[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

ik had wel al geantwoord, vorige pagina onderaan. xd

Juliette
Ik draaide wat verward mijn hoofd naar hem toe. ‘Jij bent ook besluiteloos hè,’ mompelde ik toen. ‘Eerst wil je gaan, nu wil je toch maar weer blijven?’ Ik sloot mijn ogen weer. Ach, het maakte me eigenlijk ook niet zo heel erg veel uit. Ik vond het prima om hier te liggen, stukken gezelliger dan alleen op de bank natuurlijk. Maar aangezien ik dat gewend was was het niet alsof ik met tegenzin naar huis zou gaan. Ik voelde me alleen een beetje ongewenst. ‘Goed, dan blijven we nog even hier,’ zei ik met mijn ogen nog steeds gesloten. ‘Dus…’ mompelde ik. In de hoop dat hij met een onderwerp kwam waar we over konden praten.

Olivia
‘Ah, je bent dus een wijn en bierdrinker?’ Ik knikte tevreden. ‘Goedzo.’ Vervolgens stopte ik de wijn weer terug in de koelkast en gooide het pak met de zes blikjes bier op tafel. ‘Nu maar hopen dat je deze ook lust?’ Ik wist niet helemaal of het een vraag was, toch kwam het nogal vragend over. Ik trok het kartonnetje eraf en pakte er toen een biertje voor hem uit en vervolgens een voor mij. ‘Dankjewel voor je ritje, hier mijn bedankje, koffie en drie biertjes.’ Ja, we gingen dan natuurlijk wel meteen voor de drie. Het moest toch op.

Nathan
‘Het geeft echt niet hoor,’ zei ik lachend toen ze zich nogmaals verontschuldigde. Ze raapte de gevallen spullen weer op. Ik zou haar graag willen helpen, maar dat zou er misschien een beetje raar en onhandig uitzien. Ze keek me met een kleine lach aan en liep vervolgens weg om een andere doek te halen. En natuurlijk een nieuw kopje koffie. Ik dacht na over het onhandige meisje. Ze leek me best wel aardig. Misschien moest ik maar naar haar naam vragen als ze straks terug kwam.

@Nina Sorry ik moet gaan ):
Als jij nog wat schrijft antwoord ik morgen, goed??

Alvast welterusten iedereen (;
Xxx

Sophie
Glimlachend strompelde ik, nog proberend een beetje charmant over te komen, naar de bar. “Ja graag,” Zei ik als antwoord. Drank ging er nu wel even in. Wat had ik gedaan!? Ik had juist tegen Justin gezegd dat ik hem leuk vond. Ik was echt heel dom bezig, maar op de één of andere manier kon het me even niets schelen.

Nu ga ik niet meer reageren want op mobiel typ ik kut stukjes en dat wil ik niet.

Justin
’ Ik wilde niet gaan, ik wilde alleen zeggen dat ik je wel thuis zou brengen! ’ ik beet op mijn lip en knikte bij haar woorden. ’ Dus? Wat ga je nog voor leuks doen in de komende dagen? ’ vroeg ik oprecht geïnteresseerd waarbij ik mijn hoofd even draaide en haar aankeek.

Graziano
‘Jup, wijn, bier, ik vind het beide lekker,’ knikte ik en pakte dankbaar het biertje aan. ‘Ohjee drie, ik moet nog sturen hè,’ grinnikte ik toen. Naar huis komen lukte echt wel, het was meer de politie die je tegen zou zitten als ik die überhaupt tegen zou komen. ‘Jup, lusten doe ik wel hoor!’

Is goed, slaaplekker! X

Amber
Geamuseerd tuitte ik mijn lippen. “Vind je het leuk hier?” vroeg ik toen Sophie naast me was komen staan. Ik bestelde nog twee van dezelfde drankjes en begon van eentje te drinken. Ik legde mijn hand kort op haar bovenarm om die te strelen. “Ik hoop van wel, ik vind het wel leuk hier namelijk.”

