[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Jupjup.

Edit; Ik heb het gevraagd!

Zozo Cass, het mag, en speel jij Jas dan? Dan heb je ook wat te doen hihih. c;

Ja, dan hoeft dr toch geen hele Char te maken, alleen ff gewoon een stukje? ^

Jup gewoon een stukje, misschien wel een klein stukje innerlijk en uiterlijk c;

Mwa, ik zal wel ff een gif zoeken voor haar. Misschien, uhmm, Ashley Tisdale? ^

Yes!

Ik meot zo overstappen op iPod, dus dan moet ik weg!

Ik doe Jasmine wel. ^

Okok, ik ga nu overstappen, tot strakss!

[b]Jasmine[/b] Benen in de zon, zonnebril op, helemaal perfect. Meestal was het niet zo lekker weer in Cambridge, maar nu wel, en dan ook echt heel erg lekker weer. Ik zat net in mijn boek, toen ik mijn telefoon af hoorde gaan. 'Met Jasmine,' Zei ik iets verveeld. 'Hoi Jas, met Kate.' Ik kende die stem uit duizenden, het was Kate, mijn beste vriendin. 'Kate, ohmygod! Hoi hoe gaat het?' Ik was verast dat ze mij belde.

Ik hielp haar opstaan en keek haar een tikkeltje bezorgd aan. Toen ze weer stond hield ik haar weer vast. ‘Ach meisje toch,’ zei ik met een verdrietig gezicht. Ik sloeg mijn armen om haar heen. ‘Zullen we even naar de kant gaan en pauze houden?’ vroeg ik terwijl ik haar over haar haren aaide.

Sorry voor mijn late reactie, ik was eten maken, eten opeten en leren :frowning_face:

Elisabeth
‘Strak plan,’ zei ik met een kleine glimlach terwijl ik naar de kant schuifelde en nog steeds een hand van hem vast hield. ‘Ik snap niet wat mensen er zo leuk aan vinden,’ vroeg ik me luidop af terwijl ik op een bankje neer plofte.

He Heej, ik ben er weer c;

Kate
“Goed goed, met jou?” Ik gebaarde naar Sophia die alweer wat wou zeggen dat ze sil moest zijn. “Maar ik wou je even wat vragen. Die andere beste vrindin van jou, waarom heb je ons nooit laten ontmoeten?”

Nathan
Ik hielp haar met naar de kant komen. ‘Wat mensen er zo leuk aan vinden?’ zei ik terwijl ik naast haar op een bankje neer plofte. ‘Het is gewoon…’ begon ik. ‘Het op het ijs staan en voortbewegen. De snelheid. En de ontspanning,’ zei ik terwijl ik genietend aan schaatsen dacht.

Elisabeth
‘Seks, daarmee kon je het dus vergelijken.’ Dacht ik nadat ik een hand door mijn haren haalde en grinnikte kort. Waarom moest ik zo altijd toch kunnen denken ? Oké, het maakte bepaalde situaties leuker, dat wel. ‘Ik bak er gewoon niets van,’ lachte ik terwijl ik voorzichtig zijn hand vast nam en mijn vingers tussen de zijne vlocht.

Ik ga even in, bad, tot zo !

Nathan
Ze grinnikte even kort. Waarom deed ze dat nou weer? Heel even keek ik haar onderzoekend aan. Ik besloot om het maar te laten gaan en er verder geen aandacht aan te besteden. ‘Alles is te leren,’ zei ik hoopvol terwijl ik iets dichter tegen haar aan kroop.

Is goed, tot zo!

Jasmine
‘Het gaat goed hoor,’ Ik hoorde wat gepraat op de achtergrond. ‘Andere vriendin?’ Vroeg ik lichtelijk verbaasd. Ik had veel vriendinnen, maar die kende Kate ook, dat dacht ik dan. ‘W-i-ie bedoel je?’

Lot, hoe gaat het nu met je?? :wink: