[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

nee geen ian haha! Mies ik heb het je ooit verteld (het is een haar, daar ben ik nu mee bezig).

Helloo, zijn hier nog mensen nodig?

ik weet al wie ^^

Altijd, kom je joinen Tessa? :slightly_smiling_face:

Mag ik mijn meisje al posten? :slightly_smiling_face:

Jaa graag! Kan ik beter boy of girl?

Jason
Met een kleine glimlach luisterde ik naar wat ze zei. Opeens hoorde ik hoe haar adem in haar keel stokte. “Iv, gaat alles goed daar?” vroeg ik bezorgd. “Ik loop ergens door New York. Wacht even, ik zal even op een straatbord kijken.” Ik haastte me naar een bord waar ik de naam van de straat op zag staan. “Bleecker Street. Maar gaat alles goed Iv? Je klinkt verward,” zei ik bezorgd.

post her! ik ben benieuuuwd

Ik doe straks de veranderingen

Mh vic ik weet t ook al :frowning_face:

Ik ben ook benieuwd :upside_down_face:

Ik denk beter een jongen Tessa, maar dat moet je even aan Bo vragen.

Ik heb al geantwoord Mies (;

Ik ga vanavond de lijst veranderen ben nu verkaardag van opa

Iedereen moet even zeggen welke char ze nog heeft

Femke doet ook nog mee toch?

Ivy
“Uhuh,” mompelde ik snel, waarna ik mijn hand kort tegen mijn hoofd legde. “Ik dacht dat ik iemand zag, maar diegene kan hier niet zijn,” legde ik kort uit. Oké, dat was al teveel informatie Ivy. Ik schraapte mijn keel en dacht na. “Ik kom daar wel naar toe. Wacht daar en geef me drie minuten,” zei ik. Daarna drukte ik op de rode hoorn en liep ik naar de Bleecker Street. Eenmaal daar zocht ik naar Jason.

isgoed dear.

aaaaah nee ik zweer ik ga me handen opeten

X

woohooo die stresst hem zwaar haha

de links van de tweede verdieping lijden allemaal naar de bedroom :stuck_out_tongue:

ja godverdomme, girlscene moet echt een keertje meewerken dit gebeurt me nou altijd. Ik had talloze gifs en ik postte die en dan klikte ik ze weg, maar nee joh girlscene wilt ze niet posten