[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Omg ik ga mee

Mijn moeder gaat overmorgen </3

Jeremy
Ik haalde mijn schouders op en maakte een uitnodigend gebaar met mijn handen naar de stoel tegenover me. Voor ik iets tegen haar kon zeggen was ze al weer weg gelopen om haar bestelling te halen. ‘Als antwoord op je vraag van net…’ begon ik toen ze terugkwam. ‘Ik zit op niemand te wachten.’ Grijnzend schudde ik mijn hoofd en nam ik nog een slokje van mijn cappuccino. Nog steeds probeerde ik me te bedenken waar ik haar voor het eerst had gezien, ik had haar vaker ontmoet dan één keer, dat kon niet anders. Anders had ik haar gezicht en naam niet meer herkend. ‘Hoe gaat het met je?’

Hanna
Grijnzend nam ik een slokje van mijn koffie, wat er meer voor zorgde dat ik mijn tong verbrandde. Ik vloekte binnensmonds en bestrafte mijn onhandigheid mentaal, terwijl ik hoopte dat het niet te erg was opgevallen dat het voelde alsof mijn tong zojuist in een bad lava was gevallen. Ik glimlachte nep, om te laten lijken alsof alles goed ging. Ik nam het verstandige besluit mijn kop terug te zetten op tafel en liet voor de zekerheid ook mijn kop los. “Gaat prima,” zei ik, wat een behoorlijk ironisch antwoord was aangezien ik net mijn mond in de fik had gezet. “Met jou dan?” Ik graaide naar mijn tas, zette 'm op mijn schoot en haalde er een flesje water uit. Direct zette ik het flesje aan mijn lippen om de brand te blussen.

Jeremy
Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik toe hoe ze binnensmonds iets mompelde en snel de kop weer terug op tafel te zetten, om vervolgens een slok water te nemen. Hieruit leidde ik dat ze waarschijnlijk d’r tong had verbrand, waardoor ik zachtjes grinnikte. Slechte eigenschap; ik moest altijd lachen als iemand anders iets onhandigs deed. Ook als iemand struikelde was ik waarschijnlijk degene die het hardst lachte. Ik trok mijn gezicht weer in de plooi en haalde mijn schouders op. ‘Ook prima. Ik heb zojuist een stuk hardgelopen dus ik ben mijn zondag alweer fit begonnen.’

Abby
Ik knikte. “Inderdaad, moet echt wat anders zoeken. Iets culinairs ofzo.” Ik grinnikte om mijn eigen woorden, in mijn ogen wat culinair een moeilijk woord en niet iets wat ik vaak zou gebruiken. “Snap ik, ik ook niet” gaf ik lachend toe. “Ik ga morgen solliciteren” zei ik met een glimlach. Ik ging maar niet zeggen dat het bij een modeblad was, mijn hoodie en converses werkte niet echt mee aan een goede indruk.

Fenna
’ Iets culinairs. ’ ik grinnikte zachtjes en beet op mijn lip. ’ Solliciteren! leuk. ’ ik knikte en leunde even van het ene been op het andere. ’ Kom ook bij jeugdzorg werken, het is er echt gezellig. ’ ik maakte natuurlijk maar een grapje, maar ik zag Abby nog wel achter de balie zitten bij de ingang. Ja, dat was wel iets wat ik me kon voorstellen.

Hanna
De eerste indruk maken was niet waar ik het best in was, of in dit geval de zoveelste indruk. Ik wist niet hoe vaak we elkaar hadden gezien of gesproken. Ik stopte mijn flesje terug in mijn tas en zette de tas op de grond. Het was me opgevallen dat hij erom had gegrinnikt - dan was mijn onhandigheid toch nog grappig voor één van ons. “Doe maar sportief!” Om eerlijk te zijn had ik nooit de behoefte gehad om te gaan sporten, dus had ik er altijd bewondering voor als anderen dat wel hadden. Op mijn vrije zondag kon ik wel leukere dingen bedenken om te doen dan zorgen dat mijn lichaam omhelst zou worden door een verschrikkelijke geur en vocht. “Loop je vaak hard?”

*mindfucked door alle nieuwe namen en personage’s*

Haha ;p

@Miserable
Jij was toch xCarousel op writeforfun?? (;
Gaan we nog meeten met Nathan en Megan?? (:

lol

Bo nog bedankt voor je note trouwens! Ja ik heb 'm net pas gelezen, ik snap dit nieuwe girlscene niet hahah

ah hahah

Jeremy
Ik nam nog een slokje van mijn cappuccino en liet me lui een beetje achterover zakken op de stoel waarop ik zat en haalde mijn schouders op. ‘Af en toe. Als het een beetje mooi weer is en ik heb de tijd dan loop ik graag een stuk hard in het park.’ Ik gaf een knikje richting mijn kop cappuccino. ‘Om vervolgens hier te stranden.’ Ik probeerde trouw te blijven aan minimaal vier dagen per week te sporten in de sportschool, om mijn figuur en conditie te onderhouden.

Hanna
Vol angst om weer een onnozele actie te maken, pakte ik mijn kop op en blies er vervolgens minstens twintig seconden op. Ondertussen knikte ik. “Goed van je, hoor. Ik zie mezelf nooit een vrije dag opofferen om een stuk te rennen.”" Een grijns beklom mijn lippen. “Dat was een compliment,” voegde ik eraan toe om verwarring te voorkomen. Nadat ik nog een paar keer hard in mijn koffie had geblazen en er zeker van was dat ik er als een debiel uit moet hebben gezien, nam ik voorzichtig een nipje van mijn koffie. Door al dat blazen was die behoorlijk lauw geworden en nam ik, iets onvoorzichtiger, nog een slok.

Wie heeft er zin om met Zara te meeten? :’)

Abby
Ik haalde mijn schouders op. “Ik weet niet, ik ehm, ik ben van plan om te solliciteren bij een glossy magazine” zei ik wat zachter. “Je zult wel denken, die Abby ziet er uit als een zwerver nu, maar als secretaresse bedoel ik.” Ik grinnikte zachtjes. “Dat heb ik ook gedaan in Nederland, en mijn fc is niet zo heel slecht.” Ik zette een geforceerde glimlach op. “Maar ik geef ook les, voetbal” zei ik al wat meer opgewekt. “Dat is alleen niet zo dichtbij, misschien wel ergens bij jou in de buurt.”

SAM :frowning_face:

En fennie pennie dan

Jeremy
Ik haalde mijn schouders op. ‘Ik moet wel, anders hou ik energie over en word ik vervelend,’ zei ik met een speelse grijns. Ik was zo iemand die als hij zich verveelde spontaan bij iemand op te stoep kon staan, op de meest rare tijdstippen en daardoor stoorde ik mijn vrienden af en toe behoorlijk. Al lieten ze me meestal wel binnen. Ik dronk mijn cappuccino op en schoof de lege kop een stukje voor me uit, niet veel later werd deze opgehaald door een serveerster. ‘Maar dankjewel voor het compliment. Jij bent dus niet zo’n sporter?’