[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Ja moet Mies even kijken, want ik denk dat Danny eigenlijk het niet zo best vind als Noah Val meesleurt maar oké lol. Als Amber hem dan gewoon terughoud maybe… ik ga nu even van de pc af want moet nog wat halen.

Dus Mies, Mies en lot… sorry als ik crap typ maar is dus nu weer via mobiel! xxx

Ivy
“Thanks voor het compliment. Justin vind ik dan weer een mooiere naam. Ach, iedereen zijn smaak toch,” glimlachte ik en ik liet zijn hand weer los. Met moeite wist ik Justin redelijk bij te houden. “Sorry, ik loop niet zo snel. Pas ziek geweest,” zei ik en ik knikte toen we bij de goede straat aan waren gekomen. “Jep, het derde appartement op de vijfde verdieping of zo.”

is goed hoor childie.

wat ook kan, is dat Amber Noah de deur uit zet. Valerie en Danny nemen onder aan de trap afscheid, dan gaat Valerie ergens heen en komt Noah haar tegen omdat ze natuurlijk vlak in de buurt is.

Of, Amber zet Noah de deur uit, Noah gaat in de hal beneden iemand bellen en Val neemt dan boven afscheid omdat Danny ziet dat Amber thuis is - zei kan helpen met papa probleem. Val loopt terug naar beneden en Noah ziet haar. pampampam

Justin
’ Justin is voor jou nou niet zo’n geschikte naam, ’ zei ik met een grijns. ’ Sorry, ’ meldde ik toen ze zei dat ze niet zo snel liep. Ik verlangzaamde mijn pas tot haar deur, waar ik wachtte tot ze er ook was. Vervolgens liepen we de hal in, ’ Lift? neem ik aan. ’ ik liep naar de lift en drukte op het knopje van de 5e verdieping

Toch teruggelopen naar pc, nog 20 minuten lol

Ivy
“Toch niet? Als vierde naam vind ik hem anders best mooi hoor,” giechelde ik. Daarna schudde ik mijn hoofd. “Maakt niet uit, ik ben allang blij dat je überhaupt helpt. Kan je na gaan hoelaat ik anders pas binnen was.” Ik glimlachte nogmaals en knikte daarna. “Lift, graag.” Ik leunde tegen muur aan en wachte op de lift.

lol haha, ik zit te spelen tijdens mn examen. Kangewoon.

Oh ik word zo van deze ruimte weggehaald lol. Maar dat is best sneaky ^^

Justin
’ Dan ben ik blij dat ik je help, straks was je om twaalf uur nog niet thuis. ’ ik grinnikte en toen de deur van de lift openging stapte ik naar binnen. Ik leunde een beetje op haar koffer, ’ Welk nummer is het? Dan weet ik of ik links of rechts moet. ’ de deur ging al snel weer open en ik stond nu in een gang.

ik ben hartstikke sneaky ahahaha

hahaha, misschien akn ik nog wel reageren tijdens ckv maar ik moet een opdracht doen en dan kunnen we 3 studiepunten in 1 les krijgen ipv in 2/3 lessen, dus heb k mn punten sneller compleet. Grote kans dat je pas kw 4 antwoord hebt :c

Ivy
“Ja, daar ben ik ook blij mee. En dat is zacht uitgedrukt,” lachte ik. “Weet je, het is best lastig in zo’n grote stad als je niemand kent.” Ik hield mijn hoofd schuin en legde mijn hand tegen mijn hoofd om na te denken. Een frons ontstond in mijn voorhoofd, maar het sprong me al snel te binnen. “85,” zei ik en ik wees naar rechts, de plek waar we heen moesten lopen.

maakt niet uit child, ik heb dalijk wiskunde of zo dus komt goed haha

excuses het is rekenen, ik heb geen wis meer :stuck_out_tongue:

Justin
’ Je kent mij nu, als je eht zo erg vind mag je mijn nummer wel vragen. ’ plagend gaf ik haar een duwtje. Het was aardig bedoelt, toen ik hier net woonde vond ik het ook lastig. Ik liep naar haar appartement en bleef voor de deur staan.

fuck ik klik alles weg :c

Awhie

Heeey :slightly_smiling_face:

Ninaaa, ben je al wel eens in de tinychat geweest? ^^

Neeee, stuur me de link!

heeeeuj ben ik weer, sorry dat ik opeens weg was. ik werd er uitgestuurd -.-"