[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Jeremy
Ik schudde mijn hoofd. ‘Hij probeert het wel. Ik heb er gewoon geen zin in.’ Als ik ergens tegen was dan was het wel vreemdgaan, ik kon er gewoon niet bij hoe je iemand waarvan je hield zoveel pijn kon doen. Met mijn vader had ik nu al ongeveer anderhalf jaar geen woord meer mee gesproken, daarvoor deed ik nog moeite om iets terug te zeggen maar zodra hij wilde dat ik zijn vriend zou ontmoeten was ik afgehaakt. ‘Ja. Mijn moeder is denk ik de liefste vrouw op aarde,’ zei ik met een half glimlachje. ‘Ze doet er alles aan om iedereen het naar zijn zin te maken, weet je wel.’ Ze stelde zichzelf altijd voor anderen, iets wat haar een ontzettend mooi persoon maakte vond ik zelf. Daar kon ik iets van leren. Ik haalde opnieuw mijn schouders op. ‘Maakt niet uit. Iedereen mag opzich wel weten dat mijn vader een zak is.’

hahaha, oooh mijn vader doet ook altijd alsof ie dood gaat als hij zijn teen stoot xd

Naam: Wrenn Reegan Beckinsale
Leeftijd: (18t/m23): eenentwintig

Karakter

Een krachtige persoonlijkheid die schittert als parelen in het kreupelhout en het gelaat siert als een masker rijk versierd met ingezette diamantjes en met gouddraad gestikte sluieren. Waar de inhoud van het boek en de gedachtegang een web met geslepen mes nog niet lijkt te kunnen doorklieven is de omslag simpel en aanlokkelijk, naast de titel prijkt als een certificaat een keurmerk die stille beloftes van makkelijke omgang in je oor fluistert. Wrenn is in staat iedereen op zijn of haar gemak te stellen, hij is charmant en geeft niet zo snel af op mensen ook beoordeelt hij omgang niet naar eigen eisen die hij al met al wel hoog in het vaandel heeft staan, omdat hij open staat voor iedere persoonlijkheid is hij een welwillend gezelschap dat vaak ook wel geaccepteerd wordt. Hij heeft echter een sterke mening en visie die hem als zijn schaduw overal vergezelt hij uit die af en toe met een zwart rauw randje cynisme dat als olie op het wateroppervlak rust en slechts voor het oplettend oog te bemerken is. Hij heeft een positieve attitude die als zijn tweede huid prima aansluit op zijn behoeftes, kieskeurig betreft mensen is hij bepaald niet en is erg vriendelijk en galant, vooral omdat hij de etiquette heeft geleerd en die als zijn tweede natuur beschouwt. Hij weet een situatie in een vingerknip te veranderen naar zijn handje hij houdt evengoed van een goede discussie of een uiteenlopend intellectueel gesprek als de dagelijkse roddels die hij dan ook dikwijls te horen krijgt, gewend aan intimiteiten en speciale attenties is hij niet en hij verlangt daar ook niet echt naar, sterker nog hij vindt het behoorlijk ongemakkelijk en uit zijn affectie liever niet met handelingen maar in woorden. Verbale uitingen zijn hem eigen het duurt echter een tijdlang om ook fysieke affectie te creëren. Hij is erg loyaal aan zijn vrienden en familie en je hebt een goede aan hem in alle opzichten, het is lastig om hem echt tegen je in het harnas te werken. Hij is niet zozeer naïef als vergevingsgezind, zodra je echter in een opstootje raakt wil hij wel eens met de vuistjes zwaaien hij ziet hier later wel spijtig op terug. Met zijn vrienden wil hij nog wel eens zijn terughoudendheid verliezen met behulp van een beetje alcohol. Als hij iets wil bereiken toont hij ook behoorlijk wat inzet, dit kan escaleren Wrenn kan op zijn eigen intellectuele manier erg vernieuwend maar ook manipulatief blijken hij heeft nooit puur kwade bedoelingen maar uit zijn interesses kan behoorlijk obsessief gedrag ontspringen zoals klaprozen in het veld ontsnappen aan de kracht van de natuur zo kan zijn handelen het verstand te boven gaan.

Uiterlijk(beschrijving):

Een gave huid spant en vibreert, doorstaat iedere emotie en is flexibel genoeg om de fluwelen omslag van het boekje te spannen. Helderblauwe ogen prijken in het gezicht aan weerszijde van de ietwat brede neusbrug. De stem is dieper, zacht en kan vibreren naar expressie, warm en intiem, haast intrigerend, kil en emotieloos als staren in de diepte van de zee. Jukbeenderen lopen schuin af naar beneden, de kin steekt lichtelijk naar voren.

