[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Jason
Ik was verbaasd over haar snelle antwoord. Als ze zin had in wodka had ze dat gewoon kunnen zeggen. Nou ja, wat maakte mij het ook uit? Hannah was gewoon een meisje dat ik vandaag ontmoet had. Verder kende ik haar toch niet. Maar toch…
Opeens liep ze zonder iets te zeggen de kamer uit. Ik keek haar verbluft na. Wat ging zij nou weer doen? Ik dacht even na. Waarschijnlijk was ze bij Lorraine gaan kijken of alles goed met haar ging. Even twijfelde ik. Zou ik haar achterna gaan en ook bij Lorraine gaan kijken, of hier blijven zitten? Ik besloot om te blijven zitten, omdat Lorraine Hannah’s dochtertje was en dit haar huis was. Ik nam nog een stuk pizza en staarde zonder doel naar de muur.

Brb!

Sophia
Ik keek haar verward aan en liet alles even bezinken. ‘Dit word best eng Kate,’ Sprak ik mijn gedachte uit en ik haalde een hand door mijn haar. ‘ik heb jou nog nooit gezien volgens mij, terwijl Jas het vaak had over een goede vriendin.’
‘Waarvoor zouden wij elkaar niet mogen kennen?’ Weer trilde mijn stem en ik dacht aan Jasmine. Iets klopte hier niet, maar wat. Ik was Jasmine’s beste vriendin, blijkbaar Kate dus ook.

Sorry Liz, het is niet echt lang haha, en niet echt spannend. :stuck_out_tongue:

Elisabeth
‘Mijn god,’ mompelde ik binnensmonds terwijl ik zijn beweging probeerde na te doen. Ik stond letterlijk te trillen op mijn benen van de schrik. ‘Zo ?’ vroeg ik onzeker terwijl ik zijn handen ietsje beter vast nam en mijn vingers door de zijne vlocht.

Nathan
Ik verstond niet wat ze binnensmonds zei. Ik keek even naar hoe ze trillend mijn beweging probeerde na te doen. ‘Liss?’ begon ik. ‘Wil je dit wel doen?’ vragend keek ik haar aan. Ik hield haar handen stevig vast.

Ben er weer!

Elisabeth
‘Tuurlijk,’ zei ik terwijl ik even opkeek en glimlachte. Doordat ik me niet echt meer concentreerde voelde ik hoe mijn evenwicht weg viel en schoof ik onderuit. Omdat ik Nathans handen nog vast had trok ik hem mee in mijn val en belandde we beiden op het ijs.

Sorreeeh dat ik er f niet was Cass, maar ik was op de nieuwe trampoline aan het kloten met mijn broers c;

Mijn zus is nu thuis, en als ik er niet op zit gaat zij er op, ookal zit ik er eigenlijk nog op…
Dus ol moet nu gaan, ik kom zo wee ron alleen dan op mijn iPod!

Nathan
Ik zag hoe Liss haar evenwicht verloor. Ze viel en trok mij mee. Zo belandden we samen op het ijs. Ik moest even lachen en keek daarna hoe het met Liss was. ‘Gaat het?’ Ik stond op en reikte mijn handen naar haar uit om haar te helpen opstaan.

Elisabeth
‘T gaat wel,’ zei ik met een zwakke glimlach terwijl ik mijn hand in de zijne legde en probeerde om op te staan. ‘Dit gaat me nooit lukken,’ zei ik terwijl ik een pruillipje opzette toen ik weer recht stond en zijn beide handen weer vast nam.

Heej ik ben er weer, mijn zus is er gelukkig niet op gegaan c;

Ik ga een stukje plaatsen!

Kate
Ik staarde even voor me uit, weg van Sophia. ‘‘Misschien wou ze niet dat wij dan ook goeie vriendinnen werden?’’ Ik keek Sophia’s kant op.

Sophia
‘Dat moet wel, maar waarom?’ Ik stelde de vraag meer aan mezelf dan aan Kate. Ik tuurde naar de grond en dacht goed na. ‘Misschien wou Jas niet dat wij beste vriendinnen werden omdat,’ Ik keek Kate aan. ‘ze bang was dat ze ons zou verliezen?’ Mijn stem klonk onzeker. Ik sprak Jas niet vaak meer, het verwaterde doordat ze ver van elkaar woonde.

Kate
‘‘Ik heb geen idee.’’ Ik pakte mijn telefoon en toetste het nummer van Jasmine in. Na 2 piepjes nam ze op. ‘‘Met Jasmine,’’ hoorde ik aan de andere kant. ‘‘Hoi Jas, met Kate.’’

Eigenlijk zou iemand Jasmine moeten spelen c;

Anders speelt een van ons even Jasmine, als gast-speler?

Hoe bedoel je? ^

Dat ik bijvoorbeeld zo doe:

Jasmine
Ik zat weer rustig op de bank toen mijn mobiel ging. Ik pakte hem op. ‘‘Met Jasmine,’’ zei ik door de telefoon. Ik kende de stm aan de andere kant maar al te goed. ‘‘Kate!’’ Ik slaakte een opgewonden gil.

Hm, kan wel, maar weet niet zeker of dat mag hier. Misschien moeten we dat even aan de TS vragen? ^

Maar dan is het leuker, dat jij Jas speelt omdat ik dan Kate doe en dan hebben we het telefoon gesprek samen c;

Jupjup.

Edit; Ik heb het gevraagd!