[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Nathan
‘Ik kan je wel leren schaatsen! Het is zo leuk!’ stelde ik vrolijk voor. Ze haalde een even een hand door haar haar. Om haar te plagen bracht ik haar haar een beetje in de war. Ik wierp haar een plagende lach.

Elisabeth
‘Raap je me op als ik val ?’ vroeg ik met een klein stemmetje terwijl ik hem met een pruillipje aankeek. ‘Hé,’ protesteerde ik toen hij ijn haren wat in de war deed en gaf een lichte tik op zijn hand. Ik voelde hoe mijn haren alle kanten uitstaken en keek hem met een pruillipje aan.

Nathan
‘Natuurlijk doe ik dat,’ zei ik met een lach. Ik lachte kort en bekeek haar haar even. ‘Wacht, ik doe het wel even goed.’ Ik haalde mijn hand even door haar haren waardoor het nog erger in de war kwam. Ik grinnikte kort.

Sorry Ax, mijn laptop is leeg dus ik moet gaan ):
Alvast welterusten iedereen! :kissing:

Elisabeth
‘Ik ga wenen,’ dreigde ik met een lach terwijl ik zelf mijn haren weer wat in model bracht en keek daarna weer naar de klok die aan de wand hing… ‘Zullen we dan maar eens vertrekken ?’ vroeg ik.

Slaapwel!

Ik ben er nog eventjes :upside_down_face:

Nathan
‘Ach wat ben je toch zielig! Wil je een knuffel?’ Ik hield mijn armen naar voren zodat ze me zou kunnen omhelzen. ‘Is goed! Gaan we lopend, met de fiets of met de auto of…’ Ik keek haar even aan.

En nu ga ik echt, ik moet gaan slapen want ik moet morgen weer om 6.30 opstaan ):
Welterusten! :kissing:

yes you shouldd

Ik hoop dat je snel weer beter bent Lot!

Met mij gaat het goed, laatste weken van school zijn best zwaar omdat alle docenten nog meer cijfers willen, maar tot nu toe heb ik op dit rapport geen onvoldoendes gehaald (:
En er wordt hier nog wel een beetje gespeeld. De ene dag is het hier heel druk en op een andere dag is het hier heel rustig.

Heej!

Kan ik joinen, met een meisje? c;

Goedemiddag :upside_down_face:
Ben benieuwd naar Hannah’s reactie!

Elisabeth
Ik knikte en sloot mijn armen rond zijn middel. ‘We kunnen lopen ?’ stelde ik voor terwijl ik mijn armen nog steeds rond zijn mliddel had gesloten.

Nathan
Ik omhelsde haar ook. ‘Is goed,’ zei ik terwijl ik me langzaam losmaakte uit haar omhelzing. ‘Ik pak even wat spullen, dan kom ik eraan,’ zei ik terwijl ik al naar een andere kamer liep. Ik pakte mijn portemonnee en mobiel en liep weer terug naar Liss. Een jas was niet nodig, het was warm zat. Snel keek ik even de kamer rond of ik iets vergeten was. Dit bleek niet het geval, dus liep ik naar de deur en hield hem voor Liss open. ‘Na u, mevrouw,’ zei ik deftig.

Elisabeth
Ik schudde lachend mijn hoofd. ‘Dank u mijn heer,’ antwoordde ik formeel terwijl ik door de deur heen liep en in de hal op Nathan wachtte. ‘Welke kant is het eigenlijk op ?’ vroeg ik terwijl we de straat opliepen.

literatuur leren… 13e tm 20e eeuw *dying*

Nathan
Nadat Liss door de deur was gelopen stapte ik er zelf doorheen en sloot hem. Samen met Liss liep ik de straat op. ‘Ehm…’ Ik dacht even na. ‘Wacht, ik zoek het wel even op.’ Ik haalde mijn mobiel uit mijn zak en zocht naar de schaatsbaan. Al snel had ik hem gevonden. ‘We moeten naar links,’ zei ik triomfantelijk. Ik liep alvast vooruit. ‘En dan moeten we hier naar rechts.’ Ik keek even de straat in.

Elisabeth
‘Doe eens rustig,’ lachte ik terwijl ik met snelle, maar kleine passen achter hem aanliep aangezien mijn benen niet zo lang waren. ‘Ik zweer het je,’ zei ik terwijl ik mijn arm door de zijne haakte. ‘Ik kan acht niet schaatsen.’

Nathan
Ik lachte even en wachtte totdat Liss naast me liep en haar arm door de mijne haakte. ‘Wat er ook gebeurd, ik hou je vast. Dat beloof ik,’ zei ik met een lach. Ik keek even op mijn mobiel. ‘Hier rechtdoor.’ We moesten een drukke straat oversteken. Het stoplicht was rood.

Elisabeth
'Bedankt,'mompelde ik zachtjes terwijl ik mijn blik afwende en naar mijn schoenen keek die opeens interessant bleken te zijn. We moesten wachten bij het zebrapad omdat het licht op rood stond. Ik hield mijn mond nog steeds en hield mijn blik strak op de grond gericht.