[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

pelle is echt the love of my life hahaha

Hanna
Ik grinnikte omdat hij zei dat hij er niet zoveel hoefde te doen. Ik herkende mezelf ook behoorlijk in die motivatie. De lessen waren voor mij meer het moment van de dag waar ik eens kon relaxen en niks hoefde te doen. De opdrachten maakte ik vaak 's nachts, want op de een of andere manier was mijn brein een stuk filosofischer als ik moe was. En mijn docenten beloonde het ‘filosofische’ altijd met hoge punten. “Dan heb je je roeping gevonden. Je komt ook wel over als zo’n sportief iemand,” meende ik. De kop koffie was afgekoeld. Ik was geen fan van koude koffie, dus besloot ik er niet meer aan te zitten. “Je kijkt er behoorlijk verwonderd bij,” grijnsde ik, doelend op zijn wenkbrauwen die omhoog gingen. “Is dat iets positiefs of negatiefs?” Als antwoord op zijn vraag knikte ik. “Ja, het liefst een modetijdschrift. Iets voor tieners en jonge vrouwen lijkt me ook wat om sowieso mee te beginnen. Het hoogste niveau dat je kunt bereiken is natuurlijk Vogue, maar dan praten we ook over de top. Heb jij al enig idee wat je wilt doen later?”

Kate
Ik nam plaats op de stoel tegenover haar en bestelde een cappuccino en een vanille muffin, ik had onwijs honger en had vandaag nog niet echt zin gehad om iets te eten te pakken. ‘Oh…’ zei ik en mijn glimlach betrok, toen ze zei dat het beter kon. Ze wist dat ze het kon vertellen als ze het wilde, ik was zo iemand bij wie je altijd wel terecht kon. ‘Gaat wel goed, eigenlijk. Druk met mijn studie.’

Sorry had geen internet bij mn oma!

Nina & Nicky is allebei prima!

Vic ik kan Abby niet vinden lol

Jeremy
‘Positief,’ antwoordde ik met een hartelijke lach rond mijn mond. ‘Ik zie jou wel in je eigen kantoortje artikelen tikken, of mensen interviewen.’ Misschien kwam ze zelfs wel met een aantal beroemde mensen in aanraking, je wist het nooit. Dan had je het toch wel goed voor elkaar hier in New York. Ik haalde mijn schouders op. ‘Eerst mijn studie afmaken, dan zien we wel verder.’ Ik wist dat ik niet mijn hele leven iets in de sport kon blijven doen, tegenwoordig moest je namelijk veel langer werken voor je met pensioen kon en bovendien wilde ik niet dat mijn leven alleen maar uit sport zou bestaan. Dat zou zo inhoudsloos zijn.

Sophie.
Ik glimlachte lief, maar zwakjes. “Oh, leuk, wat studeer je nu?” Kate had altijd een paar jaar onder me gezeten, maar door verschillende activiteiten op school waren we toch vriendinnen, maar nu had ik haar al heel lang niet meer gesproken. We hadden het allebei druk gehad. Ik met mijn studie, mijn vader helpen met de dood van mama verwerken en meer van dat soort voor mij alledaagse dingen. Ik wist niet hoe het met Kate ging qua verwerking van háár moeders dood.

Is goed, we kunnen het afronden door dat jij bv je nummer aan dr geeft over die baan?

Zara
De jongen was op me afgestapt en ik keek hem eventjes verward aan. Hoe wist hij dat nou weer? Mijn blik viel op mijn scherm en er stond heel groot Cirriculum Vitae. Oké, ja, best logisch. ‘Ehm, ja, klopt…’ zei ik aarzelend, terwijl ik mijn wangen langzaam roze voelde worden.

Jasmine
‘Event management,’ antwoordde ik. ‘Best een drukke opleiding maar wel leuk.’ Het had me altijd al leuk geleken om iets met het organiseren van feesten te doen, dus dit was echt een opleiding waar ik het onwijs naar mijn zin had. ‘En wat studeer jij nu?’ Ik sloot mijn handen om de kop koffie die de serveerster voor me neer zette en keek haar nieuwsgierig aan.

