[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

• De relatie puntpunt van Noah en Amber uitleggen lol :’)

En andere mies mies, ik probeer nu nog te reageren maar moet over 10 minuten trainen

Jeremy
Ik grijnsde om haar beledigde gezicht en keek langs haar naar de zwaan, die inmiddels weer het water in ging; waarschijnlijk op zoek naar meerdere mensen die hij kon terroriseren nadat ze hem brood hadden gevoerd. Ik deed een stapje achteruit toen ze me een duwtje tegen mijn borst gaf en haalde verontschuldigend mijn schouders op. ‘Ik kom ook niet iedere dag iemand tegen die wegrent voor een zwaan!’ verdedigde ik mezelf lachend. ‘In ieder geval heb je een onuitwisbare indruk op me gemaakt.’ Ik stak mijn hand naar haar uit om me voor te stellen. ‘Jeremy.’

Dat is priem, chick c:

Zelfs mijn moeder vond hem leuk… en dat vind ze niet vaak bij zulke jongens!

Het wordt nog wel leuker! Maar het is wel echt een meisjes serie ja, tvd is leuker.

oooh, okey. Dat doe ik zo haha.

Haai

halloo (:

Ik kan de Cupsong!!!YAY :upside_down_face:

Megan
Verontwaardigd, maar tegelijkertijd grijnzend trok ik mijn wenkbrauwen omhoog. “Je ziet waarschijnlijk überhaupt niet veel mensen die een zwaan voeren,” zei ik met een klein glimlachje. Daarna begon ik weer te gniffelen. “Die is nou niet echt de indruk die ik wil dat mensen van mij hebben.” Ik pakte zijn hand vast en schudde hem. “Jeremy,” herhaalde ik zijn naam. “Megan,” sprak ik daarna mijn eigen naam uit. Zijn hand was warm, fijn warm - totaal niet klef of zo. Na een tijdje liet ik zijn hand weer los. “Dus Jeremy, je weet wat ik hier kwam doen. Nu vraag ik me af wat jou de dag hier brengt?” vroeg ik en ik zocht zijn blik om vervolgens te glimlachen.

heeee c:

Okee hell ik heb mn tumblr helemaal veranderd maar weet iemand hoe ik nu de tags en de link waar ik het vandaan heb wegkrijg of de dingen die ik post wat groter krijg?

Okey Lot. Hier komt de relatie tussen Amber en Noah/Adam.

Vroeger (en dan spreek ik over enkele jaren geleden) was Amber een dik lelijk meisje. Toen had Adam dus een relatie met haar. Dat ging uit om god weet welke reden, maar een week later kreeg Adam dus een relatie met Valerie. Amber was hier zo kapot van dat ze totaal veranderde, nu is ze dus beeldschoon en jaloersmakend dun. Adam en Amber hielden wel contact als vrienden, maar Amber verhuisde naar New York. Daarom zagen ze elkaar niet. Adam weet dus ook niet dat Amber zo veranderd is.

Oh ik vond hem onwijs schattig in die perfect snogging film ofzo! 50 :astonished:

ik zou t niet weten Joan, sorry!

Wow dat is echt toevallig… die was ik net in de keuken aan het doen…

Ik heb geen idee, haha ben niet zo technisch etc. :flushed: ik vind het er best goed uitzien hoor

ahw ik heb m’n karakter uitgeschreven en ik wil 'm knuffelen maar aangezien het mijn enige char gaat worden wil ik hem ook nog iets van variëteit geven om er wat karakterfouten aan toe te voegen waarmee ik hem wat onverwachte wendingen kan laten maken maar ik wil ook weer niet z’n lieve intelligentie, kneuzigheid humor en cynische onschuld schenden.

Mh jammer ):
Dankje Sophie, ik vind het er ook mooi uitzien maar alles wat ik post is zo klein. ):