[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Jeremy
‘Ik kwam eigenlijk met toeval uit bij dat werk,’ vertelde ik. Zelf zou ik nooit zo gesolliciteerd hebben op een baantje met ouderenwerk, al was het me wel reuze meegevallen, deze mensen deden hun best en voor mij was dat genoeg. Ik had het waarschijnlijk een stuk minder leuk gevonden als ik allemaal mopperende ouderen had die het eigenlijk alleen maar deden omdat hun arts hen dat aanraadde. ‘Ik kwam daar iets afleveren voor een vriend van me, die daar werkt als fitness coach. En toen vroegen ze me of dit me leuk leek om te doen. Het betaald prima dus goed genoeg voor mij,’ grijnsde ik. ‘Ik heb gekozen voor een sportopleiding want ik had werkelijk geen idee wat me leuk leek om te gaan studeren. Jij?’

Bradley
Ik schonk haar een halve glimlach toen ik haar recht in de ogen aankeek, wauw ze had prachtige ogen. Ik bekeek haar nog een keer van top tot teen, ze droeg mooie kleding en had glanzende bruine haren, ze was aan de iets wat magere kant en kwam een beetje onzeker over. Mijn ogen gleden opnieuw af naar haar MacBook en zag dit keer dat ze een CV aan het maken was. Ik nam een slokje van mijn cappucino die ondertussen koud was geworden, en bedacht me dat ze in het warenhuis waar ik werkte nog opzoek waren naar mensen voor de mode-afdeling. Zal ik naar haar toelopen en vertellen over die baan? Het is namelijk niet zo dat de banen hier voor het oprapen liggen. Ik wilde opstaan en naar haar toelopen, maar ging abrupt weer zitten. Wat bezielde me? Ik kende haar nog niet eens.

Bo ben je er nog? (:
En kan iemand meeten?

^ Ik heb Kate vrij :slightly_smiling_face:

Jaaa leuk! Ik lees d’r even door, wil je Sebas of Sophie?

Hanna
“Gelukkig toeval!” Ik haalde een hand door mijn haar en vouwde mijn ene been over de ander. Het zat me ergens dwars dat ik niet wist waar ik hem van kende, maar om het te vragen leek me brutaal. Straks wist hij het wel nog. “Zolang het maar betaalt,” grinnikte ik. “Die sportopleiding verbaast me niks. Heb je het er een beetje naar je zin?” Ik besloot geen vragen te stellen over wat hij daarna wilde doen, want ik wist hoe frustrerend het kon zijn als mensen dat soort vragen stelde zonder dat je er een antwoord op wist. “Ik studeer journalistiek. Ook vooral omdat ik geen idee had wat te studeren, en bleek dat dit me wel van pas kon komen later.” Niet dat ik ooit gedacht had journalistiek te gaan studeren, ik was zelfs nooit een creatief type geweest. Ik schreef nooit maar las alleen. Mijn eigen gedachten hoorde ik al vaak genoeg, dus vond ik het een opluchting om die van anderen te lezen. Dat ik het zo naar mijn zin zou hebben op de opleiding verbaasde me ook ontzettend.

Hey wie kan er meeten?

kies jij maar! Wil jij dan beginnnen? :slightly_smiling_face:

Yes is oké! Doen we nog dat ze elkaar kennen?

Sophie
Ik was voor controle nog naar de dokter geweest, maar alles leek prima te zijn. Ik mocht weer lopen en tegen de tijd dát ik dan zwanger wilde worden gingen we de opties bekijken. Ik had Justin al even niet meer gesproken, maar dat stopte me niet van denken dat het zeker iets tussen ons kon worden. Ik liep richting mijn favoriete koffiebarretje, niet de starbucks, dat was altijd zo druk, en bestelde een cappucino waarna ik mijn benen gehuld in mijn zwarte stretch-jeans over elkaar sloeg en mijn trui met print recht trok. Ik zat even op mijn telefoon instagram en twitter door te kijken, maar eigenlijk was er niets interessants.

