[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Mweeeeeh, nog niet klaar met leren. Jullie zien me dan wel morgen rond 9 verschijnen aangezien ik moet werken.

whut’s going on Luce?

Kan maar geen goede fc vinden… moet iets liefs hebben…
misschien ben ik iets te kritisch ofzo…

Megan

“Valt het dan echt zo op dat ik het koud heb?” vroeg ik met een kleine grijns. “En ik probeerde het nog wel zo te verbergen.” Ik haalde mijn schouders op en gaf hem een plagend duwtje met mijn elleboog. Na nog een aantal stappen gezet te hebben twijfelde ik of ik deze vraag moest stellen. Er had erkenning in zijn ogen gestaan toen ik het over mijn ouders had. Was hij ze ook verloren? “You’ve lost one to, isn’t it?” vroeg ik daarna voorzichtig. Als hij het er niet over wilde hebben hoorde ik dat vanzelf wel.

iets liefs en het moet mannelijk zijn? nog meer eisen?

voor een jongen of meisje?

Oh huh :astonished: Wat was de laatste reactie?

jongen, meisje heb ik al

iets van Steve R Mcqueen of zo?

Jeremy
‘Een klein beetje maar, hoor. Laten we zeggen dat ik zoiets snel opmerk!’ loog ik grijnzend. Het was nogal duidelijk te zien aangezien ik vrij ontspannen stond en zij haar schouders een beetje op had getrokken, iets wat de meeste mensen deden wanneer ze het koud hadden. Mijn glimlach verdween langzaam toen ze over mijn ouders begon. Fuck. ‘Hm, hij is niet dood. Maar mijn vader vond het nodig om er met iemand anders vandoor te gaan,’ zei ik, nadat ik een paar seconden had gezwegen. Het was wel zo eerlijk om iets te vertellen aangezien zij ook open was geweest over haar situatie. Dat mijn vader homo was verzweeg ik. Walgelijk vond ik het nog steeds en volgens mij zou dat nooit overgaan.

oh dat is wel stereotype lief inderdaad of dat broertje van Serena in Gossip Girl of anders hier eens kijken daar vind ik af en toe ook wel eens wat leuks. Ik moest net ergens aan denken maar nu ben ik het kwijt x;

En ineens hoor ik een pijnlijke schreeuw uit de woonkamer komen…

w8 ik ga hem ff zoeken xd

Megan
“Meen je dit nou?” vroeg ik met een lachje. Ik ging iets langzamer lopen toen hij over zijn vader vertelde. “Je hebt geen contact meer met hem,” vulde ik de rest van zijn zin aan. Een soort van hetzelfde als dat ik met mijn moeder had, maar zij was niet vreemdgegaan. Ik had haar gewoon verlaten in plaats van zij mij. “Heb je nog wel contact met je moeder?” vroeg ik en ik keek even omhoog om zijn blik te zoeken. Na deze vraag zou ik waarschijnlijk een ander onderwerp aanknopen, want dit ging heel de verkeerde kant op. “Sorry, ik ben gewoon nieuwsgierig,” verontschuldigde ik mezelf.

hier waren we gebleven

uwl you’re scaring me. Ga kijken?

Ik schrok me echt dood…
Ging ik doen, pap had zijn kleine teen gestoten

weeeeh dat is echt killing! ^

Ik dacht dat iemand per ongeluk in een spijkerbed was gaan staan ofzo.

AHAHAHHAHAH wat een fantasie