Afgeronde school en studie:
Wrenn heeft een universitaire studie rechten afgerond met verdieping op fiscaal recht.

Eventuele baan:
momenteel heeft hij geen baan en krijgt hij financiële ondersteuning van zijn vader.

Hobby’s:
Wrenn is behoorlijk muzikaal hij speelt piano en gitaar, daarnaast heeft hij zich verdiept in kunst, hij tekent en schildert graag maar kijkt ook graag naar kunst. Literatuur kan ook zijn interesse wekken en verder ervaart hij het genot van workouten op z’n tijd.

Extra:
Wrenn is door zijn ouders keurig opgevoed hij is een Britse, het komt dikwijls voor dat hij men ervan moet overtuigen dat hij niet dronken maar echt Brits is, heimelijk verlangt hij er nog wel eens naar om de subtiele fluistertaal met betere intonatie en zachtere keelklanken de oorschelpen laten beroeren maar sinds hij in Amerika woont blijkt dat nogal lastig. Normen en waarden hebben binnen het gezin altijd hoog in aanzien gestaan, Wrenn is betutteld door zijn moeder en bekritiseerd door zijn vader, door de verlangens van zijn vader is Wrenn een studie rechten gaan volgen in Amerika en na een geruime tijd begon hij het ook daadwerkelijk interessant te vinden. Ook al had hij zijn eigen dromen, hij is bereid opofferingen te maken om zijn vader tevreden te stellen. Met zijn vader heeft hij een kille verstandshouding. Wrenn is nooit de zoon geweest die hij zich gewenst had, in de eerste plaats gelooft hij niet in god en hoewel hij het onderwerp liever laat rusten gaat hij in discussie niet uit de weg en benadert het geloof met een zeker sarcasme, hij veroordeelt gelovigen niet maar hij wil wel vrij zijn in zijn eigen overtuigingen. Wrenn kan maar moeilijk praten met zijn vader, ze hebben beiden een heel ander idee over bijna alles binnen de samenleving. Ondanks dat koestert Wrenn wel een zekere mate van respect, zijn vader is een hoog opgeklommen burger en bij gebrek aan mentale steun wordt hij wel gecompenseerd in financiële. Zijn ouders zijn getrouwd in een verstandshuwelijk, Wrenn heeft twee zussen, zijn oudste zus zit door zijn toedoen in een rolstoel omdat haar onderlichaam verlamd is. Wrenn vergezelde zijn zus op een avond uit zoals van hem verwacht werd, zodat hij haar naar huis kon rijden. Ongelukkigerwijs trof hij een van die avonden een aantal vrienden van hem een consumeerde wat drank. Veel later dan afgesproken reed hij zijn zus naar huis, het was donker, Wrenn had niet al te veel macht over het stuur uit te roepen en de naderende auto kwam uit het niets. Bij het ongeluk raakte niet alleen zijn zus verlamd, de bijrijder in de andere auto is in het ziekenhuis gestorven aan haar verwondingen. Zijn jongste zusje is een ander verhaal, zij hadden altijd een innige band. Begrepen elkaar zonder woorden en vonden in de benarde familiesituaties steun en troost bij elkaar. Hun relatie ging verder dan het oppervlakkige, beiden hebben deze troost gezocht in intieme affectie. Toen zijn vader hierachter kwam heeft hij Wrenn verplicht laten studeren in Amerika en zijn zus naar kostschool in Ierland gestuurd. Tot vandaag de dag heeft Wrenn geen contact meer met zijn familie.

huis

http://www.vrouwen.nl/files/0/0/0/3/00038202.jpg

http://www.vrouwen.nl/files/0/0/0/3/00038208.jpg

http://www.vrouwen.nl/files/0/0/0/3/00038213.jpg

http://www.vrouwen.nl/files/0/0/0/3/00038203.jpg

http://www.vrouwen.nl/files/0/0/0/3/00038205.jpg

http://www.vrouwen.nl/files/0/0/0/3/00038210.jpg

agh wat heb ik een enorme ruzie met die opmaak, ik moet me ook inhouden om niet uit te barsten als ik m’n kleine teen stoot auch wat is dat pijnlijk knijp 'm al als ik eraan denk.

