[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

eigenlijk moet er echt een serie komen waar ik al mijn favoriete acteurs en actrices in kan werpen <3 ik zou fan zijn.

Jeremy
‘Ik kan me voorstellen dat je enorm moet wennen, zo in je eentje,’ knikte ik. Voor mij was er niet zo heel veel verschil, ik kon nog steeds doen en laten wat ik wilde alleen moest ik zelf de zooi weer opruimen. Voor haar was het natuurlijk ineens hartstikke rustig. ‘Woon je hier eigenlijk in de buurt?’ vroeg ik nieuwsgierig. Ik wist dat ze op zichzelf woonde maar niet waar. Misschien woonde ze wel in een klein huisje of in een appartement, net als ik.

Megan
“In het begin wel ja, maar uiteindelijk had ik mijn draai toch redelijk snel gevonden. Je kan doen wat je niet laten kan, zo simpel is het.” Een glimlach sierde opnieuw op mijn gezicht. Daarna knikte ik. “Ik geloof zo’n tweehonderd á driehonderd meter hier vandaan in een appartementje. Het stelt niet veel voor hoor. Voornamelijk roze, vol met huisdieren. Althans. Ik heb een kat en een hond, en nog twee konijnen en wat vissen. En ga zo maar door. Ik betaal meer voor het voer van mijn dieren dan de onderhoud van mijn appartement. Ik kan het je wel een keer laten zien, als je dat leuk lijkt?” Precies op dat moment besefte ik me dat dat misschien wel heel raar klonk. Ach, ik had niks te verliezen. Ten slotte zou hij het niet meteen raar opvatten toch?

is goed hoor kindje.

Is er ook nachtelijk leven in dit topic?

Precies dit, al heb ik het meer met een serie die ik kijk. Ik moet 100 pagina’s rekenen, een stuk of 50 opdrachten Nederlands, twee hoofdstukken esthetica, twee werktekeningen, een analyse verslag, een cinema 3d stand ontwerp (op pc), een marquette, een nederlands powerpoint, een presentatie en vast en zeker nog veel meer maken voor Donderdag. En ik ben nog vrijwel niet begonnen. Euy euy euy! Tijd om het te vieren met cornflakes en nog een episode van m’n serie! Hoppaaa

Jeremy
Ik grinnikte zachtjes toen ze begon met het opnoemen van haar huisdieren. ‘Geen zwaan?’ vroeg ik, terwijl ik mijn wenkbrauwen quasi verbaasd optrok. Ik kon de opmerking simpelweg niet laten, ook al wist ik dat het een erg flauwe opmerking was. Mijn appartement leek het tegenovergestelde van haar, ik had het erg strak ingericht zodat het niet teveel op de vuilnisbelt achtige kamer leek die ik had toen ik nog thuis woonde. Bovendien was het makkelijk schoon te houden als je niet te veel rommel in je huis had. ‘Vraag je me nu op een date?’ Ik prikte haar grijnzend in haar zij, om vervolgens mijn gezicht weer in de plooi te trekken en te knikken. ‘Ja, leuk.’

Klinkt als een goede serie (welke) en een hoop nachtwerk good luck Mies

Megan
Lachend schudde ik mijn hoofd. “Nee, geen zwaan. Die komt er niet in. Nu zeker niet meer,” zei ik, nog steeds lachend om zijn gezicht. “Nou, en ik maar denken dat je hem wel zou snappen!” riep ik terwijl ik spastische bewegingen met mijn armen maakten en op zij sprong. Mijn handen zorgden er voor dat zijn vingers uit de buurt van mijn zij bleven. “Ik neem je alleen mee als je lief bent. Trouwens, een date in mijn appartement is nou niet echt romantisch, wees dus maar blij dat ik je niet mee vraag als date.”

*propt cornflakes in bek met haar starwars lepel en mompelt* Ik kijk Skins. En ja, jesus, als ik ooiit de motivatie vind xd

niet zoveel als in ff, komt voornamelijk omdat ik een mentale break down heb & mies dr serie kijkt haha.

Damn ik dacht eindelijk weer een beetje beeldmateriaal voor de eenzame nachten maar skins heb ik al gehad dat is een van de weinige series die ik helemaal af heb gekeken oh en terra Nova die ook. Uh ja een nacht van tevoren

Jeremy
‘Ik ben altijd lief, dus ik denk dat je mij wel kan toevertrouwen in je appartement,’ zei ik, nog steeds met een brede, geamuseerde glimlach. ‘Dan kom ik gauw eens op de koffie! Als je dat in huis hebt tenminste.’ Misschien was ze wel zo’n meisje die alleen maar thee dronk. Een vriendin van school dronk absoluut geen koffie en had het dus ook nooit in huis. ‘Maar als je het niet erg vind ga ik er zo weer vandoor, ik moet morgen weer vroeg op voor school.’

ik ga, wil jij het verder afronden? :slightly_smiling_face:
tot morgen! <3

Ah dat is jammer & in welk opzicht moet ik denken bij mental breakdown??

haha, sorry sugar. En yep… dit worden weer slapeloze nachten, zelfhaat en spijt xd

Ik krijg neigingen om vanaf seizoen een opnieuw te beginnen. Ah geen kans op uitstel of plotselinge discipline dat laatste krijg ik namelijk opeens als ik besef dat ik de deadline niet ga halen

Megan"
“Hmm, we zullen het zien,” grijnsde ik en ik gaf hem een plagerig duwtje. “Ja dat is prima. Koffie heb ik altijd in huis. Ik lust geen thee,” paar zei ik lachend. Daarna knikte ik. “Is prima, ik ga ook. Morgen inderdaad weer vroeg op en naar school. Ik denk dat ik je nog wel is zie.” Ik draaide me om en zette een stappen naar achter. "Nog bedankt voor vandaag he, hero. En met die woorden draaide ik me om, terug naar mijn eigen bed - in mijn appartement.

Ik ga ook slapen dus is prima, goodnightie c:

Ik had alweer ontiegelijk last van mijn rug & tegenwoordig ben ik kapot snel en eigenlijk om zes uur al helemaal dood moe. Nou had ik vorige werk week en daar heb ik flink mijn hersencellen, bloed en lever zitten aantasten. Dus ja, ik voel me nu echt dood en emotieloos. Te moe om alles te doen etc. Ik ben gewoon een zeikwijf haha. Maar ik hij het echt niet langer vol dan elf uur gewoon. Dan val ik random in slaap.

Ik kan niet slapen… Of nouja, ik wil niet slapen. L is dat wel verstandig

Kroelie <3 Ah Mies c’mon ga maar lekker slapen hoor meis en doe een beetje rustig aan. Komt goed iedereen heeft wel eens z’n periodes, lekker slapen <3