[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Wat goed Az, zo gaat het bij mij ook de hele tijd alles gaat maar beter en vooruit en alles wordt maar leuker en positiever en er gebeurt helemaal niets vervelends behalve dat ik daardoor eigenlijk
geen tijd meer heb om te spelen en ik niets meer schrijf en niet in slaap kom :grinning:

En welkom terug meis

ASDFGHJKL:; HOIIIIIII.

Waar ik t ga doennn?

Oh mooi dat er nada aan de hand was Soph <3

Ja ik heb wel door dat hoe drukker mijn leven hier wordt zeg maar hoe minder tijd ik heb om op girlscene te zijn en alles, vandaar dat ik er ook minder ben. Ik ga zelf nu ook vroeger slapen, want ik merk dat ik dan de volgende dag veel meer energie heb voor school en voor vrienden en alles. Dus nu kan ik veel meer doen zonder half in slaap te vallen omdat ik tot zo laat nog aan het rpgen was. :’)

heb ik dan echt zo’n saai leven? :")

JAAA LOTTE JAAAA! <33333

RETWEET

Bo wij hebben zoveel overeenkomsten he :3

:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Iemand die zin heeft in Ruby?

Mhhhhh ik wil even wachten met nieuwe meets, ik ga zo misschien even langs oma denk ik

snap ik meis, veel plezier bij je oma. Ik ben even de dodenherdenking kijken (daarna ben ik meetable dus als er iemand Ruby-mood heeft laat maar horen)

Mijn personage’s zijn bezet Soph, i’m sorry! :c

maakt niet uit joh Mies, ik overleef het wel (denk ik) *sobbing*

:kissing:

Ik kan evt Fenna voor 1 x tot leven wekken, die speel ik niet meer, maar de rest is bezet - ik blijf toch thuis haha

Helleeeuww ben er weer (:

heee popje, hoe ging het?

Best goed, ik ben gewoon na de eerste blok naar huis gegaan want het was veel te druk in de kleedkamer en ik ben fysiek moe :d Volgens mij heb ik een spier bij mijn duim ver rokken ofzo want die doet wat pijn. Maar voor de rest ging het super (: Wil je weer meeten ?

Mooi mooi! <33

Ik wil wel meeten hoor, heb je nog een plannetje want ik ben een beetje braindead voor justin?

Niet echt, wel lullen wel wat.

Elisabeth
Na een tijdje in stilte op mijn zij gelegen te hebben werd ik het beu, ik kon niet slapen. Voorzichtig draaide ik me om en staarde naar Justin die zijn ogen vredig gesloten had. ‘Justin,’ mompelde ik zachtjes terwijl ik zijn gezicht in de gaten hield. ‘Ben je nog wakker ?’ vroeg ik zachtjes terwijl ik naar hem tuurde in het donker.