[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

oh wow dat is inderdaad wel veel, ik zou aardrijkskunde dan mikken op een voldoende of een zes of gewoon zo goed mogelijk en zorgen dat je geschiedenis en maw dan wel gewoon heel goed kent.

Nouja er spelen echt nog maar heel weinig mensen hier, ik heb eigenlijk geen idee maar ik vind het nog wel een poging waard om het weer tot leven te laten komen.

Fuck man, ik word gek van die griep ding

En ja idd, ik wil ook weer vaker komen. Echt jammer, sowieso in general, hoe weinig mensen nog maar rp’en (ookal ben ik er ook niet vaak meer)

Ik wil ook eigenlijk wel weer actief zijn in dit topic maar ik heb het druk en steeds als ik hier kom en het is zo stil heb ik geen zin om wat te posten omdat er toch niemand is

En ik heb honger maar ben te lui om m’n warme bed uit te komen :c

Ik baal er ook van dat ik helemaal niet meer in the moment zit. Ik krijg lange stukken er gewoon niet meer uit… Ik voel me er ook zo gedwongen toe ofzo xd

+1

denk dat, dat deels een kwestie is van er weer inkomen en een leuke meet hebben met wat inspiratie.

Dat doe je anders prima! Je hoeft mij (al helemaal niet rond dit tijdstip) zo n stuk te schrijven. Er komen hooguit vier zinnen uit.

Ja daar heb je een punt, al vind ik een meet met iedereen wel leuk, maar het is altijd zo standaard. Ik zit in een restaurant, oke gezellig, leuk, doei. End of story.
Ik houd van personages met een uitdaging ghe.

Hahahahha, thanks. Volgens mij is het een bonk bullshit, en er zit totaal geen verloop in. Ik voel me zo’n slons op 't moment. Open blouse, bh-loos, joggingbroek, haar in knot, warm, ziekjes, kom soep, southpark, kamer een rotzooi, laptop, mobiel… kan 't leven nog saaier en luier?

true true

Oh maar dat heb ik ook, ik heb ook voorkeur aan een interessante plotwending of in ieder geval een verhaallijn anders zou ik ook niet weten waar ik meer dan tien regels over moet schrijven.

Je moet telkens maar een beetje slurpen aan je koffie of wat je ook drinkt hahaah

Ja, ja, dat kan. Het levende bewijs op je whatsapp (heerlijke bedfoto, you gotta love me) (Als ik je goede nummer heb, niet dat ik t nu naar n random pedo stuur ofzo, that would be awkward)

en even driemaal om je heen kijken en op je stoel verschuiven

Haha, en niet vergeten de serveerster te bedanken!

nou dan hebben we toch zeker wel drie mooie zinnen bij elkaar :’) Ik ga toch nog even naar beneden sluipen om wat te eten, geen idee waarom ik opeens zo’n honger heb maar uiteindelijk wint mijn maag het toch altijd van al het andere.

Mijn maag begint ook te knorren, maar ik wil afvallen, dus mag ik zo laat niet meer eten

Dit vind ik ook, ik sluit me volledig bij jouw mening aan. :slightly_smiling_face:

Jeeeeej!