[Speeltopic] Pretty Little Liars

Hierbij het speeltopic! :grinning:
Vol!
Als je nog een rol wilt, misschien kunnen we een rol erbij verzinnen. Zie dan het praattopic.

In New York City was er een vriendinnengroep, zij waren zes schoolmeisjes die absoluut niet te breken waren.
Eén daarvan heette Alison. Je kon haar omschrijven als een grappig meisje, wat zichzelf als de leider van de groep zag. Ze was sportief en had naast haar vriendinnenclubje nog 5 vrienden die ze had ontmoet bij onder andere sport.
De meiden houden een sleepover aan het eind van de middelbare school periode.
Maar Alison is spoorloos verdwenen de volgende ochtend.

Een jaar later zijn de meiden alle vijf een andere kant op gegaan. Ze hebben niks meer met elkaar te maken.
De jongens in tegendeel zijn nog steeds vrienden. Wellicht niet meer beste zoals eerst, maar zij hebben nog steeds contact met elkaar en met de meiden apart.
Alle vijf de meiden krijgen een SMS, net zoals de jongens die krijgen. In die SMS staat dat ze hun levens zou gaan verwoesten, van ene ‘A’.
De jongens bespreken deze SMS met elkaar en met de meiden. Als ze met zijn alle na een jaar elkaar amper gezien te hebben, bij elkaar zijn stellen ze elkaar de vraag: is deze ‘A’ van Alison?

JONGENS

Sparrow – Rupert Grint
xHansjee - Caleb
Thedolcevita – Brant
xInvincible - Jonah

MEIDEN

Moonpilot – Sascha
Bombshells – Juliette Hastings
Lovestonedx – Rachel White
BlowMeKisses – Jamilla Bradson
xPROUD2BME - Rose Amy Grande

Even wat simpele regels

*Netjes schrijven, hoofdletters en dat soort dingen gebruiken.
*Blijf ook posten, als je niet meer mee wilt doen schrijf je dan gewoon uit. Schrijf je je niet uit, maar post je ook niet stalken we je! :grinning:
*Het is niet exact Pretty Little Liars zoals in de serie, maar onze versie er van. Dus niet alles verloopt hetzelfde.
*Eerste post met foto.

Praatopic:
http://forum.girlscene.nl…iars/list_messages/203746

http://i51.tinypic.com/1hwhz7.png

Rupert
Ik hing op de bank, en keek naar het science-kanaal. Heerlijk om alleen thuis te zijn.

http://oi52.tinypic.com/2gt5euq.jpg

Juliette
Ik lag met mijn buik op bed en staarde een beetje naar een wiskunde opgave. ‘‘Simpel,’’ gaapte ik en vulde die vervolgens in. Onderaan de trap hoorde ik dat mijn moeder me riep. Ik gooide mijn schrift dicht en liep de trap af waar ik mijn vader, moeder en zus zag.

http://i52.tinypic.com/zipuvk.jpg

Rachel
Ik was een boek aan het lezen op mijn bed. Ik was net twee weken terug uit Spanje. Wat ging een jaar toch snel. Ik zuchtte. Ik had eigenlijk niemand meer gesproken sinds Alison was vermist. Ik klapte mijn boek dicht en stapte uit bed.

http://i54.tinypic.com/amqh50.jpg

Jamilla
Ik gooide de deur achter me dicht. Na een vermoeiende dag was ik eindelijk thuis.
‘‘Ik ben er!’’ riep ik, en gooide mijn jas uit.

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lon9p3ddJa1r03nmxo1_400.jpg

Sascha
Ik zat op de bank samen met mijn moeder naar EastEnders te kijken; de Britse soap-serie waar we altijd samen naar keken. Gezellig, zo samen. We aten een zak chips en dronken cola, om die er daarna weer af te sporten.

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lnmlnv28F41ql7a46o1_500.jpg

Brant
‘Ik zie jullie morgen!’ riep ik naar mijn teammates, waar ik net mee had getraind en stapte op de fiets. Toen ik thuis was stak ik de sleutel in het slot en liep naar binnen.

Rupert
Mijn telefoon begon te piepen, en met moeite maakte ik me los van de tv om naar het tafeltje te lopen waar mijn telefoon lag. Toen ik het bericht las, fronste ik.

I know what you did last summer - A

Ik opende de bijlage die erbij zat.

http://i53.tinypic.com/u5x0i.jpg

“Holy… Fuck” vloekte ik binnensmonds, terwijl ik mijn hersens pijnigde. Dit kon nooit kloppen. Niemand wist dit, en waar stond die A voor? Het nummer was onbekend.
Snel stuurde ik een sms naar de vriendengroep, de 9 mensen plus mij die wisten wat dit betekende. Jullie raden nooit wat voor bericht ik net kreeg…

Juliette
‘‘Het zal wel!’’ riep ik boos naar mijn zus en stampte toen geïrriteerd naar boven. Ze kozen altijd voor haar, mijn zus was altijd het lievelingetje geweest. Ulgh, om misselijk van te worden. Met een klap sloeg ik de deur dicht. Op mijn bed zag ik mijn lampje van mijn telefoon rood knipperen. Een smsje. I know what you did last summer. Met een bijlage? Ik opende de bijlage en zag de foto. Ik slaakte een gilletje en gooide mijn telefoon op bed. Angstig keek ik om me heen. Dit kon toch niet waar zijn. Ik liep een beetje rond door mijn kamer en keek toen weer naar mijn telefoon. Was het dan diezelfde A die mij een half jaar geleden ook een smsje had gestuurd?

