[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Haha c;

Kate
Er ontsnapte een gilletje uit mijn mond. ‘‘Ja! Natuurlijk!’’ Ik zuchtte. ‘‘Wel jammer dat, jij in Cambridge woont en wij in New York…’’ Even bedacht ik me iets, maar dat zou hem natuurlijk nooit worden. HEt zou wel leuk zijn, als Jasmine in NYC komt…

Omg MusicGirl (Sorreeh ik weet je naam niet!) zou jij Jasimne willen maken als char dat ze naar NYC gaat? Als Cass dat ook goed vind c;

Dat zou kunnen, maar weet niet of 't van de TS mag, qua meisjes.

Vast wel, het is nu 19/19 dusja c;

Sophia
‘Mag ik even?’ Ik gebaarde naar de telefoon. Ik wou Jasmine ook zelf even spreken, het was tenslotte ook mìjn beste vriendin en ik miste haar ook. Als ze nou in New York woonde, maar nee, ze wou persee studeren in Cambrigde.

Kate
‘‘Oh, ja, natuurlijk. Jas, ik geef Sophia nu even!’’ Ik gaf mijn telefoon aan Sophia. Niet alleen ik, maar zij was natuurlijk ook Jasmines beste vriendin.

Dan speel ik nu Jasmine even, ok?

Ik heet Cynthia haha, en daar denk ik nog even over na, lijkt me wel leuk :grinning:

Okok leuk c;

Of als je ‘‘geen zin’’ of ‘‘geen tijd’’ hebt kan ik haar voor je maken en dan post jij haar c;

Hihih c;

Haha ofterwel, Liz wil gewoon een char maken :stuck_out_tongue: ^

Hihih ja c;

Mag ik? C:

Cynthiaa?

Ik begin toch stiekem alvast

Zooo het is ineens stil hier…

Naja, Jas komt, dan kopieer en lak je hem Cynthia, en dan haal ik mijn reactie weg. Ok?

Ik heb haar naar je genote c;

Zoo Cynth kopi en plak je hem, je kan ook nog dingetjes veranderen, doe wat je wil, maar eerst vragen eigenlijk hihi

Ik haal hem zo weer weg, anders note ik haar je wel f.

Maar ik ga douchen, dus ik ben even weg!

Ik ben er weer!

Zoo sjees Cass en Cynth jullie zijn ineens POEF weg ö