ah wauw Sophie jij schrijft echt zo mooi

Megan
“Ik ken het hoor. Mijn moeder heeft ook nog een jaar geprobeerd om contact met haar te zoeken, maar ze was gewoon mijn moeder niet meer.” Kleine blosjes ontstonden op mijn wangen. Niet dat hij dat kon zien, het was kei donker. Maar ik werd er gewoon altijd vrolijk en trots door als iemand sprak over zijn of haar moeder als of ze nooit meer zonder haar konden. “Dat geloof ik graag. Je praat over haar als of ze een engel is,” antwoordde ik. Opnieuw raakte ik met mijn elleboog zijn zij aan, dit keer steunend. “Mijn ouders zijn ook uit elkaar gegaan omdat mijn moeder met iemand anders ging. Ik was vijf, dus nam ze mij mee. Ik kende niks meer van mijn vader, heb hem nooit meer gezien. Wist tot kort niet eens dat hij bestond, laat staan dat ik nog een oudere zus en broer had. Ik kom uit een raar gezin. Mijn oudste halfzus is 16 jaar ouder, mijn broer 13 jaar. Ik heb nog een broer en een zus, maar daar heb ik geen contact meer mee. Ik wilde wel, maar dat ging niet omdat ik mijn moeder dan ook moest spreken.” Ik zweeg even, maar opende daarna mijn mond. “Het is bizar hoe mensen die je maar kort kent zo bijzonder voor je kunnen zijn.” Ik hield mijn hoofd schuin en keek hem aan. “Heb jij broers of zussen?”

:hugs: n’aahw ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen dankjewel denk ik <3

Wow. Soph

:flushed: jullie maken me verlegen ik heb de details een beetje afgeraffeld omdat ik zin had om 'm te posten.

wauwie Soph. Wrenn lijkt een beetje op Amber & Danny met z’n zusje.

ah wait dat is sick haha balen dat ik niet eerst toch even wat had ingelezen

maar hij is een cutiepie hmm <333

oh shit ik ben het huis vergeten dumbass …c

Soph heel leuke jongen ! <3 hij staat erbij heurrr

Jeremy
Ik knikte langzaam bij haar opmerking, ik praatte inderdaad over mijn moeder alsof ze heilig was. ‘Ze is gewoon heel sterk,’ mompelde ik. Ze had er toch wel even mee gehandeld dat haar man ineens homo bleek te zijn terwijl ze een pas puberende zoon had. Ik trok kort mijn wenkbrauwen een stukje op bij wat ze vertelde. Haar bloedeigen moeder had familie voor haar eigen dochter verzwegen, dat was vreselijk. ‘Dat moet wel een schok voor je zijn geweest, toen je er achter kwam dat je veel meer familie had,’ zei ik, op een iets zachtere toon. ‘Maar wel fijn dat je ze toch nog leert kennen, of niet?’ Ik keek opzij om haar aan te kunnen kijken en glimlachte. Vervolgens schudde ik mijn hoofd. ‘Ik ben enigst kind. Wat zijn voor en nadelen heeft.’

thanks Bo <3

Megan
“Eerlijk, een vrouw is het sterkste wezen op aarde dat er is. Ik hoop dat ik ook ooit zo zal zijn. Wie weet. Heb ik een mooi voorbeeld,” glimlachte ik. Ik haalde even mijn hand uit mijn zak om die kort op zijn schouder te leggen. Daarna schoof ik hem terug in mijn zak. Even bleef ik zwijgen. Wist gewoon niet hoe ik het moest uitleggen. “In eerste instantie voelde het als een zieke grap, maar ik had het kunnen weten. Ik heb een andere achternaam. En ik kreeg geen bericht van mijn moeder, maar van de overheid. Er stond een erfenis voor mij klaar. Ik geef mijn moeder er de schuld van dat ik mijn vader nooit heb gezien en dat blijft me steunen zodat ik haar niet zie.” Een trotse glimlach kwam meteen op mijn gezicht te staan. “Ja, ik ben heel blij met mijn nieuwe broer en zus. Ze zijn net mijn vader en moeder, maar dan in een jongere versie.” Ik tuitte kort mijn lippen. “Ik kan me niks voorstellen bij enigskind eerlijk gezegd.”

neee neee neee, dat is juist awesome. Bij Wrenn is het in het verleden gebeurt & bij Danny en Amber is het nog steeds gaande. Ik besef me zojuist even dat Danber wel een leuke shipname is.

viezerikken Wrenn zal ze eens op de vingertjes tikken tututut

hehehehe