Sascha
Mijn telefoon trilde in mijn broekzak. Een sms… van een onbekend nummer? Ik opende de sms.
I know what you did last summer - A
“What the…” stamelde ik toen ik de bijlage opende. Ik stond op, excuseerde me bij mijn moeder en liep naar mijn kamer, waar ik me beduusd op mijn bed liet vallen.
Mijn telefoon trilde weer, als teken dat ik nog een sms had. Van Rupert…? Huh? Ik had hem al heel lang niet meer gesproken.
Toch zeker niet dezelfde als ik? stuurde ik terug.

Rachel
Ik wilde net naar beneden gaan toen ik mijn BlackBerry hoorde trillen. Ik had twee nieuwe berichten. Een was van Rupert, de andere onbekend. Ik was nieuwsgierig naar het onbekende sms’je en opende het. Van schrik liet ik mijn mobiel vallen.
‘Oh mijn god,’ mompelde ik in mezelf. Dit kon niet. Dit was vast een of andere zieke grap. Nee, zelfs dat kon niet. Niemand behalve wij wisten het. Met trillende handen opende ik het sms’je van Rupert. Snel sms’de ik hem terug.
Vast niet vreemder dan het sms’je wat ik net kreeg.

Jamilla
Ik plofte op de bank en trok mijn benen in. Twee keer achter elkaar kreeg ik een melding, van een bericht. Ah fijn, dacht ik eindelijk rust te hebben werd ik wéér gesmst.
Zuchtend greep ik naar de zak van mijn jumpsuit en haalde er mijn Blackberry uit. Ik las het eerste bericht.
I know what you did last summer - A’.
Mijn ogen puilde uit, ik opende de bijlage. Dit was geen grapje. Angstig sloot ik mijn ogen en beet ik op mijn lip. Hell no.

Brant
Ik keek naar mijn telefoon die trilde en las het smsje. Last summer? Wat was er ook alweer? Nee, dat kan niet… Dat wisten alleen wij… Toen opende ik de bijlage, een foto. ‘Shit!’ riep ik uit.

Rupert
Ik woelde door mijn haar terwijl mijn hart steeds harder begon te bonken. Ik beantwoordde de smsjes van Sascha en Rachel. Van A?

Juliette
Ik kreeg nog een smsje binnen. Eigenlijk durfde ik die niet te openen. Dit keer gelukkig van Rupert. Zo te zien had hij het zelfde binnengekregen als ik. Zouden wij allemaal het dan binnen hebben gekregen? Snel klikte ik mijn contactpersonen aan. Ik denk dat het me slim lijkt om ASAP te meeten. Het speeltuintje voor school? Ik stuurde het berichtje naar hun allemaal.

Sascha
Inderdaad van een of andere A… met een onbekend nummer en een foto als bijlage. stuurde ik terug.
Oh mijn god. Hoe kon dit? Niemand, NIEMAND behalve wij wist dit!

Rupert
Ben er in 10 minuten stuurde ik naar iedereen, als reacite op Juul’s bericht.

Jamilla
Ik opende mijn ogen al vlug, ik had twee berichten binnen gekregen.
De tweede opende ik angstig. Het was Rupert gelukkig. Mijn vingers gleden razendsnel over het toetsenbord.
Jij ook al? Van A? x

Ik had hem nog niet verzonden en ik kreeg een nieuw bericht. Weer angstig klikte ik hem open. Juliette.
10 minuten? Ik zou er zijn.

Juliette
Ik trok gauw mijn schoenen aan en pakte mijn autosleutels van mijn bureau. Toen ik beneden was aangekomen zei ik mijn ouders niet eens gedag en stapte meteen in de lift om ons appartement te verlaten. Buiten voelde ik een koude wind en trok mijn jas iets dichter tegen me aan om vervolgens in mijn auto te stappen.

Rachel
Ja, over het Jason geval.
Stuurde ik terug naar Rupert. Blijkbaar hadden we dus hetzelfde berichtje gehad. Wie the fuck deed dit? Ik kreeg nog een sms’je, dit keer van Juliette. Ik zuchtte.
Jij ook al een sms’je van A? I’m on my way.
‘Ik ben even naar buiten,’ riep ik naar mijn ouders. Het speeltuintje was vlakbij mijn huis, dus dat was geen probleem. Snel liep ik er naar toe. Ik had iedereen al zo lang niet gezien, dat zou wel weer even raar zijn.