[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Ik kan denk ik nog een keer antwoorden Axelle en Bernice, dan moet ik gaan. Laptop is bijna leeg ):

Hannah
Ik probeerde te doen wat hij zei.
" Ik heb thuis nog wel coolpacks," zei ik en probeerde op 'm te steunen, maar ik zakte ook nog eens bijna door. Wat was dit toch.

Ik ga zo bij m’n familie zitten, dus we kunnen afronden.

Elisabeth
‘Gho, mag ik op een ander keertje komen ?’ vroeg ik terwijl ik weer een blik op de klok wierp. ‘Ik zou zo graag gaan slapen,’ zei ik er snel achteraan.

ROnd maar af want ik move em, byee lieverds <3

Jason
Voorzichtig hield ik haar vast. ‘Okee, als jij vertelt hoe we bij jouw huis komen, kunnen we er samen heen,’ zei ik terwijl ik haar iets steviger vast pakte. Ze zakte bijna door. ‘Het gaat wel,’ zei ik bemoedigend.

Nathan
‘Is ook goed hoor, dan zie ik je nog een andere keer!’ antwoordde ik op haar vraag. ‘Welterusten Liss! Ik spreek je snel!’ met die woorden hing ik op. Ik legde mijn mobiel op een tafeltje en pakte een glas water. Ik moest weer gapen. Ik keek op de klok. Het was al best laat. Morgen moest ik weer vroeg op, dus ik kon maar beter gaan slapen. Ik liep naar de badkamer en poetste mijn tanden. Ik trok mijn kleding uit en deed mijn slaapkleding aan. Ik keek nog even door het raam naar het prachtige uitzicht over New York. Ik deed alle lichten uit en sloot de gordijnen. Ik liep naar mijn slaapkamer en stapte mijn bed in. Ik probeerde mijn gedachten op een rijtje te krijgen, maar tevergeefs. Na een tijdje te draaien en bewegen voelde ik me versuffen. En al snel viel ik in slaap.

Doeii! <3

Ik moet gaan!
Bernice, ik weet niet wanneer we verder kunnen gaan met de meet, misschien morgen :cold_sweat:

Alvast welterusten meiden! <3

LOTTE, MELD JE.

… (juist) … (ik moest dit topic van de tweede pagina opvissen guys)

En nu wil ik eigenlijk alleen maar zeggen dat ik heel erg vrees voor m’n economie morgen, ik was er altijd best goed in maar m’n laatste toets ging opeens veel minder goed en dit is ook nog eens een lastig hoofdstuk.

Ik heb morgen ook eco Soph, zelfde verhaal! + Nederlands.

Ook heb ik net gesolliciteerd en ga ik nu weer verder lerennnn

Allebei heel veel succes! Ik heb vrijdag pas Nederlands.

lotttttie

(ik was vic)

LOT TYP SNEL EEN STUKJE DAN

VIC, BRING ME BACK TO LIFEEEEEEEEEE.

Helleeeuw, iemand meeten ?

FUCK IK LEES DIT NU PAS & MAAKT NIET UIT;

CHRISTINE LE DUC VAN MIJ PART

brrrrr

de laatste tijd is het zo vreselijk druk in het subforum schrijfsels dat de RPG’s telkens op de tweede pagina komen te staan, fucking bizar :’)

Dit… +1111111

Ja iedereen maakt opeens een verhaal maar bijna niemand schrijft ook daadwerkelijk iets af, wat een ambities. achja.