[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Zoals ik al had gezegd doe ik mee ^^ Houd trouwens van al jullie PLL FC’s :grinning: :stuck_out_tongue:

Naam: Zara Bell
Face claim: Zoe Sugg / Zoella
Leeftijd: (18t/m23): 20
Karakter: Zara is ontzettend lief, mensen zullen haar snel schattig noemen. Ze is best onzeker maar dat probeert ze te verbergen door zo veel mogelijk van haar leven te genieten. Ze doet veel leuke dingen met haar vriendinnen maar als ze thuis is heeft ze weer last van haar onzekerheden. Als ze iemand beter kent opent ze natuurlijk meer op en is ze hartstikke gek. Haar passie is fashion, en ze zou er graag haar beroep van maken, maar ze durft niet goed.
Ze heeft enkele vriendjes gehad, maar nooit echt iets serieus.
Ze is ook erg behulpzaam en geeft graag advies, maar ze is slecht in zelf naar advies van anderen (en haarzelf) luisteren.

Uiterlijk(beschrijving): Ze heeft bruin lang haar met een ombre. Haar ogen zijn helder blauw en ze heeft een bleke huid die er mooi bij past. Ze is erg klein en net iets te dun, maar dat komt niet door dat ze te weinig eet, ze komt gewoonweg niks aan.

Afgeronde school en studie: Ze heeft na de middelbare school een gap year genomen en besloot toen vanuit een dorpje vlakbij Londen naar NYC te verhuizen om de stap naar fashion te wagen. Ze zoekt nu een opleiding in de mode branche.

Eventuele baan: Ze zoekt dus een baan in de mode
Hobby’s: Fashion, make up, lezen, gek doen
Extra: Ze komt uit een klein dorpje in de buurt van Londen. Haar laatste vriendje heeft haar geslagen, maar dat was ook voor haar de turning point en ze heeft er meteen een punt achter gezet. Ze realiseerde zich daar door dat ze niet zo over zich heen moest laten lopen en dat ze haar ambities achter aan moest gaan, dus verhuisde ze naar NYC.
Eventueel foto van je huis/appartement:

Haar appartement is redelijk klein, ze heeft een badkamer, een slaapkamer en een woonkamer met keukenblokje.

Slaapkamer:

Woonkamer:

Ze is leuk! :slightly_smiling_face:

leuk! :grinning:

Yay! Kan nu alleen niet spelen want ik moet leren voor mn filosofie herkansing van morgen :hammer:

Ik was eten maar ben er weer :grinning: En moet voor 2 toetsen leren. 3x wat ik dus niet ga doen en uitstel tot vanavond.

Op de gepeste school dan , Fenna was er dan wel voor haar.

Awh leuke char Lucy! <3

Oh is goed! :slightly_smiling_face:

Fenna
Zondag, ik kwam net van mijn werk af. Er was een meisje wat ik normaal op maandag sprak, maar die morgen niet kon. Ik had dus besloten dat ik daar wel een uurtje voor uit wou trekken op mijn vrije dag. Haar ouders waren gescheiden en ze mocht niet zelf kiezen bij wie ze ging wonen, vandaag had ze een gesprek zonder haar ouders. Gelukkig ging ze met een lach naar buiten. Mijn blonde haren hingen los over mijn schouders en over mijn outfit droeg ik een zwarte blazer, naar mijn werk droeg ik eigenlijk altijd een jasje. Met een beker koffie liep ik door de straat richting mijn appartement.

Ik verveel me zo ernstig :frowning_face:

Maar leuk personage!

Femmmm, dan ga je meeten met Liesbeth ^^ die wilde ook meeten

:smirk:

Top plan! :grinning:

yeah! Wil je Jeremy of Kate meeten?

Abby
Ik zoog aan het rietje van mijn milkshake en keek met grote ogen om me heen. Ik was hier net een week en was nog steeds niet gewend aan het drukke leven. Mijn moeder wilde dat ik hier ging werken en leven, ze heeft zelfs een groot appartement uitgezocht wat duidelijk niet mijn smaak was. Ik verslikte me bijna toen ik een meisje zag. “Hey!” zei ik blij. Ik leunde tegen een prullenbak waar ik snel mijn milkshake in gooide, de beker zat vol met Sesamstraat figuurtjes. Ik lachte even geforceerd in de hoop dat ze de beker niet had gezien. “Wat doe jij hier?” zei ik tegen Fenna, het meisje die me tijdens de pesterijen heeft geleerd om ze te negeren. Niet dat het heeft gewerkt, ik was haar alsnog heel dankbaar voor wat ze gedaan had.

Maakt me niet uit, kies jij maar (aka ik heb echt een probleem met kiezen dus ik ontwijk het tegenwoordig hahaha) :grinning:

Fenna
Slurpend aan mijn koffie zag ik ineens een bekent gestalte mijn kant opkomen. Abby, ik wist het nog. In dingen onthouden was ik erg goed, ik zat bij haar op school in de tijd dat ze erg gepest werd. Ik probeerde haar te helpen en te steunen, blijkbaar zat het toen al in me. Ondanks dat ik toen ook zelf een wrak was. Ik had al van mensen gehoord dat Abby hier nu woonde, ’ Hé! ’ zei ik met een glimlach terwijl ik naar haar toe liep en mijn lege beker ook weggooide. ’ Ik kom net van mijn werk af, ik woon hier een paar straten verderop. ’ ik wees even in een richting en keek haar toen aan. ’ Ik had al gehoord dat je nu ook hier in de buurt woonde !’ zei ik vrolijk.

haha, oké. Dan kies jij de volgende keer maar weer ^^

Jeremy
Vanochtend was ik rond een uur of negen al wakker geworden, gisteravond was ik niet uitgegaan voor de verandering. Normaal hield ik ervan om op zaterdagavond het uitgaansleven te bezoeken maar gister had ik er voor gekozen om een filmpje te kijken en vroeg mijn bed in te kruipen. In mijn sportkleding liep ik een koffietentje binnen, waar ik een cappuccino bestelde en aan een tafeltje bij het raam ging zitten; dat was mijn favoriete tijdsbesteding op zondag. Eerst een stuk hardlopen door het park om vervolgens koffie te drinken bij mijn favoriete koffietentje in New York. Het zat natuurlijk ook mee dat hier knappe serveersters rondliepen.

Kennen ze elkaar eigenlijk al?

vaag?