[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

found the shower gifs ^^

Hannah
“Ik werk er, je moet er een keertje heen gaan! Het is er echt heel leuk en gezellig. Ik hoop ooit ook mijn eigen club te openen. Werk jij ook?”

Ik ben er weer!

Is goed

Nathan
Vandaag had ik gewerkt in de muziekwinkel. Het was niet bepaald druk geweest. Ik had veel kunnen oefenen op de piano. Thuis heb ik wat gegeten. Ik had niet veel te doen. Ik had zin om iemand te zien of spreken. Liss! Ik had haar al een tijdje niet gesproken. Ik zocht haar nummer op in mijn telefoon en belde haar op. Ik wachtte tot ik de telefoon hoorde overgaan.

Jason
‘Ik zal langskomen als ik tijd heb,’ zei ik lachend. ‘En wat wordt de naam van jouw club?’ vroeg ik. ‘Ja, maar mijn werk is niet zo interessant hoor. Ik werk in een supermarkt en een restaurant. Ik moet toch ergens mijn geld mee verdienen.’

Elisabeth
Al meezingend met de radio stond ik wat in het rond te springen in mijn kamer, in mijn ondergoed aangezien ik net aan het douche was geweest. Mijt mijn haarborstel in mijn hand zong ik de tekst van ‘Total Eclipse Of The Heart’ me en draaide dramatisch een keer rond mijn as. Ik bleef kei hard meezingen tot ik plots mijn bekende beltoon hoorde en draaide de radio meteen zachter. ‘Met Liss,’ zei ik vrolijk zonder te kijken wie er eigenlijk had gebeld.

Hannah
Ik dronk mijn wijntje op en knikte. “Ja, geld verdienen is inderdaad heel belangrijk. Daarnaast werk ik ook bij kledingwinkel Mint & Berry. Ik heb geen idee hoe ik mijn club ga noemen!” Lachte ik.

Nathan
Al snel hoorde ik haar vrolijke stem. ‘Hooi Liss! Met Nathan,’ zei ik net zo vrolijk. ‘Hoe is het met je?’ vroeg ik. Op de achtergrond hoorde ik muziek op de radio. ‘Tsamina mina eh, eh, waka waka eh, eh!’ De stem van Shakira vulde de ruimte waar Liss was.

Jason
‘Mint & Berry… Daar heb ik wel eens van gehoord! In welke straat staat het?’ Ik kon me nog herinneren dat het er nogal luxe uit zag binnen. Ik wist niet of het een dure winkel was, ik was er nog nooit binnen geweest. ‘Misschien…’ begon ik. ‘Nee sorry, ik kan nergens op komen,’ zei ik met een klein lachje.

Elisabeth
‘Nathan,’ zei ik vrolijk terwijl ik mijn mobieltje tussen mijn oor en nek klemde zodat ik mijn radio kon uitzetten, de muziek was nogal afleidend. ‘Met mij gaat het goed,’ zei ik terwijl ik me op mijn rug op mijn pas opgemaakt bed liet vallen. ‘Hoe gaat het met jou ?’

Hannah
“In dat straatje hiernaast. We verkopen nu sinds kort ook kleding van verschillende mannen kledingmerken. Heel veel verschillende.”. Ik zette mijn lege glas weer terug en keek een beetje om me heen. Wat konden we nu eens gaan doen?

Nathan
Ze deed de radio uit. ‘Mooi zo,’ zei ik vrolijk. Ik stond nog steeds. Ik liep naar de bank en plofte neer. ‘Ook goed,’ zei ik. ‘Al wat gedaan vandaag?’

Jason
‘O ja, ik weet het weer.’ Tuurlijk, gewoon in het straatje hiernaast… ‘Mmm, misschien ga ik eens kijken,’ zei ik toen ze vertelde dat ze nieuwe kleding voor mannen hadden. Ik had nog wat cola. Ik zag dat Hannah het al op had, dus dronk ik het ook snel op. Na vijf minuten kwam de serveerster terug. ‘Nemen we nog wat of gaan we?’ vragend keek ik Hannah aan.

Elisabeth
‘Ik had gewoon les,’ zei ik en haalde mijn schouders lichtjes op maar besefte toen dat hij dat niet kon zien. ‘En ik ben van vier tot acht nog gaan werken,’ zei ik terwijl ik een hand door mijn natte haren haalde. ‘Wat heb jij zoal gedaan ?’ vroeg ik.

En het songfestival, halve finale is begonnen

Valerie
De warme stralen gleden over mijn huid en ik genoot ervan. Het was even een moment voor mezelf, waarbij ik de gebeurtenissen van me af kon spoelen en even kon genieten. Echter, toen ik de laatste shampoo resten uit mijn haar had gewassen ging de deur open. Verward, maar vooral ook verbaasd draaide ik mezelf om richting de deur, om voor een moment geschokt naar het gestalte te kijken. 'O, ’ zei ik kort. Ik greep met mijn hand naar de kraan en draaide zo de stralen van de douche uit. Hij wou eten?! Hoofdschuddend keek ik hem even aan terwijl ik mijn haar over mijn schouders gooide. ’ Als je me nu even een badjas geeft, zal ik zo meteen als gastvrouw voor je maken waar je trek in hebt. ’ ik keek hem even voor een moment aan, zonder me ook maar te schamen voor het feit dat ik naakt in de douche stond, met iemand voor me waar ik jaren voor gevlucht had. ’ Dus, over die badjas? ’ zei ik na hem een tijdje aangekeken te hebben, ik liet mijn tong over mijn onderlip glijden en nam even een diepe hap met adem. Waarschijnlijk had zijn verschijning in twee kastjes gekeken, terwijl de keuken wel meer te bieden had dan alleen dat. Een koelkast en nog andere voorraad kasten, klaarblijkelijk had hij de drank voorraad dus ook nog niet opengebroken, iets wat ik toch wel verwacht had.

Oké! (:

Nathan
‘Nou, dat is ook saai,’ zei ik plagend. ‘Waar werk je ook al weer?’ vroeg ik. Mijn wangen kregen een lichte kleur van schaamte. Dat ik dat moest vragen! Maar dat kon Liss gelukkig niet zien. ‘Ik heb gewerkt in de muziekwinkel. Het was nogal rustig, dus ik heb vooral piano gespeeld,’ antwoordde ik.

Ik kijk ook songfestival haha :’)

Hannah
“Ehm, zeg jij het maar.” Ik liet het aan hem over. Eigenlijk kreeg ik een beetje last van mijn kont door de houten stoeltjes. Ntussen was ik aan het denken om mijn makeup er thuis af te halen en eens heel goed in de spiegel te kijken hoe ik er nou echt eens uitzag zonder makeup.i

Ik ga een magnum eten, heb ook al 3 donuts op vandaag. Omfg. Cravings. - Het is een mini magnum though

Jason
Van de houten stoeltjes kreeg ik een beetje last van mijn kont, dus ik besloot om de rekening te vragen. Al snel was de serveerster terug met de rekening. Het was rustig op het terras en in het bijbehorende café. ‘Zal ik betalen?’ vragend keek ik Hannah aan. Zonder op antwoord te wachten pakte ik mijn portemonnee. Het was totaal $8.50. Ik gaf de serveerster 9 dollar en zei dat het goed zo was. De serveerster mompelde ‘Bedankt’ en liep vervolgens weg. ‘Goed, waar gaan we heen?’ vroeg ik terwijl ik opstond.