[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Justin
’ Ik begin nergens mee, ik wil gewoon even rust aan mijn hoofd en geen stripper die eigenlijk een van mijn dierbaarste vriendinnen was. ’ brabbelde ik met een zwaar hoofd. Ik opende de deur van mijn slaapkamer en keek om naar Lis terwijl ik de deur vast hield.

Elisabeth
‘Ja ik ben een stripster,’ zei ik terwijl ik zijn beweging volgde terwijl hij de deur open deed. ‘Maar daar heb jij toch geen last van ?’ vroeg ik terwijl ik langs hem de kamer in glipte en me op bed liep vallen. ‘Kijk, over een goeie maan ben ik afgestudeerd en dan stop ik met alles,’ zei ik terwijl ik op mijn ellebogen leunde en hem aankeek.

Justin
’ Ik heb er wel last van, ’ bromde ik. Toen ze op mijn bed ging zitten zuchtte ik en ik ging naast haar liggen. ’ Nee, ’ ik keek haar aan en zuchtte. ’ Je krijgt het geld van mijn moeder van deze maand, ik red mezelf wel een maandje zonder mijn ’ loon ’ ’ ik zuchtte en keek de kamer rond. ’ Als ik je daarna nog een keer in die club zie, op het podium… dan praat ik voorgoed niet meer tegen je. ’ ik keek haar doordringend aan en legde een vinger op haar kin. ’ Ik veroordeel je niet, maar ik gun je het beste en daarom zeg ik dit. Als je het opnieuw doet, kom ik niet eens naar je kijken als je in je kist ligt voor je begrafenis. ’

Elisabeth
‘Ik moet dat geld niet hebben,’ zei ik terwijl ik me op mijn zij naar hem toe draaide en hem recht in zijn ogen aankeek. ‘Ik weet dat je het beste met me voor hebt,’ mompelde ik terwijl ik naar hem toen schoof en mijn hoofd in het kuilde in zijn nek begroef. ‘Hmm, wedden dat je het dan niet volhoudt ?’ vroeg ik met een kleine grijns terwijl ik een arm rond zijn middel sloeg en me dichter tegen hem aantrok.

Justin
’ Je hoort me toch? ’ ik kreunde toen ze tegen me aan ging liggen en zuchtte diep. Ik wilde niet dat ze dat nu deed, ik probeerde haar iets duidelijk te maken. ’ Je neemt dat geld voor deze maand aan en ik ga morgen met je mee om je spullen op te halen, kun je meteen ontslag nemen. ’ ik reageerde niet op haar aanrakingen.

Elisabeth

‘Stel ik neem het geld aan,’ zei ik terwijl ik mijn hoofd omhoog kantelde zodat ik hem kon aankijken, ‘wat ga jij dan doen?’ Ik hield mijn hoofd gekanteld zodat ik hem kon aankijken en wachtte op zijn antwoord.

Justin
’ Wat zou ik moeten doen? ’ ik zuchtte diep. ’ Gewoon wat ik altijd doe, leven? ’ ik praatte best kort af en draaide mijn hoofd een stukje van haar af.

Elisabeth
‘Geweldig,’ mompelde ik sarcastisch terwijl ik hem los liet en een heel stuk bij hem vandaan op mijn rug ging liggen. Ik staarde doelloos naar het plafond en legde mijn armen naast mijn lichaam omdat ik geen blijf met ze wist.

ik ben even douchen! c:

Mijn ouders zijn oké ze zijn nog niet thuis maar bedachten om 12:00 dat ze misschien toch even moesten bellen om te laten weten waar ze waren, heel snugger. Ik ga m’n slaap inhalen pfoeh. Bedankt voor alles liefies

Pfww, gelukkig maar !

Justin
Ik legde mijn benen onder de dekens en keek haar even aan. ’ Wat moet ik dan doen Elisabeth? ’ mompelde ik met een frons in mijn voorhoofd

Oghhh dat is echt goed nieuws! Hebben ze in een hotel geslapen dan of zo?

Slaap lekker popje <3

Elisabeth
‘Doe op zijn minst al niet meer zo kortaf,’ mompelde ik terwijl ik naar het plafond bleef staren. ‘Ik zie wel hoe ik het oplos,’ zei ik terwijl ik hem aankeek en naast hem onder de dekens kroop.

Leroy
’ Je ziet niet hoe je het oplost, ik ga morgen met je mee om ontslag te nemen… ’ ik keek haar streng aan en zuchtte diep. Ik trok de deken iets verder over haar heen zodat ze goed lag. ’ Ga je slapen? ’ ik probeerde te glimlachen. Ik leunde voorover en drukte een klein kusje op haar voorhoofd. ’ Welterusten dan, ’

Elisabeth
‘Slaap wel,’ mompelde ik terwijl ik me van hem weg draaide en in slaap viel.

Komt perfect uit want ik vertrek zo voor nog twee dansshows :d BYeeee xxx

Nawh veel plezier! <333

HEEEEEE! Ik ben zo happy, echt, alles gaat steeds beter. School lukt beter, vriendschappen worden gezelliger, whatsapp en twitter worden drukker ;’) Gewoon mijn hele leven gaat opeens weer rollen! Ik ben er de afgelopen dagen niet zoveel geweest, maar, hier komt ie hoor:

I AM BACK!

http://data.whicdn.com/images/59468172/large.gif

AZJEEE IS BAAACK C:

MIESJEEEEEEEE <3

Waar ga jij eig bevrijdingsfestivallen? :slightly_smiling_face: