[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

okeee saar, ga je Nino posten?

Dankje bo! :slightly_smiling_face: Ik ken hier trouwens nog niet iedereen. Ik ben Victoria maar je mag me vic noemen, zo noemt iedereen me hahaha

Waosh Michelle is er weer met haar lange stukken die mijn onbereike doelen vormen. O.o

Uhm idk Vic ;p Ben aan het twijfelen want nu is Xara er niet meer is en daar is zijn karakter wel degelijk door gevormd. Rose is er wel (:

Vic ben jij de Vic van We Want Summer?

WOOOOOHOOO AIDENNN.

jaa klopt, dat wel. Ik zou het zelf niet doen omdat ik het dan saai vind worden maar je moet het zelf weten :slightly_smiling_face: En dat ben ik he hahaha

Ja! Wie ben jij dan?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ben jij trouwens - van groepswhatsapp of is dat nou Departure?

Ohhh ik ken geen Lotte van we want summer? Hahaha :flushed:

Oh dat is de naam van een groepswhatsapp hahahhaha nvm, ik bedoelde Miserable

Maar goed, iemand meeten of hoe gaat dat in dit topic bo? :’) Waar kom je aan? Toch heel anders dan backpacking enzo haha

Je hebt een eigen huisje lol

Hahaha ja okee maar in de buurt ofzo?

Heh? xd

O god… Ga je Nino hier nemen?

Dat de appartementen dicht bij elkaar zitten hahahah

of huizen kan ook!

mag je zelf weten xd

No i don’t think so haha

Naam: Bradley Baker
Leeftijd: (18t/m23): 18
Karakter: Bradley is opgegroeid op het platteland in Engeland, en komt uit een arme familie. Bradley heeft jarenlang voor zichzelf moeten zorgen toen hij kind was, zijn moeder was verslaafd aan de drugs. Nadat Bradley het platteland verliet heeft hij geen contact met zijn moeder gehad. Bradley heeft een zeer scherpe geest, en niks ontgaat hem, hij houd van spanning en sensatie. Hij heeft zich altijd al geinteresseerd in de misdaad. Met Bradley valt goed te lachen als je hem eenmaal beter leert kennen, maar hij probeert zichzelf zoveel mogelijk op de achtergrond te houden.

Uiterlijk(beschrijving): Hij heeft bruin haar en een normaal postuur, zijn haar zit meestal in een kuifje. Hij heeft een baby-face en een redelijk gespierd lichaam en dat valt goed in de smaak bij de vrouwtjes.
Afgeronde school en studie: Hij volgt op dit moment de studie Criminologie
Eventuele baan: Hij werkt als verkoper in een warenhuis als bijbaantje.
Hobby’s: Voetbal, lezen en hij houdt ook van drummen.
Extra: -
Eventuele foto’s van je huis/appartement:

hoooi, kan ik mijn personage hier straks plaatsen? :slightly_smiling_face: