[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Elisabeth
‘Je kent me, de perfectie in hoogst eigen persoon,’ lachte ik terwijl ik zelf een hand door mijn haren haalde. Ik zakte wat onderuit en liet mijn hoofd tegen Nathan’s schouder rusten. ‘En wat doe jij ondertussen zoal in je vrije tijd ?’ vroeg ik na een tijdje aangezien ik hem al even niet had gezien.

Iemand Daniëlle meeten ?

Nathan
‘Zoals altijd perfect, mijn prinses,’ antwoordde ik lachend. Ze liet haar hoofd op mijn schouder zakken. Ik aaide wat door haar haar. ‘Ehm, ik speel gitaar en piano, dat doe ik eigenlijk altijd als ik tijd over heb,’ antwoordde ik op haar vraag. ‘En wat doe jij in je vrije tijd?’

Ga even douchen…

En toen was het opeens weer rustig xD
Ik ga even Vic’s personages doorlezen :’)

hij is leuk he :smiling_face_with_three_hearts:

biw btw!
Wat zijn de geschiedenissen hier allemaal?

Ivy
“Ja…” herhaalde ik zijn stem en ik verzonk diep in gedachte. Bij zijn volgende woorden werd ik er weer uitgetrokken. “Ja, gelukkig wel ja.” Ik glimlachte weer en schudde kort medelevend mijn hoofd. “Klink niet echt zo enthousiast. Hoe komt het? Is er iets gebeurd dat je niet leuk vond of iets?”

hehehehehehe

Wtf gaat Dean Justin aandoen als hij van hem en ivy weet?

Dean ws niks. Ivy heeft de relatie tussen hun geëindigd toen Dean vreemd ging en zij voor een ander koos. :stuck_out_tongue:

Leuke personages Vic en Ax!

HYPERVENTILATIE. *sopt de kamer uit*

wow wie is hij, is hij van glee? wow hij si wel knap

thankyouu en inderdaad leuke chars

awh ik wilde hem ooit als fc nemen hahaha, maar toen toch niet gedaan

Char is mijn nieuwe char hahahahhaha

dat bedcaht ik me net op de fiets, ik helemaal lachen

ahahahhaha what the fuck, die is geniaal :’)

anyways Lot, wil je nog een history met Dean. Ik heb Amber event. daarvoor :stuck_out_tongue:

Jason
Ik zuchtte en keek even om me heen. De straat was akelig rustig. Ik rilde even bij de gedachte dat hier enge mannen en ander tuig rondliep. ‘Ik weet niet waardoor het komt. Er is niks gebeurd, ik voel me gewoon niet zo happy…’ antwoordde ik met een treurig gezicht.

Ivy
Mijn ogen vlogen naar zijn gedaante toen hij rilde. Hij was duidelijk gespannen, dat was te zien aan zijn houding. In tegenstelling door zijn angstige gedachten - die hoogstwaarschijnlijk door zijn hoofd spookte - voelde ik me uiterst kalm in New York. Gewoonweg omdat ik gevaren had gezien en gekend die ik hier niet zou tegenkomen. De straten van New York waren er niks bij. Ik krulde mijn arm door de zijne. “Ach kindje toch, dat is niet best,” zei ik zachtjes. Ik wreef kort over zijn arm en liet mijn ogen over de straat glijden. “Wil je wat drinken bij de Pizzeria hier?” vroeg ik terwijl ik kort knikte naar de plek waar om de hoek de pizzeria te vinden was.