[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Jason
Ik pakte een stuk pizza en nam er een hap van. Ik kauwde er zonder geluid op en slikte het stuk door. ‘Jij wilt stiekem ook wel pizza, hè?’ Van onder mijn wimpers keek ik haar aan.

Brb, douchen!

Jaa, Jason moest de pizza betalen haha xD

Elisabeth
Ik glimlachte zachtjes. ‘Hoelang moet je nu nog naar school gaan ?’ vroeg na een tijdje en streek voorzichtig met mijn vingers over zijn arm. Zelf had ik enkel dit jaar nog om af te maken en dan was ik effectief klaar met mijn school carrière.

Hannah
De lekkere geur van pizza drong bij me naar binnen. Het rook zo lekker en ik had ook nog eens honger. Maar ik liet me niet zomaar kennen! Ik bleef koppig op de bank liggen met een nors gezicht, stiekem hopend dat Jason me een stukje Pizza zou geven. “Nee hoor,” loog ik.

‘Weet ik niet precies, nog twee jaar geloof ik,’ antwoordde ik. ‘En jij?’ Ik pakte de vingers van de hand waarmee ze niet over mijn arm streek voorzichtig vast en streek er even over.

Elisabeth
‘Na deze zomer ben ik klaar,’ glimlach ik zachtjes terwijl ik een vaag patroon op zijn onderarm tekenden en baande met mijn vingers zo een weg naar boven. 'Wat doe je op schol ?"

Jason
Ik zag een kleine beweging op haar norse gezicht, maar ze zei dat ze geen pizza wilde. Ik legde mijn pizzapunt terug in de doos en pakte een nieuwe. Deze hield ik boven Hannah’s gezicht. ‘Je wil wel,’ zei ik met een lach op mijn gezicht. Ook al was ze dronken, ik ging proberen om zo normaal mogelijk te doen. Ik keek haar lachend aan. Ze was mooi als ze boos was. Ik was een tikkeltje verbaasd over mijn eigen gedachte.

Omg. Ik moet nog altijd op amber reageren. Ik schaam me nu :c

Nathan
‘En wat heb je dan voor diploma?’ zei ik zacht. ‘Ik leer hoe ik liedjes kan componeren en ik leer meer instrumenten te bespelen,’ legde ik met een lach uit.

• Reactie (heb ik zelf) verwijderd omdat mijn reactie te dom voor woorden was -

Hannah
Ik draaide mijn hoofd naar de andere kant om zo de verleiding te weerstaan.De pizza kwam nu wel heel dichtbij. Stiekem keek ik of Caleb nog keek en draaide me weer snel om.

Elisabeth
‘Dan ben ik een volwaardig forensisch onderzoeker,’ lachte ik zachtjes terwijl ik mijn vingers stil op zijn arm liet liggen. ‘Dus met andere woorden, je wil muziekkant worden ?’ vroeg ik met een glimlach terwijl ik mijn hoofd wat naar achteren kantelde zodat ik hem kon aankijken.

Caleb?? Je bedoelt zeker Jason?? xD

Jason
Ze draaide haar hoofd weg. Ik wist nu bijna zeker dat ze toch wel graag de pizzapunt wilde. Ik bleef naar haar kijken en had nog steeds een lach op mijn gezicht. Ze keek heel even naar me, om haar gezicht vervolgens weer om te draaien. ‘Kom op Hannah, je wilt wel.’

Hey, ik moet weg, doeg!

Nathan
‘Wauw,’ zei ik zachtjes. ‘Ja, ik wil mensen inspireren met mijn muziek,’ zei ik met een lach. Ik keek haar even aan en streelde met mijn vingers over haar wang.

Okee, jammer Bernice ):
Tot de volgende keer! :upside_down_face:

Elisabeth
Ik glimlachte. ‘Ik hoop dat je er veel mee gaat bereiken,’ zei ik oprecht terwijl ik glimlachte.

straks maar even antwoorden i guess

Nathan
‘Dankjewel,’ zei ik met een glimlach. Ik wierp even een blik op de klok. Kwart over negen… ‘Liss, heb je ooit geschaatst?’ Met een lach op mijn gezicht keek ik haar vragend aan.

Elisabeth
Ik schudde lachend mijn hoofd. ‘Ooit een keertje geprobeerd en daarna nooit meer,’ bekende ik terwijl ik mijn blik even afwenden en snel een hand door mijn haren haalde.