[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Haha oke!

Omdat ik ruimte nodig had om een foto te maken van mijn hond die chips at

wtf hahahahahahahahaha

Jaaa kijk me laatste tweets :slightly_smiling_face:

Btw iemand meeten? Dat kan toch al Bo? Aangezien niemand meet ahhahah

ja kan! Ik meet nu met Mies wel xd

kijk even je whatsapp trouwens ik verveel me

Maar dan moet ik mijn mobiel zoeken…

Btw Liesbeth heb jij twitter? Als je die wilt delen dan hahaha xd

Oké errmmmm mag ik misschien een meisje? :slightly_smiling_face:
(Ik ben echt een RAMP in jongens spelen want ik kan me niet inbeelden hoe die denken, sorry hahaha)

-

en ik wil er opzich nog wel een jongen bijmaken als dat mag/kan?

ofc!

ja is goed!

Yay thanks! Kan ik gelijk mijn personage posten. Ik hoop dat het niet erg is als het een beetje behoorlijk veel gifs zijn? :grinning:

neeee hihi

Wow Liesbeth jij bent echt knap! Ik volg je :slightly_smiling_face:

aww :flushed: Dankjewel

Wil je toevallig meeten? Haha

“You know how to drive in the rain. You decided not to make a change.”

Naam: Hanna Campbell
Leeftijd: 19

“You won’t get anywhere in life, treating people like shit."

Karakter: Hanna is bij verreweg één van de liefste personen die je ooit zal ontmoeten. Haar vader heeft haar moeder verlaten toen Hanna slechts vijf was, en haar moeder heeft haar altijd opgevoed met het idee vriendelijk te zijn naar iedereen. Hoe dan ook, dit maakt haar makkelijk te kwetsen. Haar moeder heeft haar geleerd vriendelijk te zijn in welke situatie dan ook, en ze spreekt nauwelijks een slecht woord tegen iemand. Behalve als het over haar vrienden gaat – op dat punt is ze het meest beschermende persoon ooit. Hanna is behoorlijk sarcastisch, maar bedoelt het niet verkeerd. Af en toe kan ze behoorlijk domme opmerkingen maken, maar dit betekent niet dat ze dom is; eerder een enorme flapuit, soms wat te eerlijk over haar mening. Met dit komt ook dat ze nog eens behoorlijk onhandig is en vaak niet nadenkt over wat ze doet, maar wel hier later uren over nadenkt in spijt. Ze probeert iedereen tevreden te houden. Dit gaat vaak ten koste van zichzelf. Over haar emoties praten doet ze niet, en ze kropt alles op. Het komt er dan uit als ze alleen is, meestal in een slapeloze nacht. Ze vindt zichzelf ook geen leuk persoon, maar probeert iedereen om haar heen te vertellen hoe leuk ze zijn. Maar van haarzelf gelooft ze dit niet. Niettemin is ze in het bijzijn van anderen altijd vrolijk. Er is altijd een glimlach op haar gezicht. Ze is bij anderen altijd vrolijk, energiek en probeert je altijd op te vrolijken. Het persoon die altijd je zal proberen te helpen, er voor je is. Ze lijkt voor anderen alsof ze alles bij elkaar heeft: een baan, een zonnige toekomst, alles geregeld. Ze heeft moeite met mensen écht te vertrouwen, dus dit doet ze ook niet gauw. Maar als ze ergens voor gaat, gaat ze er ook echt voor de volle honderd procent voor.

Uiterlijk: Blond haar, blauwe ogen en volle lippen. Met haar 1.65 is ze niet lang, dus zul je haar bijna altijd vinden met hakken aan. Ze is gezond slank, niet té slank.
Afgeronde school en studie: Ze heeft haar middelbare school gehaald en doet tegenwoordig de opleiding journalistiek.

Eventuele baan: Ze loopt stage bij een modetijdschrift, en bij een modetijdschrift werken is ook precies wat ze wilt na haar studie.
Hobby’s: Hanna heeft geen ingewikkelde hobby’s. Eigenlijk is ze meer het doorsnee tienermeisje: ze houdt van shoppen, films kijken, lezen en het internet.
Extra: Hanna’s vader heeft haar moeder verlaten toen Hanna slechts vijf was. Haar moeder heeft hier financieel niet onder geleden, maar emotioneel was het wel ontzettend lastig om Hanna alleen op te voeden. Doordat Hanna en haar moeder altijd samen zijn geweest, is de band ook ontzettend sterk en zal Hanna altijd voor haar door het vuur gaan. Hanna’s moeder woont niet in New York, maar haar vader wel met zijn nieuwe vrouw en stiefdochter. Als er één persoon op de hele wereld is waar Hanna een hekel aan heeft, is het dan ook wel haar stiefzus. De band met haar vader is niet slecht, maar ontzettend veel contact hebben ze ook niet. Ze heeft geleerd om zonder hem te leven.
Eventueel foto van je huis/appartement:

GIFSPAM SORRYYY

ah ik hou van ashley!

Ik ook!! Ik heb ooit een reply van haar gekregen op Twitter, ben ik nog steeds zo trots op hahaha