[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

LOTTE, MELD JE.

… (juist) … (ik moest dit topic van de tweede pagina opvissen guys)

En nu wil ik eigenlijk alleen maar zeggen dat ik heel erg vrees voor m’n economie morgen, ik was er altijd best goed in maar m’n laatste toets ging opeens veel minder goed en dit is ook nog eens een lastig hoofdstuk.

Ik heb morgen ook eco Soph, zelfde verhaal! + Nederlands.

Ook heb ik net gesolliciteerd en ga ik nu weer verder lerennnn

Allebei heel veel succes! Ik heb vrijdag pas Nederlands.

lotttttie

(ik was vic)

LOT TYP SNEL EEN STUKJE DAN

VIC, BRING ME BACK TO LIFEEEEEEEEEE.

Helleeeuw, iemand meeten ?

FUCK IK LEES DIT NU PAS & MAAKT NIET UIT;

CHRISTINE LE DUC VAN MIJ PART

brrrrr

de laatste tijd is het zo vreselijk druk in het subforum schrijfsels dat de RPG’s telkens op de tweede pagina komen te staan, fucking bizar :’)

Dit… +1111111

Ja iedereen maakt opeens een verhaal maar bijna niemand schrijft ook daadwerkelijk iets af, wat een ambities. achja.

Iemand meeten ?

LOTTE, SOPH, BO en AX; HOOOOOI.

Ivy
Twee helder bruine irissen staarden me verontrust aan. Volledig onbewust van wat me te wachten zou staan en wie mijn partner zou zijn. Dit was mijn carrière. Hetgeen waar ik al mijn passie in had gestopt. Een diepe zucht galmde door de kamer toen ik erachter kwam dat ik driftig met mijn ring aan het spelen was. Ik moest het sieraad eigenlijk afdoen, maar tot nu toe had ik me er fel tegen verzet. Nogmaals klonk een zucht. Deze klonk geïrriteerd. Het meisje in de spiegel keek me verwijtend aan. Ze snapte niet wat ik hier deed. Logisch, alle ellende was hier zo’n beetje ontstaan. Het was de kern van een zure appel. En ik had mezelf er doorheen gebeten. Nu kon nu verder gaan met de zoete kern. De deur vloog open en ik werd ruw uit mijn gedachten verstoord. De zoveelste styliste kwam binnen. Geërgerd wilde ik er wat van zeggen - maar dat zou gemeen zijn, ze deed gewoon gaar werk. Vrijwek automatisch sloeg ik daarom mijn ogen neer. Meteen toen ik een kwastje op mijn oogleden voelden gingen er verschillende gedachten door me heen. Justin Ik slikte en moest mijn best doen om geen moeilijk of droevig gezicht te trekken. Ik miste hem, maar ik had er niks aan. Er was geen contact meer geweet en tóch kon ik hem niet loslaten. Echter begon ik het gemis nu een beetje kwijt te raken en daarom, had ik maar besloten om hem te ontlopen - al wist ik nu al dat ik dat waarschijnlijk niet vol zou houden. Helaas kende ik mezelf.Ik opende mijn ogen weer toen ik het seintje ervoor kreeg en draaide me in een flits om. Dean. Was dat Dean? Ik kneep mijn ogen samen. De jongen die zojuist langs de kleedkamer liep leek er bijster veel op. Ik wist enkel dat Dean hier niet kon zijn. Snel draaide ik me weer om. De lichtelijke paniek kon ik niet onkennen, maar al snel zette ik die gedachte van me af. Nog minder slapen Ivy. Met tegenzin deed ik mijn ring af. Ergens spookte ook nog de naam Andrew door mijn gedachtenveld kwam schudde ik wilde mijn hoofd. Ik had ook geen ‘ja’ moeten zeggen op een intieme duoshoot met iemand die ik niet eens kende. Ik probeerde een muur om mijn emoties heen te bouwen. Zoals altijd lukte dit perfect. Iets dat ik in de loop der jaren wel had geleerd. Ik gooide mijn haar los en liep naar de kleedkamer. Eenmaal hier trok ik mijn eerste lingerie setje aan, waarover ik een kamerjas deed en in deze outfit naar de set werd gebracht - waar ik eerst een testshoot met mijn partner - die volgens mijn begeleiding inmiddels al op de set was. Ik bereide me mentaal voor en stapte de deurposttrede over. Eenmaal in de studio keek ik eens naar de jongen. Mijn hart sloeg een slagje over. De achterkant van de jongen leek bizar veel op die van Dean. Uit reflex kneep ik mijn ogen stijfdicht - en weer open. Waarom had ik dan ook zo weinig geslapen? Ik ging er gewoon van hallucineren.

muuuuuh het einde zakte enorm in & ik moet er effe helemaal inkomen gewoon… wat een crapstuk zeg haha.

Crying like a little little baby because of tvd.

Omfg omfg omfg

ik ga nu kijken Bo!