[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

.

-

Cynthiaa ?

Jeetje Liz… mensen zijn niet 24/7 online.

Dan maar een upje c;

Jasmine
‘Omdat ik dacht dat ik het leuk zou vinden, maar nee…’ antwoordde ik een beetje verdrietig. Ik luisterde naar Sophia toen ze vertelde over New York. ‘Klinkt heel erg leuk!’ zei ik vrolijk. Ik stond even op om een papiertje en potlood te pakken en begon met de hand waar ik niet de telefoon mee vasthield figuurtjes te tekenen. Dat was nog aardig lastig zonder houvast. ‘Waar wonen jullie in New York?’ vroeg ik geïnteresseerd.

Cass c:

Sophia
‘Het is ook geweldig Jas,’ Ik kuchte even. ‘ik woon in een appartement hier in het centrum, dicht bij school, bij alle winkels. Heel fijn gewoon en Kate woont zo ongeveer het zelfde, volgens mij wonen we best dicht bij elkaar.’ Ik woonde hier perfect en beter dan in Cambridge. Ik strekte mijn handen en bekeek mijn nagels.

Jasmine
Ik kreeg even een lach op mijn gezicht toen Sophia vertelde dat New York geweldig was. Een lach van blijdschap voor hen, maar ook van jaloezie, omdat ik hier alleen in Cambridge was en zij gezellig samen in New York waren. En een leuke opleiding hadden. Tenminste, Sophia vond het leuk. Ik luisterde naar haar antwoord. ‘Mooi,’ zei ik zacht. ‘Vindt Kate het ook leuk daar?’ vroeg ik serieus. ‘Hoe gaat het op school?’

Sophia
‘Ja, we vinden het allebei heel erg leuk,’ Zei ik enthousiast. ‘gaat goed op school hoor, het is leuk en interessant. Mode, is natuurlijk super leuk om te maken en dingen daar over te leren. Jij was altijd ook zo ontzettend modieus schat, waarom ben je nou niet naar New York gekomen?’ Ik had best een goed idee ineens en er verscheen een glimlach op mijn gezicht. ‘Zeg, in mijn appartement zijn nog wel wat kamers vrij en het is aangenaam wonen,’

Jasmine
‘Okee,’ zei ik. ‘Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben,’ zei ik licht vrolijk. ‘Omdat ik dacht dat ik alles in Cambridge heel erg zou gaan missen en dat economie meer voor mij zou zijn dan iets in de kunst, of iets met mode,’ legde ik uit. Ik had toch wel een beetje spijt dat ik niet mee was gegaan naar New York. Inmiddels werd het figuur dat ik aan het tekenen was erg ingewikkeld. Het zag er wel mooi uit. Ik luisterde naar haar voorstel en dacht er even over na. ‘Maar Soph, dat is jouw appartement! En ik heb mijn plaats hier in Cambridge! Ik kan niet zomaar alles opgeven!’ piepte ik. Ik was een tikkeltje verbaasd over mijn eigen reactie. Ik zou stiekem graag naar New York willen, maar dat gaf ik niet toe.

Nouuu Jasmine moet als verrassing naar NYC komen ;c

Misschien, misschien, jullie zien het nog wel c:

Sophia
‘Ja, juist daarom! Het is mijn appartement, mijn regels en tenslotte je hebt zelf ook een klein deeltje van het appartement betaald, om mij te helpen, so why not?’ Riep ik uit. Het zou geweldig zijn als Jasmine hier ook kwam wonen en de zelfde studie zou gaan doen, eindelijk had ik dan twee beste vriendinnen in New York. ‘Ik heb toch ook dingen moeten opgeven daar, maar ik lijd hier nu een heel fijn leven en ik heb alles wat ik wil, behalve mijn beste vriendin uit Cambridge Jas.’

En nu :

Jasmine
‘‘Nee sorry, maar dan moet ik alles achterlaten, dit kan echt niet. Maar ik zou het wel graag willen…’’ Ik zuchtte. Hé, wat nou als ik als verrassing naar NYC kwam?

HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH

Liz, niet alles gaat zo als jij het wilt. ^

Oh jammer c;

Jasmine
Ik twijfelde even over mijn voorstel. Het potlood legde ik neer en ik staarde naar de muur. ‘Sorry Soph, maar dat aanbod kan ik echt niet aannemen…’ zei ik nog steeds niet 100% zeker. Ik miste Sophia en Kate heel erg, maar ik kon niet opeens naar New York vertrekken. Ik kreeg even waterige ogen toen Sophia vertelde over dat ze alles had, behalve mij. ‘En dat is waarom ik van jullie hou…’ zei ik zacht. ‘Nee sorry Soph, ik kan niet naar New York komen,’ zei ik met zekerheid. Ik wist wat ik zou gaan doen. Denkend aan mijn idee kreeg ik een lach op mijn gezicht. Ik keek even op de klok. Het was hier al tien uur 's avonds, ik moest zo maar gaan slapen. Morgen moest ik weer naar school, praten over economie… Ik zuchtte kort. ‘Hoe laat is het bij jullie?’

Uhm, Hoeveel tijd verschil is het met NYC? ^