Bijna klaar met mijn meisje

Hanna
“Dankje!” Ik hoefde geen enkele moeite te doen voor een glimlach. “Ik zie het zelf nog niet helemaal voor me. Voorlopig ziet mijn toekomst er meer uit als stage en werken. Maar ik heb niks te klagen.” Ik had niks te klagen over mijn stage. Of nou, een hele hoop (het is niet zo interessant om Starbucks voor je ‘baas’ te halen), maar het leuke gedeelte eraan was ook écht leuk. Setjes bij elkaar zoeken voor in het tijdschrift, naar de laatste trends zoeken en updates. “Dat kan ook!” De stress om iets te vinden wat je je hele leven moest blijven doen was behoorlijk deprimerend. Ik had het geluk dat ik er al langere tijd zeker van was en het niet van opeens moest komen. Jeremy was ontzettend vriendelijk. Ik voelde me zelfs schuldig dat ik niet meer wist waar ik hem nou van kende. “Waar kennen we elkaar eigenlijk van?” floepte ik eruit voordat mijn hersens doorhadden wat ik had gezegd.

Naam: Graziano Pélle

Leeftijd: 22

Innerlijk: Graziano heeft een goede beheersing van de sociale vaardigheden en kan goed mensen inschatten die hij nog niet kent. Hij is meestal wel spontaan en kan prima uit zichzelf een gesprek beginnen, maar dat ligt ook een beetje aan de persoon die tegenover hem zit. Hij houdt ervan nieuwe dingen te doen of ontdekken en werkt altijd wel naar een doel toe. Het is dan ook belangrijk voor hem dat hij die gebruikt. Verder is hij verbaal erg sterk en houdt wel van een goed lang gesprek over van alles en nog wat. Hij is niet een persoon die op zoek gaat naar ruzie, maar als mensen hem uit zijn tent lokken, kan hij erg uit zijn slof schieten. Dan komt zijn Italiaanse temperament naar boven en hij is niet bang zijn fysieke kracht te gebruiken, al zal hij dat niet erg snel doen, behalve als je hem echt boos hebt gemaakt. Graziano geeft heel erg veel om zijn familie, en zal altijd voor hen klaar staan. Toch is hij totaal geen moederskindje, in tegenstelling, hij is erg zelfstandig, maar dat komt ook door zijn carriere en omdat hij heel veel voor zichzelf heeft moeten zorgen. Hij is in zijn eentje naar verschillende landen geweest, meestal voor voetbalclubs en mede daardoor kan hij prima op zijn eigen benen staan.

Uiterlijk: Zoals wel te zien valt, en te horen is aan zijn naam is Graziano een echte rasitaliaan. Toch is hij een stuk langer en breder dan de gemiddelde Italiaan. Hij is 1,93 lang en heeft zwart haar, met bruine ogen. Zijn haar zit altijd wel anders; soms is het kort, soms lang. Hij is gespierd en getint.

Extra: Graziano is geboren in Italië, in een mooi plaatsje in Toscane en heeft daar tot zijn vijftiende bij zijn ouders gewoond. Op zijn vijftiende werd hij gescout voor een Italiaanse voetbalclub genaamd Parma FC en zat daar op een internaat waar hij school en training kreeg. Op zijn achttiende werd hij doorgestuurd naar een andere club in Engeland en later ook naar Nederland. Hij had al bij aardig wat verschillende clubs gespeeld, maar liep in Nederland een blessure op, waardoor hij een hele tijd niet meer mocht voetballen. Eerst vond hij het vreselijk dat hij zijn sport tijdelijk niet meer fanatiek kon beoefenen, maar door zijn reislust heeft hij besloten om naar Amerika te gaan en is zo in NYC terecht gekomen. Hij is dus nog vrij nieuw en zijn verblijf is waarschijnlijk maar tijdelijk. Hij doet veel om zijn conditie bij te houden, maar neemt ook zijn tijd om dingen te doen die hij nog leuker vindt. Mensen ontmoeten, steden bezoeken, feesten, noem het maar op. Zijn familie heeft hij nog prima contact mee, ook al ziet hij ze dan niet vaak, aangezien hij zo ver weg zit. Hij is het gewend om er alleen voor te staan en het gaat hem dan ook prima af.

