[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Ik ga Elisabeth ook even een baantje geven, samen paaldanseres in een club met Dani. Komt Justin in zo’n club ? Want dan weet ik hoe ik kan beginnen met typen :d

Oké vind je goed dat ze elkaar ontmoeten in de stad bij een winkeltje ofzo?

Chanel
Ik keek wat rond in de winkel. Kies keurig zocht ik leuke dingentjes uit. Niks was echt perfect, want het moest wel perfect zijn natuurlijk, anders kon ik het niet dragen. Vandaag was ik op stap gegaan voor een leuk t-shirtje, omdat ik het rechter rijtje van kleren al had gezien, ging ik naar het linker rijtje waar iemand in de weg stond. “Schuif eens wat op…” Zoekend keek ik naar haar. “Zwerver.” Ik duwde haar helemaal aan de kant en ging op mijn eigen gemakje de kleren bekijken. “Wat zit je nou te staren? Ik ben knap, maar kijk dan niet zo!” Ik keerde mijn rug naar haar toe. Wat een asociaal mens.

Jus kan wel naar een club gaan (:

Okii, zal ik even de ‘hoer’ in Liss naar boven laten komen :d

hihi okii

Elisabeth

Met een grijns op mijn gezicht liep ik de club binnen, onmiddellijk richting de ruimte die enkel voor het personeel was. ‘Hé meiden,’ zei ik vrolijk terwijl ik de omkleed ruimte voor de danseressen binnen liep en mijn spullen in mijn hoekje dumpte. Ik trok het lingerie setje aan dat voor me klaar was gelegd en deed snel mijn make up zoals hij hoorde te zitten. ‘Liss, jou beurt,’ werd er door de omkleed ruimte geroepen en ik huppelde in de richting van de club. Met een grijns op mijn gezicht liep ik naar het ‘podium’ waar de palen gemonteerd stonden. Toen mijn nummer begon bewoog ik sensueel mee op het ritme van de muziek en keek uitdagend naar het aantal mannen dat naar ons stond te kijken. Ik draaide met mijn heupen en haalde een hand door mijn haar.

Hooi meiden :’)
Ik ben er weer eventjes!
Hoe is het met iedereen hier??
Het regent hier al de hele dag in Oostenrijk :dry:
Hoe is het weer in Nederland??

Hé, alles goed hier in België (; Best warm hoor (;

Geen regen gehad daar?? (;

Nee, maar ze hadden het wel voorspeld op het weer. Ik vermoed dat het deze nacht gaat onweren ;d

Okee (;
Het regent hier in Oostenrijk gewoon al de hele dag :dry:
Gelukkig bestaan er winkelcentra waar alles binnen is :cold_sweat:

Hoeee leuk :wink:

Jaa, alleen niks gekocht xD

Ik moet weer eens gaan, tablet is bijna leeg ):
Doei! Xxx

Byeee, nog veel plezieer (; Bo ?

Sorry sorry ! Heb zoveeeel frustraties

Ik wil een char met FC Kristen Stewart maar zoveel inspi en ik kan niet kiezen en ugh dfghjkl;as

:d

ax wil je nog meeten? :’)

Ja is goed. Ik heb Dani (: