[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Iemand die zin heeft in Ruby?

Mhhhhh ik wil even wachten met nieuwe meets, ik ga zo misschien even langs oma denk ik

snap ik meis, veel plezier bij je oma. Ik ben even de dodenherdenking kijken (daarna ben ik meetable dus als er iemand Ruby-mood heeft laat maar horen)

Mijn personage’s zijn bezet Soph, i’m sorry! :c

maakt niet uit joh Mies, ik overleef het wel (denk ik) *sobbing*

:kissing:

Ik kan evt Fenna voor 1 x tot leven wekken, die speel ik niet meer, maar de rest is bezet - ik blijf toch thuis haha

Helleeeuww ben er weer (:

heee popje, hoe ging het?

Best goed, ik ben gewoon na de eerste blok naar huis gegaan want het was veel te druk in de kleedkamer en ik ben fysiek moe :d Volgens mij heb ik een spier bij mijn duim ver rokken ofzo want die doet wat pijn. Maar voor de rest ging het super (: Wil je weer meeten ?

Mooi mooi! <33

Ik wil wel meeten hoor, heb je nog een plannetje want ik ben een beetje braindead voor justin?

Niet echt, wel lullen wel wat.

Elisabeth
Na een tijdje in stilte op mijn zij gelegen te hebben werd ik het beu, ik kon niet slapen. Voorzichtig draaide ik me om en staarde naar Justin die zijn ogen vredig gesloten had. ‘Justin,’ mompelde ik zachtjes terwijl ik zijn gezicht in de gaten hield. ‘Ben je nog wakker ?’ vroeg ik zachtjes terwijl ik naar hem tuurde in het donker.

sorry ik heb niet meegelezen maar wat heb je gedaan?

Haha, ik had vrijdag, zaterdag en morgen dansshows (; Maar bij een beweging waarbij ik we op de grond moest laten vallen heb ik volgens mij een spier of pees bij mijn duim ver rokken :d

wow op de grond laten vallen, welke stijl doe je (modern? gokje) maar dat klinkt wel gaaf behalve dat van je duim wat een lullige plaats trouwens.

Jazz, heel onlogisch maar het was zo’n spring-val ding :d Mijn duim doet gewoon een beetje vervelend nu :slightly_smiling_face:

Ik snap wat je bedoelt Ax die pas! Ik had dat pas met mijn wijsvinger, je moet proberen hem heel langzaam helemaal te strekken naar je pink toe, dan zo ver mogelijk naar achter, draai m n beetje en probeer of tie een keer wil kraken!

Justin
Ik trok een mondhoek kort op, geen lach maar een trekje toen ik geluid hoorde. Ik was een lichte slaper maar werd niet meteen wakker van enkele woorden. Ik hoorde het wel. Een korte kreun kwam uit mijn mond maar ik was nog niet wakker.

:flushed: ik ben dat dus nu aan het proberen (voor de duidelijkheid mijn duim is wel in orde)

Elisabeth
‘Justin,’ herhaalde ik terwijl naar hem toe schoof en hem een por in zijn buik gaf. 'Ik kan niet slapen herhaalde ik weer terwijl ik rechtop in kleermakerszit in bed ging zitten. ‘Ben je wakker ?’ vroeg ik nog eens toen hij kort kreunde en boog een stukje naar hem toe.

Kraken gaat niet lukken, het is echt een spier volgens mij want ik voel het tot in mijn onderarm trekken bij bepaalde bewegingen.