[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Ja is goed, wat was de laatste ractie ? Nathan/Elisabeth ?

Jason
Verbaasd luisterde ik naar haar uitleg. Dit kon ze niet menen. Zo egoïstisch kon ze niet zijn. Dit zei ze omdat ze onder invloed van de drank was, toch? Voorzichtig liet ik haar los. Ik liep naar de bank en ging er op zitten. ‘Hannah, wil je…’ begon ik. ‘Wil je alsjeblieft even komen zitten?’ Ik klopte op een plek op de bank, vlak naast waar ik zat. Smekend keek ik haar aan.

Elisabeth
‘Ja is goed,’ ze ik mt een glimlach terwijl ik van het piano krukje kwam en naar de woonkamer liep. Ik liet me op de bank vallen wachtte tot Nathan naast e zou komen zitten.

Nathan
Ik kwam van het pianokrukje, gleed nog even kort met mijn vingers over de toetsen en volgde Liss vervolgens naar de woonkamer. Ik plofte naast haar neer. ‘Heb je zin in wat eten of drinken?’

Hannah
De tranen rolden over mijn wang. Hij liet me los en vroeg me naast hem op de bank te komen zitten. Als een klein kind wat verdrietig was ging ik zitten op de plek waarop hij had geklopt.

Elisabeth
‘Neih,’ lachte ik zachtjes terwijl ik tegen hem aan kroop en mijn hoofd tegen zijn borst legde.

Sorry, inspiratieloos

Jason
Ze kwam naast me zitten. Tranen rolden over haar wangen. ‘Hé Hannah…’ Ik legde een arm om haar schouder en trok haar zachtjes tegen me aan. Ik aaide eventjes over haar haren en drukte een kusje op haar voorhoofd. ‘Er zijn wel mensen die om je geven,’ zei ik zacht. ‘Lorraine, je dochtertje. Ze geeft echt heel veel om je. Je bent een geweldige moeder voor haar.’ Van onder mijn wimpers keek ik even naar Hannah.

Nathan
Ik verplaatste mijn hoofd iets en streek met mijn vingers door haar haren. Er viel een stilte. Ik wierp even een blik naar buiten. Het was nog niet donker. In de straten was de grootste drukte wel voorbij. ‘Hoe gaat het met je?’ fluisterde ik in Liss’ oor.

Ik weet het, ik heb zelf ook niet heel veel inspiratie (;

LOT!! :upside_down_face:

Hoe is het met je??

Hannah
“Maar je hoeft toch niet om me te geven om met me te zoenen!” riep ik koppig. ‘Ding-dong’ De bel ging, dat was vast de pizzabezorger. “Ik wil geen pizza ik wil zijn kop!” riep ik boos en stond woest op om naar de deur te lopen en de bezorger een ram te verkopen maar natuurlijk verloor ik weer mijn evenwicht.

Jason
‘Nee, maar zo oppervlakkig ben ik niet…’ zei ik terwijl ik even mijn hoofd boog. ‘Ik geef liever eerst om iemand, voordat ik iemand zoen,’ legde ik uit. De deurbel ging. Hannah riep iets over de kop van de pizzabezorger. Ze stond op en liep snel richting de deur, maar verloor haar evenwicht. Snel liep ik achter haar aan om haar overeind te houden. ‘Terug. Zitten. Jij,’ beval ik haar. ‘Nu.’ Ik wachtte totdat ze terug naar de woonkamer liep, zodat ik de deur kon opendoen en de pizza’s kon aannemen.

HEEEE LOTTIE <333333333

Hannah
“Jij mag ook zijn kop er af rukken hoor als je dat wil,” zei ik een beetje vaag en gehoorzaamde door weer terug naar de woonkamer te lopen. Daar pakte ik een nieuwe fles drank. Geen idee wat voor drank ik pakte, maar dat boeide me ook niet. Ik opende de fles en zette het weer aan mijn mond en ik ging op de bank liggen.

Elisabeth
Ik sloot genietend mijn ogen toen hij door mijn haren steek en zijn fluisterend stem bezorgde me kippenvel in mijn nek. ‘Met mij gaat het goed,’ zei ik zachtjes terwijl ik me dichter tegen hem aan kroop. ‘Hoe gaat het metjou ?’

Jason
Ik ging niet in op wat ze zei. Gelukkig liep ze gehoorzaam naar de woonkamer. Ik hoorde haar voetstappen op de koude vloer. Waarschijnlijk pakte ze weer drank. Met een zucht draaide ik me om naar de deur. Ik opende de deur. En daar stond een pizzabezorger, die erg ongeduldig oogde. ‘Uw pizza meneer,’ ongeduldig stak hij de dozen met pizza’s voor zich uit, wachtend totdat ik ze zou aanpakken. ‘Eh ja,’ zei ik snel. Ik pakte de pizza’s aan en zette ze voor een moment op de grond. ‘Dat is dan negen euro vijftig.’ De pizzabezorger had duidelijk haast. Uit mijn portemonnee viste ik een briefje van tien euro en gaf het aan de pizzabezorger. Ik stak mijn hand uit zodat de pizzabezorger de vijftig cent erop kon leggen, maar deze kwam niet. ‘De ballen!’ riep de pizzabezorger, die inmiddels al een stukje verderop liep. ‘Eikel,’ fluisterde ik voor me uit. Ik gooide de deur iets harder dan nodig was dicht en liep met de pizza’s naar de woonkamer. Daar trof ik Hannah aan, die alweer aan de drank was. Met een boos gezicht trok ik de fles uit haar handen en draaide de dop erop. ‘We gaan ons niet klemzuipen, jongedame,’ bestraffend zwaaide ik met mijn vinger. Ik zette de fles weg en plofte naast Hannah neer op de bank. ‘Een stuk pizza?’ De boze ondertoon in mijn stem was duidelijk te horen. Aan de ene kant wilde ik zo snel mogelijk weg, aan de andere kant kon ik Hannah niet alleen laten. Met twijfels keek ik Hannah aan.

Hannah
“Eet zelf maar op.” zei ik nors.

lekker kortaf :p.

Nathan
Ik streelde met mijn vinger in haar nek. ‘Met mij gaat het ook goed, een beetje druk de laatste tijd met school. Maar verder voel ik me super,’ fluisterde ik in haar oor. Ik plaatste zacht een kusje op haar wang.

Haha lol cynthia heel stuk en bernice 7 woordjes

:sunglasses: Haha.