[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Olivia
‘Oei, oh ja. Als sporter gaat dat zeker allemaal heel streng met alcohol en zo hè?’ Sowieso niet uitgaan voor een wedstrijd en bla bla bla. Al die strenge regeltjes. ‘Als je maar wel fatsoenlijk m’n huis kan verlaten en ik je niet hoef te helpen tot aan je scooter.’ Ik was ook zeker niet van plan om hem dan te laten rijden als het er zo heftig aan toe ging. Dan belde ik sowieso een taxi voor hem. ‘Of nog erger, dat je mijn huis onder kotst.’ Want dan mocht ik het nog mooi ook allemaal zelf opruimen.

schatje ik ga, nog even leren. Morgen ben ik er weer!

Graziano
Ik schoot in de lach. ‘Nee, nee, maak je geen zorgen. Ik pas wel op,’ grinnikte ik toen. ‘Jup, dat is wel zo. Ze zijn aardig streng, maar ik heb er opzicht niet heel veel problemen mee. Een biertje op zijn tijd is prima,’ vertelde ik.

Olivia
‘Mooi, anders mag je mooi zelf je kots opruimen tot je bent uitgenuchterd,’ grinnikte ik. ‘Een biertje op zijn tijd is inderdaad prima.’ Ik dronk anders ook niet echt veel. Daar kwam je alleen maar van aan, dat mocht natuurlijk niet. Kreeg ik alleen maar commentaar. ‘En vandaag zijn het er toevallig drie, misschien wel meer.’ Mysterieus wiebelde ik met mijn wenkbrauwen om vervolgens nog een paar kleine slokjes te nemen.

Graziano
‘Jaja, neehoor zo ver ga ik nóóit,’ grinnikte ik en stak mijn tong naar haar uit. ‘Haha jup, die drie krijg ik nog wel op ja,’ lachte ik toen. ‘Meer? Misschien…’ Lachte ik toen.

Olivia
‘Ik geloof je niet,’ zei ik hoofdschuddend. ‘Je bent nu sowieso tegen me aan het liegen.’ Iedereen van deze leeftijd moest wel eens een keer zo veel hebben gedronken dat hij had gekotst. Al helemaal toen het vroeger heel cool was om als tiener te drinken en je jezelf eigenlijk bijna in coma zoop. ‘Rond onze leeftijd… Wacht, hoe oud ben je eigenlijk?’ Hij was sowieso wel in de twintig. Althans, zo oud schatte ik hem. Hij was ouder dan ik.

moet je maar even kijken, ik ben er namelijk morgenavond pas weer heel laat of zelfs niet. dan ben ik er zaterdag weer.

Amber
Knikkend stemde ik in met haar beslissing voor nog een drankje. Ik grijnsde en pakte het glas aan om het meteen achter over te gooien. Ik vernauwde mijn ogen om scherp te stellen en grijnsde nog breder toen ik zag dat Sophie al redelijk hard ging. Een kleine giechel ontsnapte uit mijn keel. Daarna liet ik mijn blik glijden naar de jongen die voorbij kwam. Ik zette mijn allerliefste glimlach naar hem op, maar stak daarna mijn middelvinger omhoog. Met mijn lippen maakte ik de woorden: Love you. Geluidloos. Met een sarcastische blik in mijn ogen, daarna keer ik terug naar Sophie. “Té vaak. Maar goed, lekker belangrijk. Je bent wat losser als je drank op hebt he?” vroeg ik.

Graziano
‘Misschien, Achjaa het is op mijn zestiende wel eens gebeurd hoor,’ zei ik toen eerlijk. ‘Ik ben tweeëntwintig,’ vertelde ik toen. ‘En jij bent?’

Olivia
‘Ja precies, zo een stomme leeftijd.’ Als iemand zou ontkennen dat het nog nooit was gebeurd dan was het allemaal een leugen. Iedereen had wel zoiets meegemaakt. ‘Ik vind het altijd een beetje stijlloos als je dat rond deze leeftijd nog doet eigenlijk.’ Ik vond dat je inmiddels je grenzen wel moest kennen. ‘Oh zo oud al,’ plaagde ik hem. ‘Ik ben negentien.’ Ik voelde me ineens heel jong naast hem.

YESHH! ALLEEN NOG HET NAWOORD EN DAN BEN IK KLAAAAR MET M’N KUT VERSLAG! ALS IE NIET GOED IS, VREET IK M’N LAPTOP OP

FEEEEEEEEEEEST

http://1.media.hyves-static.net/1531970776/5/lf7Q/0/img1531970776.jpeg

Zeg wollah het is fissa?

Graziano
‘Jaa inderdaad, nu moet je je inmiddels wel een beetje kunnen gedragen,’ knikte ik instemmend. ‘Haha jup, ik ben al bijna bejaard,’ lachte ik toen. ‘Ach, het scheelt maar drie jaartjes.’

http://nedermeme.nl/wp-content/uploads/2013/03/WOLLAH.jpg

ok, flauw D: sorry

Lmao, die dudie is eng D:

Olivia
‘Maar drie jaartjes, maar 22 klinkt meteen zou oud.’ Of nou ja, het klonk niet oud. Maar naast mij klonk het meteen zo oud. ‘Ik ben net mijn tienerjaren uit, dus ik klink nog zo jong of zo.’ Wist ik het. In mijn hoofd klonk het zoals gewoonlijk weer eens heel logisch, maar kwam het er totaal niet uit zoals ik wilde. ‘Drink eens door, ik begin inmiddels al aan mn tweede.’ Ik gooide mijn blikje richting de prullenbak, die er helaas naast viel. Dat deed ik zo wel. Vervolgens begon ik aan m’n volgende blikje.

haaha omg Mies, JKNZZ op hoog niveau.

*weet niet wat JKNZZ betekent*