[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

welterusten Bo! :slightly_smiling_face:

Slaap lekker!

Wow, ben echt productief, 1 van de 4 deelvragen voor mijn Nederlands artikel beantwoord en het is niet eens kant en klare onzin. Wauw.

Slaaplekker bo!

Zo, dat duurde lang, hahha, sorry

Danny
Terwijl mijn ogen langs de sterrenhemel geleden vielen mijn ogen zoog ik aan het rietje waarna ik de koude bananensensatie in mijn keel voelde glijden. Even had ik gegrinnikt, zachtjes in mezelf, en had ik twee fransen gepasseerd die zo te horen onder de indruk waren over de gebouwen rondom hen, en voor enige secondes had ik hen met mijn ogen gevolgd - realiserend dat ik binnen de kortste keren ook eens op vakantie wilde. Italië, Mexico, Frankrijk… naar het buitenland.
Voor ik het wist werden mijn gedachten doorbroken, en hoorde ik een optimistische stem door mijn gehoorgangen dringen. Ik kende die stem. Laconiek keerde ik me om en liet ik de beker zakken. Binnen enkele secondes krulde er ook een grijns om mijn lippen.
‘Valerie,’ grijnsde ik toen terug. Langzaam kwam ik naar haar toe gelopen, en bekeek ik haar nonchalant van top tot teen terwijl mijn vingertoppen tegen mijn beker tikten. ‘Hoe kom jij hier ineens? Ik zag je helemaal niet lopen.’

Ik ga ook maar 's slapen. Nightie!

Fail, hahahaahha. Slaaplekker schat!

Pff, ik heb zo’n honger, but idunno what to eat

Slaap lekker!

ik heb nog steeds geen geschikte fc gevonden. Ugh

Naam: Jeremy Carter
Leeftijd: 21 jaar
Karakter: Jeremy is een vechtersbaas, haantje de voorste enzovoort. Alle woorden die stoer, trots en sterk nog meer kunnen verwoorden beschrijven Jeremy. Eerst denken dan doen, zijn mond praat sneller dan zijn hersens kunnen denken. Maar ondanks dat hij nooit ergens goed over nadenkt en hij egoïstische buien heeft; heeft hij zijn hart op de juiste plaats. Hij is zo’n jongen die ontzettend domme dingen doet waar hij later veel spijt van heeft, maar dat niet durft toe te geven. Vroeger op school was hij al de populairste van de klas, een beetje de grappenmaker maar ook degene waar iedereen toch wel wat ontzag voor had. Af en toe maakt hij hier een beetje misbruik van, opnieuw zonder er bij na te denken. Toch is Jeremy ontzettend slim en behulpzaam, zelfs voor mensen die hij amper kent. Het zit in zijn aard om anderen te beschermen, ook al gaat dat soms ten koste van zichzelf. Jeremy is een prettig iemand in omgang, maar wel zolang diegene maar niet boven hem uit stijgt.

Uiterlijk: Het eerste wat je op zal vallen als je Jeremy ziet zijn de ijsblauwe ogen. Dit is zo ongeveer de eyecatcher van zijn gezicht. Zijn lichtbruine haar draagt hij meestal met een klein beetje gel in een nonchalante look, voor hem hoeft het allemaal niet zo bijzonder. Wel onderhoudt hij zijn lichaam goed door regelmatig een bezoekje te brengen aan de sportschool.
Afgeronde school en studie: Hij heeft met gemak vwo afgerond en is bezig met een sportopleiding, hij wist namelijk nog niet wat hij leuk vond toen hij de keuze voor een andere opleiding kreeg dus koos hij een opleiding die hem het makkelijkst leek.

Eventuele baan: Hij geeft gymlessen aan zestig plussers. Dit doet hij niet omdat hij het leuk vind om met oude mensen te werken, het verdient alleen prima en hij doet iets waar hij goed in is. Voor hem is dit dus de perfecte manier om geld te verdienen.
Extra: Jeremy heeft een hekel aan homoseksuele mensen, hier zit echter wel een verhaal achter. Toen Jeremy vijftien jaar was is zijn vader vreemdgegaan met een man, waar hij nu mee samenwoont en waar hij tot Jeremy’s afgrijzen een kind mee heeft geadopteerd. Jeremy heeft zijn moeder zien breken toen dit gebeurde, hij wil niks meer met zijn vader te maken hebben. Hij zwijgt altijd als iemand naar zijn vader vraagt, dit doet hij omdat hij zich kapot schaamt dat zijn vader homoseksueel is en hij bang is dat mensen anders naar hem gaan kijken. Hij is enigst kind en heeft dus vanaf zijn vijftiende altijd alleen met zijn moeder gewoond, zij is de enigste die Jeremy echt kan vertrouwen en voor wie h
[size=2]Eventueel foto van je huis/apartement:

Hee dushi’s, echt super nice dat dit topic nu hier is! Ik ga vanaf 12 uur naar een chocolade tentoonstelling/festival whatever (!) owyeah, maar ik zal zo even Sophietje en Sebastian posten! (: Moet wel écht nog even leren dus misschien ben ik er rond 4en weer maar we’ll see!

-

-

Hee leuk, kan ik meedoen? :grinning:

Heee Joan! Ik wilde bijna shay als fc nemen hahaha ik zat te twijfelen, gelukkig heb ik amanda gedaan ;p

Haha mooizo, had er in WFF ook al! (:

Haha ja daarom, maar voor dat ik ging vragen of ze al bezet was zou ik wss al 200 gif hunts hebben doorgezocht ofzo, voor niks hahaha. Maar ze is leuk! :slightly_smiling_face: En Sebastian ook

Jej, het zijn both hottieeees!

Maar hey guys, ik ben er achter gekomen dat ik meer leerwerk heb dan ik dacht dus gs staat wel even uit vandaag (gaat toch niet lukken maar nvm)! ):

Goedemorgen!

PRETTY LITTLE LIARS WOEHOEEE.
Heel eng, maar ik ken een Sebastian en die lijkt ook echt op Sebastian’s fc.

Héeeeee allemaal! :hugs:

Ja hoor, even kijken hoeveel jongens/meisjes er zijn moment!