Sophie.
Ik draaide mijn schouder kort om daarna in Amber’s richting te kijken. Ik liet mijn hand ook over haar arm glijden en terwijl ik mijn drankje achterover sloeg -in één keer- liet ik mijn hand verder glijden naar haar heup. Daar liet ik hem even rusten. Door de alcohol werd ik roekeloos, maar ook zelfverzekerd. En dat was nu wel te merken. Ik grinnikte terwijl ik wat dichterbij ging staan. “Ik geniet,” Zei ik oncharmant hard, door de muziek zou ze me anders niet verstaan.

Rodina
Met een versnelde pas liep ik met een nieuw kopje koffie weer richting de tafel van de jongen. Ik realiseerde me dat ik zomaar het kopje opnieuw kon laten vallen dus ik vertraagde mijn tempo. ‘Voila,’ grinnikte ik terwijl ik het kopje geslaagd van het dienblad aftilde en op zijn tafeltje zette. Ik keek omlaag en zag koffievlekken op mijn witte schort zitten, hoe kreeg ik dit er in hemelsnaam uit?

Sorry ik had een wat flippende laptop, even reageren

Ik vind Shay ook wel waaauuuuuuw hoor.

Hoe kan je dat koppie nou niet leuk vinden? (:

Juliette
‘Oh.’ Ik grinnikte schaapachtig. ‘Ik heb je verkeerd begrepen dan.’ Ik dacht dat hij naar huis wilde gaan. Wat ging ik allemaal doen? Niets, niets en nog eens niets. ‘Ik weet het nog niet,’ loog ik. ‘Ik zie wel wat de dagen me brengen.’ Niets, niets en nog eens niets dus. Ik wilde hem niet laten weten wat een ontzettende vriendloze loser ik was. ‘En wat heb jij allemaal op de planning staan?’

Olivia
‘Ah, aansteller!’ lachte ik en nam een grote slok uit mijn blikje. ‘Van drie biertjes word je toch niet ladderzat?’ Een beetje aangeschoten misschien, maar daar bleef het ook bij. Dan kon je prima naar huis rijden. ‘Anders ga je maar lopen!’ zei ik grijnzend. ‘Of woon je hier erg ver vandaan?’

Ik vind haar wel knap, maar ik vind r in PLL zoooooooo vervelend. Ze kijkt altijd zo dom/verbaasd/moeilijk daar.

True true, maar ik vind d’r wel sympathiek :3.

Amber
Één pluk haar liet ik steeds door mijn linkerwijsvinger en duim glijden. Mijn elleboog leunde nonchalant op het blad van de bar. Mijn andere hand liet ik naar beneden gelden om haar zij te strelen. Ik boog mijn hoofd in haar richting en duwde mijn lippen nog net niet tegen haar oor. “Ik merk het Sophje,” zei ik zacht, maar wel verstaanbaar door de muziek.

ik ga even speeddouchen!

Graziano
‘Neuh hoor,’ grinnikte ik. ‘Ik red het wel denk ik, maar ik heb de laatste paar jaar wel heel weinig gedronken hè,’ grinnikte ik toen. ‘En nee, het is niet heel erg ver weg, tien minuutjes met de scooter ofzo.’

Sophie.
Ik grinnikte, en maakte een gebaar naar de barman: “Nog een rondje,” Riep ik knipogend. Hij kwam al snel aan met weer twee sterk ruikende shotjes, waarvan ik er snel al één had achter overgeslagen. Niet dat het zo charmant was, maar het was wel lekker en maakte me minder verlegen enzo. Ik streelde weer met mijn hand over haar arm. Ik keek haar aan en keek toen naar een jongen die langskwam en overduidelijk Amber checkte. Zijn ogen gleden langs haar rondingen. “Dat heb je wel vaak hè Ambibambi,” Zei ik lacherig.