[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Hooi Mies :’)

haaai c:

ben jij meetable? haha

Ja hoor, ik heb Jason vrij ;’)

meeten? :3

ik heb wel alleen Ivy haha

Jaa hoor :’)

Wat en waar? Kennen ze elkaar al?
Wie begint er? c;

Ja maar gewoon simpel doen dat ze goede vrienden zijn of zo?

Ik typ wel een begin stukje op straat ofzo

Is goed (;

Ivy
Verveeld liep ik over de straten van New York. Ik had zin om te shoppen, maar tegelijkertijd ook weer niet. Inmiddels had ik al twee tasjes van Designerwinkels aan mijn armen handen, toen mijn mobiel ging. Ik negeerde het geluid volkomen en liep stroef door.

Jason
Vandaag was zo’n dag dat alles en iedereen me tegen zat. Ik was chagrijnig, zonder enige reden. Uit verveling liep ik door de straten van New York. Opeens kwam ik op een idee. Ivy! Ivy maakte me altijd vrolijk als ik verdrietig of boos was. En met haar was het altijd gezellig. Ik haalde mijn mobiel uit mijn zak en belde haar. Ik wachtte geduldig af tot ze op nam.

Ivy
Toen na een tijdje mijn telefoon even bleef gaan, stopte ik en zocht ik zuchtend voor het apparaat. Eenmaal gevonden hield ik mijn adem in voor de naam op het scherm. Godzijdank was het Jason. Ik drukte op de groene hoorn. “Jason, je weet niet half hoe blij ik ben met het lezen van jouw naam op mijn scherm,” mompelde ik opgelucht.

Jason
Godzijdank, ze nam op. Ik hoorde haar opgelucht mompelen. “Ivy, ik ben ook superblij om jou te horen! Ik dacht dat je niet meer ging opnemen! Hoe is het met je?” zei ik blij.

Brb, even eten (;

effe eten!

ha lol, anyways. Ik ben weer terug. C:

Ivy
“Uh ja, sorry. Ik kon mijn mobiel niet vinden,” loog ik. Bah, over mijn issues ging ik hem niks vertellen. Niet omdat ik hem niet vertrouwde - gewoon omdat ik geen zin had om erover te praten. “Dat is fijn. Met mij gaat het goed, met jou?” vroeg ik terwijl ik door liep en een aantal overstekende voeten probeerde te ontwijken.

Sorry sorry sorry Mies, ik moest na het eten gelijk door naar het ziekenhuis, op bezoek bij mijn opa die er ligt ):

Ik zal even antwoorden c:

Jason
“Okee, het is al goed, ik ben superblij om je te spreken!” Ik deed vrolijk, maar eigenlijk was ik dat helemaal niet. Mijn plan was om al mijn frustraties eruit te gooien en dan kon Ivy me weer wat opvrolijken. “Met mij gaat het ook wel goed. Alleen heb ik vandaag niet echt mijn dag. Ik snauw iedereen af en word op alles boos. Behalve op jou natuurlijk.”

Haihai, zoeken jullie nog mensen? x

-

Haaii, ik zou hier morgen graag een meisjes personage plaatsen, kan dat nog?