[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Anders rond je Dallerie even af, dan meet ik als -lot het wil even met Lot? :slightly_smiling_face:

ik wil Dallerie meet, ik wil Dallerie meet, ik wil Dallerie meet, ik wil Dallerie meet, ik wil Dallerie meet, ik wil Dallerie meet, ik wil Dallerie meet, ik wil Dallerie meet, ik wil Dallerie meet.

Heeee

Hoi!

Noah en Vallerie word pure sex. Nee dat word pure haat.

FEMMIEPEMMIE

Oh wacht, de Dallerie meet ging dus nog gewoon verder? Ik d8 dat je al iemand anders was gaan meeten.

Nee :3

Iemand anders dan

Oh *facedesk*
Idunno of je nog verder wilt, of wilt meeten met Noah?

Your choice, misschien met Noah eerst Amber meeten maar mij maakt het niet uit popje :hugs:

Wat heb ik allemaal in de tussentijd gemist?:face_with_raised_eyebrow:

Ik snap er ook helemaal niets van hahahaha. Samenvatting??

Oké Mies you can gooooo with Dallerie.

Maar er is niet veel gebeurd in mijn meet?

Danny
Mijn ogen waren half gesloten terwijl ze haar gezichtscontouren volgden, en een heimelijke grijns speelde scheefjes om mijn lippen alsof ik tegelijkertijd met mijn gedachten ergens anders was. Dat was dan ook zo. Ik stelde me even voor hoe het zou zijn om seks te hebben op kantoor - waar je ieder moment gesnapt kon worden door je baas waardoor je mogelijk ontslagen kon worden. De grijns werd al breder.
‘Ja, misschien wel ja,’ zuchtte ik toen - nog altijd grijnzend. ‘Zo’n heerlijke, grote, bosnegerin met een grootglazige bril.’ Ik beet op mijn lip en stond haar toen toe om naar mijn lippen te happen. Even kuste ik terug. ‘Ik houd er van.’ Mijn handen gleden nu bondig over haar heupen, en terwijl mijn onderlip langs de hare streek tuurde ik even naar de klok. Eens deze dagen zou Amber iets van haarzelf laten horen. Dat moest wel.

Valerie
’ Danny, een bosnegerin? ’ ik grinnikte zachtjes en kriebelde hem op zijn onderrug waarbij ik een speelse lach mijn gezicht liet bespelen. ’ Ik houd ervan. ’ herhaalde ik hem op dezelfde toon, alleen dan met een grote grijns op mijn gezicht. Ik drukte nog enkele kusjes op zijn lippen en streelde toen met mijn vingertoppen over zijn borstkas. ’ Ik heb nog nooit seks gehad op kantoor. ’ mompelde ik lachend. Ik kon het me niet echt voorstellen, op een bureau, op een bureaustoel? Mijn gedachten dwaalde af en ik grinnikte even inwendig terwijl ik in de ogen van Danny staarde.

Danny
‘Een bosnegerin,’ bevestigde ik. Ik kantelde mijn hoofd en schonk haar nog een geamuseerde grijns. Een positieve rilling kroop via mijn ruggengraat omhoog zodra ze met haar vingertoppen mijn rug kriebelde, en ik nam dankbaar al haar kusjes in ontvangst. Ook ik drukte een aantal keren mijn lippen op de hare, en ik trok mijn wenkbrauwen uitdagend om - desondanks mijn mond nu tot een serieuze, verticale streep was getrokken - om daarna te knikken. Langzaam. ‘Dan hebben wij een nieuwe missie…’ Ik drukte mijn lippen nu in haar hals, en gromde zachtjes terwijl mijn tanden in haar huid drukten, maar zodra ik een glimp opving van de klok - alweer - schoot ik overeind en drukte ik mezelf van Valerie af.
‘Shit, wait- Ik bedoel wacht. Be back in a… Fuck-’ Ik hapte naar adem en zocht voor mijn mobiel die achter de kussens was gevallen op de andere stoel. Met mijn blouse half omhoog gekropen boog ik me over de zitting, en wroelig gleden mijn vingertoppen tussen de gleuven. Hebbes! Onmiddellijk staarde ik naar het scherm van mijn mobiel, en klemde ik de kaken op elkaar bij het zien van alle gemiste oproepen. Acht stuks. Allemaal van mijn vader.

Valerie
’ Afgesproken. ’ zei ik breed grijnzend. Mijn ademhaling versnelde zich toen zijn lippen mijn hals raakte en zelfs zijn tanden in mijn huid prikte. Ik kreunde overdreven terwijl ik op mijn lip beet en fronste mijn wenkbrauwen ehvig toen hij ineens omhoog schoot en begon te vloeken, of vloeken, in ieder geval paniekerig reageerde. ’ Wat is er? verwacht je een belangrijk telefoontje van je bosnegerin? ’ ik klom even overeind en wreef door het plekje in mijn nek waar hij net zijn lippen in gedrukt had.
’ Wat is er, Dan? ’ vroeg ik toen iets serieuzer. Zijn serieuze blik liet me namelijk denken dat het beter was om even serieus te doen, want zo vaak was Danny niet serieus.

Wilt er iemand trouwens een geschiedenis met Maxxie?