Jeremy
Ik knikte. ‘Het zijn aardige leraren en ik hoef er niet zo heel veel te doen. Dus voor een tussenperiode is het prima,’ glimlachte ik. Ik wist dat ik veel meer in mijn mars had dan wat ik nu deed, maar ik trok me er niet zoveel van aan. Ik ging tenslotte niet iets doen wat ik niet leuk vond. ‘Journalistiek…’ Herhaalde ik haar en ik trok mijn wenkbrauwen een stukje op, dat vond ik wel iets voor haar. Ze was vrij spontaan en aangezien ze van lezen hield leek ze me wel zo’n meisje die goede artikelen kon schrijven. ‘Waar wil je later werken dan? Bij een tijdschrift of zo?’

Zara
De jongen glimlachte naar me en ik draaide me verbaasd om. Ik gniffelde even toen ik in mijn ooghoeken zag dat de jongen op was gaan staan maar meteen weer ging zitten. In de donkere gedeeltes in het scherm van mijn laptop kon ik hem goed zien. Hij was knap. Bruin haar, daar houd ik van. Leuke kledingsstijl. Hopelijk liep hij op mij af, want ik durfde het eigenlijk niet. Ik merkte op dat ik al vijf minuten niets meer had getypt. Ik typte nog wat er bij zodat het niet leek alsof ik totally retarted was. Oh God, wat zal ik doen?

of chace crawford

of my lovee pelle

We kunnen wel doen dat ze op school redelijk goed bevriend waren of zo?

Kate
Zondag bracht ik meestal voor het grootste gedeelte in mijn apartement door, het was een licht ingericht plekje waar ik heerlijk een tijdschrift kon lezen of gewoon een beetje doelloos tv kon kijken. Mijn mobiel legde ik dan altijd ver weg, zodat ik echt even een beetje tijd voor mezelf had. Toen ik erachter kwam dat ik geen koffie meer in huis had besloot ik toch maar het huis uit te gaan, ik snakte naar wat cafeïne. Met mijn haren in een hoge staart en een licht make upje op mijn gezicht kwam ik niet veel later in een koffietentje, net bij m’n huis op de hoek. ‘Hé, Sophie,’ begroette ik het meisje dat aan een tafeltje zat. ‘Hoe is het met je?’

Hoi ik doe mee met een jongen en meisje als het mag :3
Alex Pettyfer als jongen en als meisje weet ik nog niet…

NEEEEEEE IK HAD EEN STUK EN NU IS 'IE WEG OMG NEE

Chace Chace Chace!!!

Is goed, Kate is geloof ik wel iets jonger maar nvm

Sophie.
Ik stond op, maar een scheut van pijn deed mijn gezicht even vertrekken. Meteen erna glimlachte ik weer. “Hee, Kate, lang niet gezien!” Ik twijfelde even maar zei: “Kan beter. Met jou?” Ik ging snel weer zitten toen mijn cappucino eraan kwam en wees naar de stoel tegenover me, als gebaar dat het me leuk leek als ze ging zitten.

• Sorry, stukjes kunnen crap zijn ben ook met iets anders bezig haha

Bradley
Plotseling begon ze weer met typen, en ik had spijt dat ik niet naar haar toegelopen was. Misschien was het juist wel goed om naar haar toe te stappen! Veel vrienden had ik nog niet in deze stad, en ik kon er wel wat gebruiken, ik besloot mezelf een 2e kans te geven om een gesprek met haar aan te gaan. Hoe ga ik een gesprek met haar beginnen? Gewoon random uit het niets, hopend dat ze het goed oppakt? Of gewoon langs haar gaan zitten en mezelf keurig voorstellen? Ik stond op en koos voor de random optie. Langzaam liep ik naar haar tafeltje en ging langs haar staan. ‘Hoi, klopt het dat je opzoek bent naar een baan?’ perste ik over me lippen. Ik kon mezelf wel voor me hoofd slaan. Tuurlijk was ze opzoek naar een baan anders was ze nu geen CV aan het schrijven.

Om 4 uur moet ik die-hard gaan leren, dus dan reageer ik even niet meer.

omg chace :astonished: Maar Pelle is ook echt leuuuk!

haha jullie maken het me niet makkelijker!