[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Sophia
‘Oke, succes Kate.’ Sophia zwaaide me uit en ik liep naar buiten. Het was lekker weer en ik ademde de warme lucht in. Mijn hakken tiktakken over de straat. Het was vandaag erg leuk geweest bij Kate, morgen weer school, dan zou ik haar waarschijnlijk weer zien, maar Kate zat hoger qua klassen. Ik was zo ingedachte, dat ik niet merkte dat ik al bijna thuis was.

Okee, ik laat Jasmine naar New York gaan, daarna zien we dan wel weer verder, goed? c;

Bon idée (: ^

Okee, dan ga ik even een stukje typen :upside_down_face:

Jasmine
Ik had Kate en Sophia sinds het telefoongesprek, nu een week geleden, niet meer gesproken. Ik was super benieuwd naar hoe ze zouden reageren.
Op maandag zat ik nog gewoon op school en wist ik nog niet wat ik zou doen. Op dinsdag wist ik het bijna 100% zeker. Op woensdag wist ik het zeker en ben ik met mijn studie gestopt. Het was een heel gedoe geweest. Ik had veel gesprekken moeten voeren en ook mijn ouders waren hier niet blij mee. Zij hadden mijn studie voor het grootste deel betaald. Ik was er nog niet zo lang mee bezig, dus het grootste deel van het geld konden ze terug krijgen. Woensdagmiddag, toen ik eindelijk thuis was van school, stuurde ik een paar van mijn tekeningen en ontwerpen op naar het New York College of Arts. De dag erna had ik al antwoord. Ze legden uit dat ze meestal geen leerlingen toelaten in het midden van het jaar, maar voor mij maakten ze een uitzondering omdat ik ‘een bijzonder talent’ had. Ik was door het dolle heen en pakte al mijn spullen. Vrijdagmiddag had ik een afscheidsfeest gehad en 's avonds vertrok ik naar het vliegveld. Ik had veel gehuild, omdat ik alles en iedereen in Cambridge erg zou gaan missen, maar ik wist dat ik de goede beslissing had gemaakt. Ik ging naar mijn twee beste vriendinnen toe, in New York! Op het vliegveld had ik afscheid genomen van mijn ouders, een paar familieleden en vrienden. De vliegreis was heel rustig, er gebeurde niet echt iets bijzonders. Ik heb een tijdje geslapen, wat muziek geluisterd, wat getekend. Ik vermaakte me wel.
En nu stond ik op het vliegveld in New York. Ik was nog erg moe van de vliegreis en ik begon al last te krijgen van een jetlag. Ik haalde mijn spullen op en stapte in een taxi, op weg naar het Four Points by Sheraton hotel. Het hotel was niet te duur en het was goed beoordeeld, vandaar dat ik het had uitgekozen. In het hotel aangekomen kreeg ik de sleutel van mijn kamer. Ik liep direct door naar mijn kamer, zette mijn koffers neer en liet me vallen op mijn bed. Het was 's avonds laat. Ik keek even naar buiten en zag de prachtige skyline van New York. Ik wilde hier nu al nooit meer weg! Ik poetste mijn tanden, kleedde me om en al snel viel ik in slaap.

En nu? c:

Het is (als Jasmine wakker wordt) zaterdag. Ik doe denk ik dat Jasmine deze week nog niet naar school mag, maar volgende week pas. Dus dan heeft ze een week de tijd om New York te ontdekken en andere dingen te doen c:
Maar nu weten Kate en Sophia nog niet dat Jasmine in New York is

Bo, kun je mijn nieuwe char Jasmine op de eerste pagina erbij zetten? :upside_down_face:
Hier is de link:

http://forum.girlscene.nl/forum/topicseen./schrijfsels/speeltopic-nyc-the-city-that-never-sleeps.-265378.msg272764969.html#msg272764969

Ja, goed plan :slightly_smiling_face: ^

Wie schrijft er nu een stukje en wat wordt het plan?? :upside_down_face:

Sophia

Het was een week verder en ik had Jasmine niet meer gesproken. Ik had het druk gehad met school en met het oefenen van kleding ontwerpen. Gestrest was ik dus wel, dus ik besloot een lekker warm bad te nemen. Ik speelde een beetje met het sop en wat bad eendjes, soms was ik echt nog een klein kind.

Brb, even lunchen

Cynth, anders doen we als je klaar bent met lunchen dat Jas en Kate tegelijk naar hetzelfde cafeetje ofzo gaan en dat ze elkaar zien! Goed? c;

En nu voel ik me buiten gesloten :stuck_out_tongue: ^

Hihih c;

Ofof, dan als Kate en Jasmine al even hebben gepraat gaat Kate Sophia bellen dat ze hierheen meot komen en dan verstopt Jasmine zich en dan komt Sophia en gaat ze bij Kate zitten en dan laat Jasmine haar schrikken!

Oke veel ‘en dan’ 's c;

Of Jasmine stuurt Sophia of Kate een bericht (whats-app of sms) om te vragen wat haar adres is, zodat ze die alvast weet als ze een keer naar New York komt.
Maar dan gaat ze er gelijk heen als verrassing :upside_down_face:

Ze komt bij Sophia wonen, right? ^

Hihi nou ik vind per toeval ontmoeten leuk c;

NEE BIJ KATE! c;