Foto:

http://tvgidsassets.nl/upload/g/graziano_pelle_az_12a.jpg

Appartement:

http://www.livingdesignhome.com/wp-content/uploads/2012/05/Comfortable-Bedroom-From-Luxury-Penthouse-Apartment-by-Archikron-Interior-Design-Studio.jpg

http://www.livingdesignhome.com/wp-content/uploads/2012/05/Interior-Design-Ideas-of-Luxury-Penthouse-Apartment.jpg

http://www.livingdesignhome.com/wp-content/uploads/2012/05/Luxury-Penthouse-Apartment-With-Nice-Furniture-Design.jpg

http://www.livingdesignhome.com/wp-content/uploads/2012/05/Comfortable-Livingroom-of-Luxury-Penthouse-Apartment-in-Budapest.jpg

http://www.livingdesignhome.com/wp-content/uploads/2012/05/Luxury-Penthouse-Apartment-With-Nice-Chandelier-Located-in-Budapest.jpg

http://www.livingdesignhome.com/wp-content/uploads/2012/05/Luxury-Penthouse-Apartment-with-Awesome-Bathroom-Ideas.jpg

http://www.livingdesignhome.com/wp-content/uploads/2012/05/Comfortable-Bathroom-in-Luxuty-Penthouse-Apartment.jpg

0_0

Hij is nog niet af enzo, maar even de basis, zit nu nu op iPad

Ja, dat was eigenlijk ook precies mijn plan haha! (:
Ik ben vanavond/straks wel gewoon nog online enzo.

Bradley
Tot mijn verbazing pakte ze het goed op en zag dat haar wangen roze kleurde. Het zag er schattig uit.
‘Ik werk in een warenhuis, ze zijn opzoek naar mensen voor de mode-afdeling, het is geen makkelijke baan en je moet veel verstand hebben van mode, maar jij lijkt me er wel geschikt voor’ zei ik. Ze gaf me een knikje. Ik graaide een pen en een stukje papier uit mijn tas en schreef het telefoonnummer van het warenhuis erop. Ik twijfelde even of ik mijn eigen nummer er ook onder zou zetten maar schreef het er uiteindelijk toch snel eronder. Ze was de eerste persoon met wie ik echt contact heb gehad in deze grote stad, en ze leek me aardig. ‘Hier staat het telefoonnummer op, als je morgen rond 2 uur naar het warenhuis belt, en vraagt naar meneer Nouvel dan helpt hij je verder’. Ik propte het briefje in haar hand, en wilde weglopen, maar ik draaide me snel weer om. ‘Ohja, het onderste nummer is van mij’. Ze knikte nog een keer, en schonk me daarna een glimlach. Tevreden liep ik naar buiten toe.

Jeremy
‘Uiteindelijk loopt alles wel los. Je moet ook niet teveel nadenken over later,’ zei ik. Een beetje nadenken was natuurlijk goed, maar naar mijn mening moest je met de dag leven en zoveel mogelijk lol maken nu het nog kon. Tobben over later kon s’avonds wel als ik in bed lag en niet kon slapen, dat was meer dan prima nu. Ik fronste even toen ze vroeg waar we elkaar van kenden en haalde mijn schouders op. ‘Eerlijk?’ Ik grijnsde onhandig, eigenlijk hoopte ik dat ze hier niet naar zou vragen want ik had werkelijk geen idee. ‘Van uitgaan ofzo, denk ik…’

Kan ik als FC Shay Mitchell gebruiken? :slightly_smiling_face: Of heeft iemand anders haar al?

Hanna
“Daar ben ik het mee eens!” Dat ik het er mee eens was, betekende niet dat het allemaal zo makkelijk was. Soms was de druk om ver te komen te veel en kon ik er niet meer tegen. Dan kwam ik een dag niet meer van de bank af, sloot ik me volledig af voor de buitenwereld en keek ik alleen maar series en films. Dat kalmeerde me. Het was een opluchting dat ik niet de enige was die het niet wist. Dat zou behoorlijk lullig zijn geweest. “Denk ik ook!” Dan moest ik wel de behoorlijke hoeveelheid alcohol gehad moeten hebben dat ik zijn naam vergeten was, want normaal gesproken onthield ik namen altijd bij gezichten. Ik wierp een blik op mijn horloge. Vier uur. Over een half uur moest ik bij een vergadering van de stage zijn. “Sorry, ik zie net dat ik over een half uur bij m’n stage moet zijn… Dus ik moet helaas gaan.” Ik pakte mijn tas en stond op. “Mag ik misschien je nummer hebben? Dan kunnen we nog een keer afspreken. Ik vond het erg gezellig.”

Ik moet leren want ik heb morgen twee toetsen, dus ik rond even af. Ik denk dat ik vanavond nog kom!

Is al in gebruik :slightly_smiling_face: