[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Is goed!

Naam: Nathan Darrell Johnson

Leeftijd: 19 jaar. Hij is geboren op 10 februari 1994.

Karakter: Nathan is een aardige jongen die niet graag ruzie heeft of mensen kwetst. Familie en vrienden staan voor Nathan op de eerste plaats, hij stelt zichzelf op de tweede plek. Nathan is alleen opgevoed door zijn moeder, zijn vader heeft hij nooit gekend. Zijn moeder wil niet graag over Nathans vader praten. Nathan weet alleen dat zijn vader naar Engeland is gegaan nadat hij hoorde dat hij een zoon zou krijgen. Hij wilde niks met Nathan te maken hebben. Tenminste, dat heeft zijn moeder Nathan laten geloven. Eigenlijk wilde Nathans vader gewoon wat tijd voor zichzelf om na te denken over een gezin. Hij wil Nathan graag leren kennen, maar Nathans moeder laat dat niet toe. Nathan weet hier niks van. Hij wil graag weten wie zijn vader is, maar krijgt geen informatie en toestemming van zijn moeder. Nathan is een erg rustige jongen, maar je kunt hem niet verlegen noemen. Meiden die hem kennen omschrijven hem als schattig, lief en een beetje gay. Ze houden wel heel erg van hem omdat ze met Nathan vaak goede gesprekken kunnen voeren. Nathan is niet iemand die houdt van one night stands. Hij wordt niet heel snel verliefd en wil een meisje eerst leren kennen.

Uiterlijk: Lengte: 1.80
Nathan heeft zwart haar en stralende, blauwe ogen waar veel mensen jaloers op zijn.
Meiden vallen vaak voor zijn lieve en schattige lach.

Afgeronde school en studie: Nathan heeft eerst de havo afgerond. Hij houdt van muziek maken en wil graag muzikant of zanger worden. Met zijn liedjes wil hij mensen raken en een boodschap overbrengen. Hij heeft gestudeerd aan het conservatorium in Amsterdam. Nu is hij in New York om daar ervaring op te doen en om een besluit te nemen over wat hij in de muziek wil gaan doen. Hij zit nu op een muziekschool in New York. Daar leert hij om liedjes te componeren. Ook leert hij meer over allerlei instrumenten, wat je er mee kan in een liedje en hoe je ze bespeelt.

Eventuele baan: Om wat geld te verdienen werkt hij in het weekend als ober in een chique restaurant. Door de weeks gaat hij 3 dagen naar school, heeft hij 1 dag vrij en werkt hij 1 dag in een muziekwinkel.

Hobby’s: Zingen, vrijwel alleen in de douche, piano spelen, dansen, muziek luisteren/maken, lezen en schaatsen.

Extra: Nathan is een echte dierenvriend. Hij houdt heel erg van dieren, maar heeft zelf geen huisdieren. Dit is omdat in het appartement dat hij huurt geen huisdieren mogen.
Nathan heeft ooit een jaar verkering gehad met een meisje, Stefanie. Het is uit gegaan omdat ze niet meer verliefd op elkaar waren. Toen Nathan nog in Nederland woonde waren ze nog altijd vrienden. Een half jaar voordat Nathan naar New York ging verhuisde Stefanie naar Australië. Ze houden nu nog steeds contact.

• Goede vrienden met Elisabeth
  • Heeft Ruby een keer gezien
  • Heeft een vriendin, Camilla
    Geschiedenis:
    Vroeger had hij een beste vriendin, genaamd Camilla. Ze gingen veel met elkaar om en vertrouwden elkaar volledig. Nathan kende beide kanten van haar. Ze wisten alles van elkaar. Op een dag waren ze samen wat aan het doen. Opeens vertelde Camilla dat ze gevoelens voor hem had. Hij had geen gevoelens voor haar. Ze hebben een tijdje niks afgesproken. Toen ze elkaar weer zagen, kregen ze ruzie. Sindsdien is hun vriendschap nooit meer zoals vroeger geworden. Dat was tevens ook de laatste keer dat ze elkaar zagen. Het contact verwaterde doordat beiden verhuisden en dankzij de ruzie.

Eventuele foto van je huis/appartement: Woonkamer:

Slaapkamer:

Slaapkamer 2:

Kleine extra kamer:

Piano (staat ook in de kleine extra kamer):

Nog meer gifs:

Face Claim: Logan Lerman

Abby
“Een week” zei ik terwijl ik op en neer met mijn hoofd ging. “Waar werk je?” vroeg ik nieuwsgierig. Ik had werkelijk geen idee wat Fenna trok. “Ik woon hier een stukje verder op ook, Broadway 571.” Ik schonk haar een glimlach. “Tegenover de Hershey’s, die chocolade winkel. Killing” zei ik lachend met een gek gezicht. De plek waar ik woonde was trouwens geweldig, tussen Central park en Times Square in. In mijn slaapkamer had ik uitzicht op het rustige Central park waar ik ook regelmatig hard liep en in de woonkamer had ik uitzicht op Times Square. Ik had het goed voor elkaar. “Waar woon jij ergens?”

Zou ik doen haha.

Hanna
Mijn vrije zondag was niet zo vrij meer, als het aan mijn stage lag. Om acht uur was ik al op het kantoor, had ik al mijn taken vervuld en liep ik nu naar het eerste en beste koffietentje om de cafeïne te kopen waar mijn lichaam naar snakte. Mijn hakken tikten op de houten vloer van het tentje en aan de bar bestelde ik een koffie met karamel en wachtte vervolgens tot mijn bestelling geleverd werd. Aan de drukte gezien kon dat wel even duren. Mijn ogen gleden over de bezoekers van het tentje en bleven vervolgens hangen bij een mannelijke verschijning. Ik fronste lichtjes mijn wenkbrauwen. Zijn gezicht herkende ik, al wist ik niet waarvan. Maar zijn naam kwam niet direct in me op. J… Joey? Nee. Toen ik op hem afliep sprong zijn naam in me op. Jeremy. “Hey!” begroette ik hem met een glimlach op mijn gezicht. “Jeremy is het, toch?” Ik hoopte dat hij ook echt Jeremy was, want anders was het een behoorlijke afgang.

leuk personage! :slightly_smiling_face:

Fenna
’ Ah, dat is nog niet zo lang. ’ zei ik met een knikje. ’ Ik ben begeleider bij jeugdzorg, in dat grote gebouw hier een paar straten verderop. ’ ik beet op mijn lip en grinnikte zachtjes toen ze over Hershey’s begon. ’ Vertel mij wat, dat Amerikaanse snoepgoed is niet zo goed voor mijn buik. ’ ik tikte er even op en schudde lachend mijn hoofd. ’ Ik woon in de grote buurt, met huizen. ’ ik grinnikte, in Nederland zou dat dom klinken, maar hier waren maar een paar buurten waar je echt huizen had. ’ Dat licht gekleurde huis op de hoek bij de Dunkin’ Donuts en de Starbucks. ’ ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. ’ Tegenover mijn huis is ook een park, dus dat is wel fijn. ’

Ah ook zo’n leuke char!

Btw, is er iemand ooit in New York geweest?

Leuk personage!

En ja ik ben er vorige zomer nog geweest :grinning:

Helaaaaas niet

Jeremy
Uit verveling was ik voor de zoveelste keer de menukaart die op het tafeltje lag aan het bestuderen. De diverse taartjes en snacks die erop stonden kende ik inmiddels bijna uit mijn hoofd, maar toch pakte ik telkens weer de kaart om mijn ogen er over heen te laten glijden. Mijn vingers sloten om de mok en ik nam voorzichtig een slokje van de nog hete cappuccino. Ik keek op toen ik mijn naam hoorde en mijn blik ging naar het meisje waarvan ik dacht dat het geluid vandaan kwam. ‘Hoi. Ja klopt,’ zei ik en ik glimlachte even naar haar. Na even nadenken herinnerde ik me haar naam; Hanna. Waarvan ik haar precies kende wist ik niet meer, waarschijnlijk van het uitgaan of via vrienden. ‘En jij bent Hanna, of niet?’

Bedankt mensen :grinning:

Naam:Jonas Green
Leeftijd: (18t/m23):19
Karakter:Jonas is een lieve jongen.Alle meiden vinden hem"cute".Zelf is hij bescheiden en verlegen.Maar ook erg grappig.Als je hem goed kent dan is hij niet meer zo verlegen…
Uiterlijk(beschrijving):Jonas heeft zwart haar en donkerbruine ogen.Hij is wel dun en heeft een schattig gezicht.Hij draagt het meest T-shirts een spijkerbroek en Vans.
Afgeronde school en studie: Eerst een niveau HAVO daarna Marketing en een cursus fotografie van 1 jaar
Eventuele baan:Nog niks…
Hobby’s:Fitness ,Films kijken,Instagram,Koken.
Extra:Jonas Is half italiaans.Zijn ouders wonen in Nederland en hij vroeger ook maar vanwege zijn studie en dromen ging hij naar NYC.Jonas woont nu in zijn appartement
Foto’s:

Eventueel foto van je huis/appartement:

Je staat erbij

Jey !

Wie kan er meeten?

Abby
Ik schudde mijn hoofd. “Echt? Wat leuk” zei ik gemeend. Ik zag haar er al werken, echt iets voor haar. “New York is sowieso slecht voor je buik. Oh naast me zit een domino’s, heb er al zo vaak gegeten” zei ik lacherig. Ik probeerde mijn gezicht weer zo neutraal mogelijk te krijgen, als ik over eten praatte trok ik altijd zo’n raar gezicht. Haar huisje was waarschijnlijk heel anders en ook een stukje verder, richting Brooklyn of Queens had ik het idee. “Leuk! Hoe lang woon je hier al?” vroeg ik, weer nieuwsgierig.

Hanna
Jeremy gaf me niet de indruk dat hij hier zich echt zat te vermaken. Hij kwam eerder wat verveeld over. “Ik ben Hanna,” bevestigde ik. “Mag ik gaan zitten? Of zit je op iemand te wachten?” De glimlach op mijn mondhoeken was nog steeds niet vervaagd. Ik hoorde mijn naam, wat betekende wat mijn bestelling er was. “Oh, ik ben zo terug.” Ik zette mijn tas op de grond naast het tafeltje neer en haalde bij de bar mijn bestelling op. Met de warme kop tussen mijn handen geklemd liep ik terug naar Jeremy en nam ik plaats op de stoel. Ik zette de kop op de tafel, maar mijn handen bleven er omheen geklemd, alsof de warmte van de kop mijn zuurstof was. Ik probeerde te bedenken waar ik Jeremy van moest kennen, maar niks kwam in me op. Misschien een keer bij het uitgaan? Via vrienden? Op de universiteit? Vreemd dat ik hem kon herkennen in een ruimte vol met mensen, maar niet wist waar ik hem van kende.

Vic, Evy staat er hoor ^^

Fenna
’ Het is echt mooi werk. ’ zei ik met een lieve glimlach. ’ Ugh, Domino’s, kwijl. ’ ik grinnikte zachtjes toen ze haar lach van haar gezicht probeerde te krijgen. ’ Ik woon hier al een behoorlijke tijd, echt lang. ’ ik schudde lachend mijn hoofd. ’ Ik vind het niet erg, zo’n Starbucks op iedere hoek, reese’s peanutbutter cups, rare chips smaken. Nee ik vind het hier wel leuk. ’ ik schudde lachend mijn hoofd, opnieuw. ’ Heb jij een baantje? ’ vroeg ik geïnteresseerd.

Ik in de winter, niet vorig jaar maar het jaar ervoor. Was alleen ziek :confused: Echt zonde maar ga gelukkig terug over 2 jaar