette een stap naar haar toe.

Alice
Ik kon het niet maken. Jake was de vader van Sarah, ik kon hem dat niet ontnemen. ‘Dat is ons kind,’ zei ik en wenkte Sarah. Ze kroop naar me toen en ik tilde haar op schoot. ‘Sarah, vernoemd naar je moeder. Dat weet je toch nog wel?’ vroeg ik. Ik begon nu langzaam te geloven dat hij wel alles kwijt was geraakt. ‘We kennen elkaar nu vier maanden ongeveer,’ zei ik. ‘Sarah is vijf weken oud.’

Ja, doe maar. Ik ga even mailen dan.
Ben alleen hun namen kwijt…

Die ene heette jinjin volgens mij… maar die andere, geen idee. xd