[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Naam: Chanel Youda

Leeftijd: 20

Karakter: De bitch van New york, zo noemt ze zichzelf. Ze kraakt iedereen af, vind alles lelijk, behalve haarzelf, en jongens met een sixpack. Maar het belangrijkste, ze vind zichzelf het beste van iedereen. Ookal is Chanel met liefde opgevoed, ze voelt totaal geen liefde. Het is een kreng, zo word ze door veel mensen genoemd. Ze doet niks anders in haar leven dan opmaken, shoppen, zoenen, en afkraken. Ook weet ze dat ze knap is, ze maakt daar ook aardig gebruik van en neemt elke jongen die ze kan hebben. Chanel leeft er op los, ten kosten van andere.

Uiterlijk: Chanel is elk moment van de dag bezig met haar uiterlijk. Alles moet perfect zitten, haar make-up moet tot de puntjes fantastisch zijn en haar haren mogen niet buiten de lijntjes vallen. Een mode popje, dat is het, ze koopt tientallen kleren perdag, maar gooit ook tientallen kleren per dag weg. Geld speelt bij haar geen rol, als haar vader het maar geeft.

Afgeronde school en studie: Chanel heeft gestudeerd voor kapper. Heeft ook 2 jaar als kapper gewerkt, maar is er daarna mee gestopt. Het werk viel haar enorm tegen, vooral als ze in vieze haren van andere moest plukken. Al eerder gezegd: Geld speelt voor haar geen rol, dus eigenlijk hoeft ze niet te werken en is ze ook niet van plan om dat ooit nog te doen.

Hobby’s: Chanel doet aan zumba elke zaterdagochtend om haar lijf helemaal strak te krijgen, natuurlijk is haar hobby haar lichaam, ze is er altijd mee bezig, verder kan haar niet zoveel schelen.

Extra: Altijd is Chanel zo geweest. Vanaf haar vijfde was ze al zo bezig met zichzelf. Tijdens het puberen is het alleen nog maar erger geworden, nu is ze er altijd in blijven hangen. Veel vrienden heeft Chanel ook niet, omdat ze haar leven in London een beetje saai is gaan vinden, heeft ze een groot huis in New york gekocht. Daar voelt ze zich nu opperbest.

Iemand die met der wil meeten? :grinning:

Wat is iedereen altijd snel met het maken van chars! Ik doe altijd eerst een dik onderzoek en bedenk alles zo goed mogelijk (daar doe ik soms echt drie dagen over ;o)

Whaha, ik had zo’n meisje al heel lang in mijn hoofd, dus kon ik er vlot over schrijven. :stuck_out_tongue:

NEE. De bitch van CHICAGOOOO!

Oké im sorry

Whahahaa :’’)

Haha :stuck_out_tongue:

lol leuke char trouwens!

Whaha bedankt :slightly_smiling_face:

Trouwens iemand die wil meeten met Chanel?

Ben nu bezig met m’n char, maar ik zit vast. Ik wil niet zo’n cliché bitch, maar ik wil ook niet zo’n cliché ‘ik ben stil en antisociaal’ mens…

FC: AnnaSophia Robb
Naam: Nicole … …

Ik wil wel Jasmine, als je nu nog wilt…

Sorry, ik ga nu sporten.

Naam: Nicole Sophia

Leeftijd: 20

Karakter: Leuk. Zo wordt Nicole beschreven in één woord. Ze is lief en heeft een goed gevoel voor humor.
Ze is een spontane meid en spreekt met gemak iemand aan.
Nicole is één van de slimmere, nuchtere meiden. Ze is leergierig, maar gelooft niet alles wat haar verteld wordt.
Ondanks dat ze heel optimistisch is, heeft ze last van bindingsangst en heeft ze soms een soort woedeaanval. Als ze zo’n woedeaanval heeft, verandert ze ineens in een heel ander persoon.
Hoewel ze bindingsangst heeft is ze wel romantisch. Haar bindingsangst slaat vaak toe wanneer het serieus wordt.

Uiterlijk: (AnnaSophia Robb) Nicole heeft heel blond haar. Dit heeft ze van haar Deense moeder.
Ze heeft donkere wenkbrauwen en grote, blauwgroene ogen met donkere wimpers.
Doordat ze van sporten houdt, heeft ze een mooi, slank figuur.

Afgeronde school en studie: Nicole heeft netjes haar atheneumdiploma gehaald zonder te blijven zitten.
Hiernaast heeft ze vanaf haar 11e op een professionele toneelschool gezeten.

Eventuele baan: Nicole zorgt dat ze iedere week minstens 3 audities doet, waardoor ze af en toe een rol krijgt.

Hobby’s: Nicole’s grootste hobby is acteren. Verder houdt ze van muziek luisteren, sporten (atletiek, boksen, turnen, yoga) en van sociaal doen.

Extra: Nicole is geboren in Denemarken. Hier komt haar moeder vandaan. Haar vader komt uit Engeland, maar die heeft ze nooit gekend.
Nicole heeft bindingsangst doordat haar vader nooit klaar stond voor haar moeder. Hij weigerde naar Denemarken te verhuizen en wilde ook geen huis in Engeland kopen dat groot genoeg was voor drie personen. Daardoor is moest haar moeder haar in haar eentje opvoeden in Denemarken. De relatie tussen haar ouders heeft na haar geboorte niet lang geduurd.
Nicole heeft af en toe last van woedeaanvallen. Ze heeft zichzelf dan niet onder controle en wordt vaak zelfs agressief.
Nadat Nicole haar atheneumdiploma had gehaald, besloot ze zich 100% op acteren te richten. Toen dat in Denemarken niet lukte, besloot ze naar New York te gaan. Ze had liever naar L.A. gewild, maar haar castingbureau vond dat ze naar NY moest gaan, omdat ze daar een vestiging hadden.

Nicole:

Ik wil wel :slightly_smiling_face:

Oké, history?

Ik lees je char wel even door en bedenk wel een :slightly_smiling_face:

Onee, doe maar geen history. Nicole is namelijk net in NY. :slightly_smiling_face: Begin jij maar als je wilt :grinning:

BO, wil je nu meeten ?

Ik ben een char aan het maken in CT, ah ik voel me zo’n zeur. Nou ja doe maar.