[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Valerie
Met een klein, lieflijk glimlachje keek ik toe hoe hij zijn beker liet zakken en me aankeek met een grijns op zijn gezicht. Toen hij vroeg hoe ik hier kwam wees ik met een vinger richting de deur, die opstond. Je kon zo naar binnenkijken maar je zou alleen een trap zien, misschien een schilderij, een plant. Ik grinnikte zachtjes, ’ Ik woon hier. ’ ik beet even op mijn lip. ’ Was je van plan iets te gaan doen? ’ mijn ogen zochten even voor de zijne. ’ Anders kan je wel even binnenkomen. ’ ik bleef hem aankijken. Op zich zou ik normaal met jongens als Danny na een one-nightstand het contact verbreken. Maar ten eerste mocht ik hem wel, en ten tweede wilde ik niet dat zijn zus ineens rare plannetjes zou bedenken. Danny was tenslotte de enige die me op dit moment nog een beetje mocht.

Oke hier komt Rose :grinning:

Naam Rosaline Jones. [Rose]

Leeftijd 21 jaar

Afkomst Rosaline’s moeder komt uit Californië en haar vader uit Oekraïne. Haar ouders hebben elkaar ontmoet in een discotheek en van het een kwam het ander. Rose werd opgevoed door haar moeder in Los Angeles, maar is rond haar zestiende naar New York verhuisd. Ze ziet haar vader nauwelijks doordat hij in Europa woont.

Karakter Rose is een sterk meisje. Ze kan veel aan, maar geeft op tijd haar grenzen duidelijk aan. Ze is spontaan en geniet van het leven, wat ze overduidelijk van haar moeder heeft overgenomen. ze is zelden verlegen en laat zich zeker niet snel uit het veld slaan. Ze is wijs en kan mensen goed inschatten. Ze is doordat en zeker niet naïef. Op tijd kan ze dingen relativeren en is daarom mentaal een sterk meisje. Ze heeft een hele eigen humor, waardoor ze het leven vaak door een positieve bril bekijkt. Wat haar wel zeer zeker zal kwetsen is als mensen waar ze om geeft haar pijn doen. Vaak stort haar wereld op dat zulk moment in en moet niets of niemand in haar omgeving komen. Ze is zelfstandig, maar daardoor ook lastig in groepsverband omdat ze liever de leiding heeft. Aan mensen hechten doet ze niet snel, maar relaties vindt ze wel prima totdat die gene haar weer kwetst en dan begint het weer van voor af aan. Rose weet hoe ze jongens moet versieren en soms gaat ze dit ook expres doen om iemand eens op zijn nummer te zetten. Vroeger heeft ze nogal wat heisa gehad thuis. Als ze nu eenmaal een bron van geluk heeft gevonden zal ze zich daar aan vastketenen en er voor strijden alsof het haar pasgeboren baby is. Ze zal niet snel mensen vergeven en als ze merkt dat er mensen tegen haar liegen kan ze erg boos worden. Door haar jeugd weet ze hoe het leven in elkaar zit en kiest daarom soms eerder voor zichzelf dan voor anderen, wat haar niet erg sociaal maakt. Toch als je een goede band met haar hebt opgebouwd is ze een heel vrolijk en betrouwbaar meisje waar je ontzettend leuke avonturen mee kan beleven.

Uiterlijk Rond Rosaline haar ovale, bleke gezicht vallen dikke bruine lokken met redelijk wat slag. Ze heeft chocolade bruine ogen die dik omring worden door zwarte wimpers. Ze is slank, maar is gezegend met gevulde rondingen. Haar make-up is meestal niet zo zwaar, maar qua kledingstijl ziet ze er altijd goed uit.

Geschiedenis Rose heeft een ingewikkelde jeugd gehad waardoor ze al vroeg is gevormd. Ze heeft haar vadern ooit echt goed gekend doordat het een van de zovele vriendjes van haar moeder is geweest. Haar moeder was nogal losbandig en vol levenslust, maar heeft altijd van Rose gehouden.
Verder in het gezin was er nog de broer van Rose. Drew was altijd de rustige factor van hun drieën geweest, duidelijk de genen van vaders, en was er echt als steun voor Rose. Ze hadden een hechte band samen, maar konden ook ruzie’s maken die weinig verschilden van heuze oorlogen. Drew is echter later verhuist naar Europa om te gaan studeren en ook zijn vader te leren kennen.

