[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Liz, niet alles gaat zo als jij het wilt. ^

Oh jammer c;

Jasmine
Ik twijfelde even over mijn voorstel. Het potlood legde ik neer en ik staarde naar de muur. ‘Sorry Soph, maar dat aanbod kan ik echt niet aannemen…’ zei ik nog steeds niet 100% zeker. Ik miste Sophia en Kate heel erg, maar ik kon niet opeens naar New York vertrekken. Ik kreeg even waterige ogen toen Sophia vertelde over dat ze alles had, behalve mij. ‘En dat is waarom ik van jullie hou…’ zei ik zacht. ‘Nee sorry Soph, ik kan niet naar New York komen,’ zei ik met zekerheid. Ik wist wat ik zou gaan doen. Denkend aan mijn idee kreeg ik een lach op mijn gezicht. Ik keek even op de klok. Het was hier al tien uur 's avonds, ik moest zo maar gaan slapen. Morgen moest ik weer naar school, praten over economie… Ik zuchtte kort. ‘Hoe laat is het bij jullie?’

Uhm, Hoeveel tijd verschil is het met NYC? ^

Het is 6 uur eerder in New York, dus… 16 uur (;

Okee, thankyouu x

Alstu ^^

Sophia
Ik voelde een teleurstelling, maar verborg dat door een glimlach op te zetten. ‘Ik mis je wel hoor, maar ik kom wel een keer langs in Cambridge schat,’ Ik haalde een hand door mijn haar. ‘het is hier vier uur in de middag, ik ga denk zo nog even naar buiten met Kate.’ Het was daar nu zo rond de tien uur in de avond, dat tijdsverschil was best groot.

Jasmine
Ik mis jullie ook heel erg. En ik heb altijd al een keer naar New York gewild, dus ik kom zeker een keer langs!’ zei ik met een kleine lach. Ik moest gapen. ‘Okee, veel plezier nog!’ Ik begon echt moe te worden. En eigenlijk moest ik nog veel doen voordat ik eindelijk naar bed kon. ‘Lieverd, ik ga! Ik ben echt kapot en ik moet nog wat dingetjes doen!’ zei ik met een pruillip. ‘Geef Kate een knuffel van me, goed? En laat Kate jou een knuffel geven van mij!’ zei ik. ‘Doei lieverd!’ Ik hing op en legde mijn telefoon weg. Ik moest eigenlijk nog veel dingen doen, maar ik was veel te moe. Ik begon met een schoolboek doorlezen, want ik moest nog wat leren. Ik las één zin, en toen viel ik in slaap.

Ik ga, mijn laptop is bijna leeg en ik moet nog wat dingen voor school doen enzo! Ik ben er straks weer! Zijn jullie er straks ook nog??

Jaaa, ik moet ook zo weg, maar ben er vanmiddag weer :slightly_smiling_face:

Sophia
‘Dag schat, ik mis je! We bellen snel weer en misschien ook een keer skypen?’ Stelde ik voor. Ik deed een kus geluid voor de telefoon en glimlachte. ‘Slaap lekker Jas.’ En met die woorden hing ik op. Ik legde de telefoon weg en keek Kate aan. ‘Jas, ze blijft in Cambridge, maar het gaat goed met haar. Gelukkig, maar ik mis haar heel erg. Jij ook?’

Okee, tot vanmiddag!

Hihih, die tijd klopt niet… Dat 6 uur verschil wel, maar…

22.00 uur in Cambridge, 16.00 uur in New York? Ik Ney York is het jiust 6 uur LATER, dus is het 04.00 uur c;

Achja, voor dit stukje maakt het niet echt uit c;

Nee, in NY is het zes uur eerder hoor, volgens mij World Clock dan.

Het is daar nu precies 05:00 - ofterwijl zes uur EERDER.

Kate
‘‘Ook ene kus van mij!’’ schreeuwde ik nog gauw even door de telefoon. ‘‘Ja, echt erg, weetje. Gelukkig heb ik mijn laptop nog, waarmee ik altijd met Jas kan blijven skypen.’’

Ik ben zelf in Amerika geweest c;

Ik ook?
Anyway, het is gewoon zes uur EEDER, zoek maar op op internet of ergens anders.

Ohja ik maakte dus even een foutje, hihih c;

Sophia
‘Daarom toch, maar ik denk dat ik zo maar eens gaan,’ Mompelde ik en ik stond op. ‘ik wil moet nog iets afmaken van een opdracht voor school.’ Ik schudde even mijn haar en glimlachte naar Kate. ‘Het was een bijzonder, maar leuke dag vandaag Kate.’ Ik klopte mijn rok uit en liep al richting de deur

Kate
‘‘Oké, ik snap het, ik moet ook nog mijn schoenen maken voor school,’’ zei ik. Ik zwaaide Sophia uit en begon aan mijn schoenen. Het was wel een leuk ontwerp, maar nu moest ik nog uitvogelen hoe je hem maakt. Ik keek even goed en het lukte me al snel om hem te maken. In mijn maat, zodat ik hem gewoon aan kon doen. 3 uur later was hij af, en met trots keek ik ernaar. Ik deed ze aan en ze zaten fijn. Ik was trots op mijn schoenen die ik had gemaakt.