[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Zut! Kom er net achter dat ik nog huiswerk voor geschiedenis moet maken!
Ik ga!
Alvast welterusten iedereen! :kissing:

Elisabeth
‘Ik denk toch dat ik ga passen om te leren schaatsen,’ zei ik met een klein lachje terwijl ik hem aankeek. Toen hij wat dichter naar me toe kroop liet ik mijn hoofd op zijn schouder rusten en speelde wat met zijn vingers.

Cassieee, ben je er nog?

Jasmine
‘Sophia?’ Vroeg ik met een trillende stem. ‘Hoe? Maar, is Sophia ook daar? Ik kan het echt uitleggen, geloof me alsjeblieft,’ Ik voelde een traan over mijn wang rollen. Waarom hadden precies Kate en Sophia elkaar ontmoet? Er woonde ontzettend veel mensen in NYC en dan ontmoeten zij elkaar. ‘Kate, het is echt niet wat het lijkt.’

“Vertel het dan maar,” zei ik met een trillende stem. Er moest iets zijn, Jas zou wel een goede reden hebben, toch? Of niet?

Sophia
Ik luisterde aandacht naar het gesprek wat Kate en Jasmine hadden. Jas had wat te verbergen, dat kon niet anders, maar wat en zou ze dat gaan vertellen? Ik wenkte Kate en vroeg of hij op de luidspreker mocht. Ik wou niets missen van het gesprek, niets.

Kate
Ik zete de telefoon op luidspreker nadat Sophia gebaarde dat ze wou meeluisteren. Ik wachtte af tot Jasmine zou antwoorden.

Jasmine
Ik hoorde ook Sophia haar stem en voelde me nog ellendiger. ‘Oke, nou… het is waar ja, Sophia en jij zijn allebei mijn beste vriendinnen, alleen jullie kende elkaar niet,’ Begon ik zachtjes. ‘ik dacht en was ook wel bang voor, dat jullie beste vriendinnen werden en dat ik dan… achter bleef, alleen.’ Ik haalde adem en voelde me een stukje beter nu het er uit was.

Nathan
‘Okee,’ fluisterde ik. ‘Dan mag je kijken naar mij terwijl ik schaats,’ zei ik met een lach op mijn gezicht. Ik keek haar even aan en aaide over haar hoofd toen ze haar hoofd op mijn schouder liet rusten.

Hoe laat is het eigenlijk in onze meet??

Kate
‘‘Maar Jas, natuurlijk zouden we je niet in de steek laten! Je bent onze beste vriendin!’’ EN IK BEN INSPILOOS EVEN ;C

Weekend! :upside_down_face:

YEAHH! :guitar: :guitar: :guitar: :guitar: :guitar:

Ik ga, tot straks denk ik! :kissing:

Doeeg!

Elisabeth
‘Laat me maar fijn alleen,’ zei ik sarcastisch en lachte kort.

Geen idee, maatr ben inspiratieloos

Nathan
‘Ik zal je niet alleen laten,’ zei ik terwijl ik even mijn armen om haar heen sloeg. Ik keek even om me heen. Het was niet erg druk. Er waren maar een handjevol mensen op de schaatsbaan en er naast was het ook rustig. ‘Liss, ik ga toch even schaatsen,’ zei ik terwijl ik me voorzichtig losmaakte uit haar omhelzing. ‘I be right back!’ zei ik terwijl ik al naar de schaatsbaan liep. Op de schaatsbaan was het even wennen, maar al snel vond ik een fijn tempo. Toen ik langs de plek waar Liss zat kwam, keek ik heel even naar haar.

Okee, ehm, zullen we dan doen dat het rond half 5 's middags is?? :cold_sweat:

Elisabeth
Ik trok een pruillipje toen hij voorbij kwam geschaatst en begon te lachen. Ja, dat zou ik dus nooit kunnen. Blijven rechtstaan op het ijs was gewoon een onmogelijke opdaracht voor mij en mijn evenwichtsstoornis. Oké, dat is gelogen want dat heb ik niet, ookal lijkt het soms wel zo.

Is goed.

Nathan
Ik lachte even naar haar toen ze een pruillipje trok en schaatste nog even verder. Na een paar rondjes vond ik het wel genoeg en schaatste ik richting Liss. ‘En, hoe deed ik het?’ Met een lach keek ik haar aan.

Elisabeth
‘Uper,’ lachte ik terwijl ik mijn beide duimen opstak en hem aankeek. ‘kijk, dat zou me dus nooit lukken, in geen honderd jaar,’ lachte ik naar hem.