Afgeronde school en studie VWO en Media, Marketing en Publishing

Baan Redactrice bij een reclamebedrijf

Hobby’s Rose had in haar straat vroeger een dansschooltje zitten waar ze elke dag na school naar toe ging, ze was nogal een buitenbeentje dus erg veel vrienden had ze niet. Ballet werd haar grote passie en ze kon eindelijk haar frustraties daarin voor een moment loslaten. Mensen uit haar omgeving verwachten niet zo snel dat ze aan ballet doet, maar ze heeft het ver geschopt; ze heeft voor een tijdje bij het Nationaal Ballet gezeten. Voor de rest is ze vindingrijk en creatief.

Extra Drew heeft in zijn jeugd ook een duistere kant gehad waardoor Rose ook zwaar in contact gekomen is met drugs en alcohol. Ze probeert nu weer op het goede pad te gaan, maar neemt alle uitdagingen aan. Ze heeft een lichte vorm vam ADHD waardoor ze zich slecht kan concentreren en veel dingen op een dag wil doen.
Ze heeft al verscheidene vriendjes gehad maar dat is bij alle uitgelopen op een forse ruzie en daarna zijn ze uit elkaar gegaan als vreemden. Ze heeft nog nooit iemand echt toegelaten, wat waarschijnlijk de oorzaak is voor de slechtlopende relaties.

Appartement

Gifs

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lp3vo5CGeA1qd5bcwo1_500.gif

Leuk personage :slightly_smiling_face:

Saar, op zich kan je nino wel doen. Dan is het gewoon iets anders afgelopen tussen die twee. beter als je het niet doet, nog steeds een soort van hekel aan hem haha

Okeee laat maar, goed voornemen gaat toch niet lukken. I am here :cold_sweat: .
En idd, gregg is zoooo’n leukerd, ik vind hetzwaar kut dat hij niet meer in pll zit. En idd, ze zijn allebei uit pll maar jaaaaaaa!

Nee, dat ben ik (:

Sorry, ik heb mn naam even weggehaald, aangezien ik hier graag anoniem wil blijven haha. Zou jij dat ook even willen veranderen in je post (: ?

Ik vind het ook kut. Vind Aria’s story line echt belachelijk saai (al hou ik wel van Ezria maar het is alleen maar hetzelfde) en vond dat Wesley dat toch wel leuker maakte.

Is er nog plek voor mij ??

Ik heb precies hetzelfde! Vind Ezra en Aria beide schatten, maar het heeft ook niets meer met Alison te maken en wordt meer een eigen verhaal wat ik overigens ook niet boeiend vind. Wesley was inderdaad een leuke toevoeging aan het Ezria ding! (:

Ik denk dat als je een jongen maakt het prima is (: Aangezien er een overvloed aan meisjes is

SPOOOOOOILEEEEER over pll

Inderdaad! Vraag me wel af of Ezra ooit nog te weten komt dat z’n vriendin lekker met z’n broer zat te zoenen. Maar ik hoop dat 1 van de twee nog iets te doen heeft met het -A team of Alison’s dood, zou gelijk dingen leuker maken (al wil ik niet dat Ezra A is, maar Aria zou ik wel leuk vinden).

Oke ! Ik zal beginnen…

Heeft iemand een idee wat ik eraan kan doen dat m’n GS niet steeds wegvalt? Ik heb t echt alleen bij deze site… En op m’n telefoon is zo kut

Jaaa dat hoop ik ook zo erg! Als Aria A is… dan eet ik mijn beeldscherm op. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar dat zou ik wel een super coole wending vinden, dan zou het me ook weer 100 % boeien. Niet dat het dat nu niet doet, maar we krijgen zo weinig antwoorden vind ik!

Hahaha ja kan wel hm. Ik ben nog aan t denken erover.

Omg als Aria -A is ben ik echt gemindfucked ;o

Xar, ik heb geeeeen idee, ik heb er nog nooit last van gehad! Sorry!

Geen idee Xar!

maar ik ga nu naar een chocolade festival lucky meeeee (:

+1